To

5 0 0
                                    

To nie przestanie, nie wyprzesz się tego  zawsze będzie chodzić za tobą, przez całe życie Niw dostaniesz spokoju. To nieistotne jak bardzo będziesz chciał zapomnieć, będzie powoli i dokładnie wyżerać cię od środka, podczas gdy ty będziesz gnić we własnych wspomnieniach To będzie coraz mocniej i mocniej tobą targać. Póki nie zginiesz nie odpuści łamania ci kości i wykręcania mózgu.Bo to mówi " jak mogłaś", "jezu, czemu ty to zrobiłaś? " " Boże, czemu to powiedziałaś?" " żałosna i podła, taka właśnie jesteś" "ona tego nie zapomni" "co ty jej zrobiłaś"  "pośmiewisko z ciebie" .
Ale wiesz co jest najgorsze? To mówi prawdę, nigdy cię nie okłamię. Gdy będzie źle, to będzie cię o tym uświadamiać, wiercić w tobie na wylot. Jesteś pod jego władzą, jak lalka czy pluszak, to zamknie ci usta i każe przeczekać, choćby paliłby się żywcem, czy  przejeżdżany walcem drogowym.  Z czasem, to zakaże ci płakać, jedyne wypuszczenie tego, co dzieje się w twojej głowie, jedyna ucieczka, chociażby na krótka chwilę. To ci ja zabierze. Poprostu zrobi z ciebie gnijącego wraka człowieka, który ledwo wiąże koniec z końcem, skacze i robi fikołki po to, by jakoś zapomnieć o tym. Ale nie to zawsze zaśmieje ci się w twarz  i powie że jesteś atencjuszką i wymyślasz. W końcu sam się zabijesz "just dance" "podręcznik" "zeszyt" "ona" "mess". I tak zdychasz.

_________________________
Pomyślałam o pennywisie XD
PRAWDZIWA HISTORIA, ZWIERZENIE Z ŻYCIA. KAŻDE SŁOWO JEST PRAWDZIWE OK? NIE ZABIERZESZ MI TEGO! MOJE OPOWIADANIE!!!

Mam nadzieję że nikt kto to przeczyta nie doświadcza tego.

|| Bazgrolnik ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz