Jikjin ..oh..oh..oh..oh..Jikjin..petal to the metal ho"
Alarm ကိုပိတ်ပီးအိပ်ရာထလိုက်သည်..
ညကHarutoလိုက်ပို့တာကိုစဥ်းစားမိတော့Yedamနှုတ်ခမ်းတို့ကွေးညွတ်လို့သွား၏...ဒီနေ့ကစပီးYeseung hyungအကြံအတိုင်းHarutoကိုလိုက်ကပ်တော့မည်...
မနေ့ညကfirst step ပေါ့..Haruto ကြိုက်တတ်တဲ့လိပ်ပြာပုံလည်ဆွဲလေးကိုထုတ်ဆွဲပီးကျောင်းသို့ချီတက်လိုက်သည်...
ကိုယ့်မေဂျာအဆောင်ကတော့နောက်မှ..ချစ်ရသူရှိရာEconomic ကိုအရင်ပေါ့
"Haruto!"
ခေါ်သံကြားလို့လှည့်ကြည့်တော့Yedam...မနက်စောစောစိတ်ရှုပ်အောင်ဘာလာလုပ်တာလဲကွာ
"Jeongwooနဲ့asahiမရောက်သေးဘူးလား"
"ရောက်ရင်တွေ့မှာပေါ့"Yedamကမှန်ကန်ကြောင်းအသံတစ်ချက်ပြုရင်း...
"ငါလေသူတို့ကိုအရမ်းအားကျတာသိလား..သူတို့ကမင်းကိုနေ့တိုင်းတွေ့နေရလို့လေ"
Haruto..Yedamကိုမျက်မှောင်ကြုံကြည့်လိုက်သည်..."အားးးမျက်မှာင်ကြုံနေတာချစ်စရာလေး"
"ရူးသွားတာလား"
"အွန်း..မင်းကြောင့်ရူးသွားတာ"Harutoဖုန်းကိုသာအာရုံစိုက်ထားလိုက်သည်..
"Haru..Haru..haruလို့"
"ဘာတုန်း""မနက်စာစားခဲ့ပီလားဟင်"
" ဘာလာလုပ်နေတာလဲဗျာ"Yedamကတော့သွား၃၂ချောင်းလုံးပေါ်အောင်ပြုံးပြပီး..
မျက်နှာပြောင်စွာပဲ
"ငါချစ်တဲ့သူနားလာနေနေတာလေ.."
"ခင်များတကယ်ရူးသွားတာပဲ"မနေ့ညကစကားတွေကြောင့်Yedamသူ့ကိုသဘောကျနေမှန်းHarutoသိထားသည်..
ဒါပေမဲ့ဘာလို့yedamအဲ့လောက်ကြီးအတင့်ရဲသွားပါလိမ့်...
"မနက်စာစားပီးပီလားလို့"
Harutoခေါင်းခါပြလိုက်၏..sahiမရှိတော့ဟင်းမချက်တတ်တဲ့Harutoငတ်နေတယ်လေ..."အာ့ဆိုသွားစားရအောင်လေ"
"Sahiနဲ့Jeongwooလာမှသွားစားမှာ""ဟွန်းးး..သူတို့ကိုအားကျပီးရင်အားကျလာပီ..ဘယ်ဘဝကကုသိုလ်တွေကြောင့်ငါချစ်တဲ့သူရဲ့စကားတွေရော..အပြုံတွေရောသူတို့ပဲရနေပါလိမ့်...ဂရုစိုက်မှုတွေတင်မဟုတ်သေးဘူး..စနောက်တာတွေရော..ဘာလို့သူတို့ကပဲအကုန်ရနေတာတုန်း..ငါကျဘာလို့မရတာလဲ..junkyuနဲ့အစကသိပ်မတည့်တဲ့Doyoungတောင်ရတာငါဘာလို့မရပါလိမ့်"