191 32 28
                                    


တီး​တောင်*

အိမ်​ရှေ့BELLသံကြားတာမို့Junkyu ဖုန်းကိုချကာသွားဖွင့်ကြည့်လိုက်​တော့သူငယ်ချင်း၂​ယောက်..

အချိန်ကြည့်​တော့1နာရီ​ကျော်​ကျော်..ဒီအချိန်ဆိုသူတို့​ကျောင်းမှာရှိ​နေရမှမဟုတ်ဘူးလား..

Junkyu က​တော့ဒီ​နေ့ပျင်းတာနဲ့လစ်​နေတာပင်..

"မင်းတို့​ကျောင်းမှာရှိ​နေရမှာမဟုတ်ဘူးလား"

Yedamကသူ့ကိုဖက်တွယ်ရင်းငိုရှိုက်လာသည်...
က​လေးတစ်​ယောက်လိုရှိုက်ကြီးတငင်ငို​နေရာ..Junkyuစိုးရိမ်စိတ်တို့ကတိုးလို့လာ၏...

"Yedamie..ဘာဖြစ်လို့လဲ..ဘာဖြစ်လို့ငို​နေတာလား"
​မေး​ပေမဲ့အ​ဖြေမရဘဲငိုလို့သာ​နေသည်..

Doyoungကိုကြည့်လိုက်​တော့​ဒေါသထွက်​နေဟန်နဲ့ခါး​ထောက်လို့ထားသည်..

"ဘာဖြစ်လို့လဲလို့..Doyoungieဘာဖြစ်တာလဲ"
"Yeadmငါ​ပြောရမှာလား"

Junkyu..သူ့ရင်ခွင်ထဲမှာငို​နေတဲ့Yedam​ကျောကိုပုတ်ကာနှစ်သိမ့်​ပေး​နေရင်းDoyoungစကားကို​စောင့်​နေလိုက်သည်..

"ဒီ​နေ့ငါတို့canteen မှာ​နေလည်စာသွားစား​တော့..​နေရာမကျန်​တော့ဘူး..အဲ့တာနဲ့Jeongwoo တို့ဝိုင်းမှာခွင့်​တောင်းထိုင်လိုက်တယ်..မင်းသိပါ်Jeongwoo ဆိုကတည်းကဟို၂​ကောင်ပါမယ်ဆိုတာ"

ခါး​ထောက်​ပြော​နေတဲ့Doyoung ပုံစံကအလွန်​ဒေါသထွက်​နေသ​ယောင်..

"အဲ့အထိအဆင်​ပြေ​သေးတယ်..စား​နေရင်းYedam ကဟို​ကောင်​တွေaccount ကို​တောင်းတယ်..အဲ့တာကိုသူ့အ​ကောင်ကလိုလို့လားလို့​ပြောတယ်..စိတ်ပျက်စရာလို့​ပြောပီးထွက်သွားတယ်"(ရိုင်းသွားရင်‌ တောင်းပန်ပါတယ်)
"သူ..သူ..ငါ့ကိုပထမဆုံး..​ပြောတဲ့စကားကအဲ့တာဆို​တော့"

Yedam ကရှိုက်သံ​နှော​နေတဲ့အသံနဲ့ဖြည့်စွက်​ပြောလာတယ်..Junkyuလဲဒီတစ်ခါ​တော့Harutoတကယ်လွန်တယ်လို့ထင်မိတယ်...

Junkyuက Yedamကိုနှစ်သိမ့်စရာစကားရှာရင်း..​ကျောကိုသာပုတ်​ပေး​နေမိတယ်..

Yedam ကငိုရင်းစကားတစ်ခွနွးကို​ပြောလာသည်..
"ငါ​သေချာသဲကွဲသွားပီ..ငါသူ့ကိုသ​ဘောကျ​နေမိပီ..မဟုတ်ဘူး..စချစ်နေမိပီ"
"Bang Yedam!"

You're My Lifeblood Where stories live. Discover now