bölüm 3

773 73 61
                                    

(Felix) Derime işleyen soğuğu artık hissedemiyordum yavaş yavaş kapanan gözlerim ile başımın suyun içine düşmesi bir oldu.
_____________

(Hyunjin) Tam 5 saattir o soğuk suyun içindeydi ama hak etmişti değil mi? İçeri girdiğimde hiç hoşnut olmayacağım görüntü ile karşılaştım felix'in başı suyun içindeydi ve sanırım bayılmıştı. Onu suyun içinden çıkarıp yatağın üzerine koydum ve kıyafetlerini teker teker çıkardım.

(Felix)Yavaş yavaş açılan gözlerimle olduğum yere baktım Hyunjin'in odasındaydım. Biraz kıpırdandığımda odadan bir ses işittim.

Hyunjin: Fazla hareket etme, ateşin var.

(Felix) ‘Noldu bana’ diye sordum ama nafile o umursamadan içki bardağına yeni içkisini doldurup içmeye başlamıştı.

Hyunjin: Öyle bakmaya devam edersen,kendime hakim olamayabilirim.

Felix “Ha ahh”. Doğrulmaya çalıştığımda vücuduma giren ağrı ile iki büklüm olmuştum.

Hyunjin: Sana hareket etme diyorum!!!

(Hyunjin)Koşarak yanına yaklaşıp onu yatırdım ve yanına oturdum. 

Felix:  O aptal suyun içinde bırakmasaydın şu anda böyle değildim.

Hyunjin: Tekrar eskisi gibi olursan böyle cezalar çekmeyeceğini biliyorsun değil mi ,sana asla zarar vermek istemem,sana aşığım felix ama  bazen cezalarını çekmek zorundasın.

Felix: Hayır!! hep yalan söyledin,senin yanına ilk geldiğimde bi korumayla konuştum diye dövdüğün o gün yanına taşınmamın ilk günü olmasına rağmen, amacın neydi? Senden korkmam mı? Evet bunu başardın!!

Hyunjin: Kes sesini Felix!!!

(Hyunjin)Komodinde duran silahı aldım ve bebeğime doğrulttum.

Hyunjin: Eğer biraz daha konuşursan acımam!

Felix: Sen bana hiçbir zaman acımadın ki! 

Ve odanın içinde yankılanan silah sesi.....

___________________________

Umarım beğenirsiniz ❣️ sizi çok seviyorum ❤️ oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💜

Görüşlerinizi yazabilirsiniz 👉

Love and Hate ~ Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin