bölüm 20

356 27 57
                                    

(Felix) sabah kalktığımda Hyunjin yanımda yoktu gece sakinleşmesi gerektiğini söyleyip aşağı inmişti. İçimden umarım içmemiştir yada aklımdan geçen şeyi yapmamıştır diye dua ederek aşağı indim.
Her şey beklediğimin tam tersi olmuştu, çok garipti.

(Yazar) Felix mutfağın kapısının önüne gelince öylece dona kalmıştı. Hyunjin kahvaltıyı hazırlamıştı, felix'i gördüğü gibi yanına gidip yanağından nazikçe öptü.

Hyunjin: günaydın sevgilim. İyi uyudun mu?

Felix: H-hyunjin. Ne oluyor?

Hyunjin: ne demek ne oluyor sevgilim? Kahvaltımızı hazırladım işte, kötü mü etmişim?

Felix: h-hayır iyi yapmışsın da.... Sevgilim sen nasıl?

Hyunjin: bu kadar şaşırman kalbimi kırdı ama çaktırmayacağım.

(Yazar) Felix Hyunjin'in bunu demesi ile kendine gelmiş ve masayı incelemeye başlamıştı.

Felix: Hyunjin burası çok güzel olmuş.

Hyunjin: beğenmene çok sevindim bebeğim.

Felix: ama sen nasıl bir anda bunu yapmayı akıl ettin?

Hyunjin: sürekli benim yüzümden mutsuzsun ,kendimi sana karşı sorumlu hissettim.

Felix: yaa. Seni çok seviyorum sevgilimm.

Hyunjin: bende seni... Bende seni çok seviyorum aşkımm.

(Yazar) birbirini büyük bir tutkuyla öpen çiftin hızını bölen şey korumalardan biri olmuştu.

K: efendim bir dakika dışarı gelebilir misiniz?

Hyunjin: geliyorum....
(felix'e döner) burada bekle sevgilim.

(Felix) masaya oturmuş Hyunjin'i bekliyordum. Bu kadar romantik olabileceği aklımın ucundan bile geçmezdi. Hızla içeri giren Hyunjin ile kendimi toparlayıp ona döndüm.

Hyunjin: sevgilim ben çok özür dilerim. Bir işim çıktı gitmem gerek,sen ye yemeğini olur mu ? Öğle yemeğini birlikte yiyelim ne dersin?

Felix: ama Hyunjin.... Ne güzel her şey yoluna girecekti birlikte yemek yiyecektik.

Hyunjin: biliyorum güzelim biliyorum çok özür dilerim. Bak zaten her şey yolunda tamam mı sen rahat ol şu işlerimi halledeyim öğle yemeğinden önce burada olacağım tamam mı aşkım sonra da sen ne istersen onu yaparız.

Felix: peki.

Hyunjin: güzelce kahvaltını yap. Seni çok seviyorum meleğim.

Felix: bende.

(Yazar) felix'in morali bozulmuştu. Çok sevinmişti ve şimdi yine yalnız kalmıştı. Zaten hyunjin'le böyle şeyler yapacağında hep o aptal korumalar gelip işin içine ediyorlardı. Felix hiçbir şey yemeden iç çekip masadan kalktı. Odasına çıkıp yatağın üzerine oturdu ve ‘ne yapsam’ diye düşünmeye başladı.
___________________________

Saat dört gibi Hyunjin eve gelmişti. Tüm odaları gezerek felix'i bulmaya çalıştı en son kendi odalarında bulmuştu.
Yatakta kendi tarafına kedi gibi kıvrılmış uyuyordu.
Hyunjin felix'in yanına uzandı ve saçlarından öptü.

Hyunjin: meleğim. Kalk hadi

Felix(uykulu uykulu) : Hyunjin,sen mi geldin?

Hyunjin: evet sevgilim

Love and Hate ~ Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin