Verliefd

34 6 0
                                    

De volgende morgen gaat mijn wekker vroeg. Snel check ik nog fff mn appjes. Een van Amy:
Hey ik rijd niet met je mee naar school sorry.
O. Lekker enthousiast ook. Naja dan moet ik alleen fietsen. Dat kan. Ik zie dat ik het eerste uur vrij heb. Nouw ik had dus beter nog fff kunnen slapen. Shit. Ineens bedenk ik me dat ik ben vergeten in mijn dagboek te schrijven. Nouja ik doe het nu wel. Snel schrijf ik alles op wat is gebeurt. Dan gaat mijn mobiel af. Een berichtje. Even kijken van wie. Het is van Richard. Mijn hart begint gelijk sneller te slaan. Eventjes kijken wat hij heeft gestuurd.
R:Hey
Jij bent Lisa toch? Uit klas 2b?
Ik ben Richard uit 3a als je het nog niet wist trouwens.
Wow, waarom neemt hij nou weer contact met mij op? Snel app ik terug.
Ja dat ben ik hoezo? En ik heb je volgensmij wel eens gezien ofzo.
Not dus. Ik zoek hem altijd in de gangen dus ik zie hem heel vaak.
R:Haha, ik bekijk je pf net en volgensmij zag ik je gisteren. Leuk meisje ben je trouwens.
Wacht, appte hij dat echt?
Nou, dankje. Jij bent ook best knap hoor!
Owww shit. Faaaal. Ik appte gewoon dat hij knap was.
R:Okay bedankt. Maar ik heb volgensmij je wiskunde schrift. Je gad gem katen liggen en ik vond hem.
Hm. Ik had het kunnen weten. Hij appt natuurlijk nooit uit zichzelf.
O ja! Die was ik kwijt!

R: Hey ik kan hem wel even brengen ofzo. Ben je thuis?

Ik:Ja

R:Mooi, kan je even naar het park komen dan? Over 20 minuten daar?
Ik: Is goed!

R: Tot zo!

Ik: Bye!
Hij gaat offline. Zuchtend laat ik me op bed vallen. Omg ik ben echt verliefd. Ik kijk op mijn horloge. Ik moet zo wel gaan, anders kom ik te laat in het park. Snel kam ik mijn haar en probeer er een beetje goed uit te zien. Ik doe een beetje mascara op. Wat is er met mij, dat doe ik normaal nooit. Ik kies leuke kleren uit en ik stap op de fiets.
-
Leuk deel? Vergeet niet te voten en laat een leuk berichtje achter alsjeblieft? Ik schrijf nu verder!

VerradenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu