Hyunjin eve geldiğinde Felix ortalıkta yoktu. Üst kata çıktı ve odalarında felix'i buldu.
(Hyunjin) Felix yatakta oturmuş dizlerini kendine çekmiş hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Onu o halde görmek beni sinir etmişti. Bebeğimi her kim üzdüyse onu bulup gebertecektim. Öfkemi bir kenara atıp hemen miniğimin yanına gittim.
Hyunjin: meleğim. Ne oldu?
Felix: HWANG HYUNJİN SEN ADİ PİSLİĞİN TEKİSİN SENDEN NEFRET EDİYORUM. SEN BERBAT BİR İNSANSIN!!!
Hyunjin: FELİX! Sözlerine ve ses tonuna dikkat et. Beni bağırtmak zorunda bırakma.
Felix: Biliyor musun? Çok yanılmışım. Bir insan asla değişmezmiş. Sende hep aynı kaldın,hep de aynı kalacaksın. Bana yaptığın eziyet asla bitmeyecek.
** Hyunjin öylece kalmıştı. Felix'in ona ne konuda bu kadar sinirlendiğini bilmiyordu. Her şeyin eskisi gibi olacağı düşüncesi onu yiyip bitiriyordu.
Hyunjin: s-sevgilim. B-beni dinler mis-
Felix: HAYIR. YENİDEN O SAÇMA PALAVRALARINI DUYMAK İSTEMİYORUM!
**Hyunjin'in elleri titriyordu,kendini kontrol altında tutmaya çalışıyordu. Felix'i ilk defa bu şekilde üstüne gelirken görmüştü. Ve oldukça garip bir şekilde ona karşı koymakta zorlanıyordu
Önceden hep bağırıp çağırırdı. Şimdi ise sevgilisinin karşında tir tir titriyordu. Nefesini toplayıp tekrar konuştu.Hyunjin: meleğim. B-ben neyden bahsettiğini bilmiyorum. Bana neden bu kadar kızdın?
Felix: sen her seferinde iş için diyerek sevgilinin yanına gittin,ben gece yarılarına kadar Seni bekledim. Sen gelince birlikte yeriz diye yemek bile yemedim. Ama sen o sırada iş adı altında sevgilinle sevişiyordun. Değil mi!?
Hyunjin: n-ne? Emin misin sevgilim. Ben öyle bir şey yapmadım. Yemin ederim.
Felix: Hyunjin.... Biliyor musun artık senden nefret bile edemiyorum. İçimdeki sana karşı olan tüm duyguları öldürdün. Şimdi ne yaparsan yap , çünkü ben gidiyorum. Bitti artık.
**Felix Hyunjin'in yanından omuzuna çarparak sertçe geçti. Hızlıca aşağı inip evden çıktı. Yolda koşarak yürürken gözyaşlarını serbest bıraktı.
(Hyunjin) her şeyin üzerine yemin ederim ki onu asla aldatmadım. Hatta böyle bir şeyi düşünmedim bile. Ama şimdi ne dersem diyeyim bitmişti. Küçük meleğim beni bırakıp gitmişti.
İşte şimdi.... Tamda şu anda kaybettim. Aç beyaz bayrağı Hwang Hyunjin... çünkü sen şimdi kaybettin.
Ve felix'in dediği doğru bende artık kendimden nefret bile edemiyorum. O kadar berbat, haysiyetsiz, şerefsiz bir insanım....
____________________________Selam aşklarımmmm ❤️
Hüzünlü bir bölüm 🤧😌
Umarım beğenirsiniz ❤️ oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💜
Sizi çok seviyorum 💙
Görüşlerinizi belirtebilirsiniz 👉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and Hate ~ Hyunlix
FanfictionFelix onun için cehennem olan evden kaçmıştı fakat hesaba katmadığı birşey vardı.... •Smut •Angst ~Aşk nefrete,nefret de aşka dönüşebilir miydi?....