Nichtje

16 2 0
                                    

Omdat mijn tante, bedacht ik me ineens, verhuisd is naar Zwitserland gig ik naar Eliza, mijn nicht. Waneer ik bij het huis van mijn nicht ben aangekomen, bel ik gelijk aan. Ze lijkt erg verrast om me te zien, maar geeft me toch een stevige knuffel. "Wat brengt jou hier? Op dit tijdstip van de dag?" Ik begin te huilen en ze neemt me gauw mee naar binnen. Nadat ik alles heb uitgelegd, neemt ze me mee naar de logeerkamer, waar ik mijn weinige spullen uitstal. Wat eten, mijn knuffel Hoppi, het boek 'The da Vinci code' (i love detectives) en wat geld. Pfff... Het was,druk vandaag. Zou het uitmaken als ik even 5 min ging liggen? 5 minuutjes, niet meer. En met die woorden ga ik liggen en zak ik in een diepe slaap.

Langzaam geeuwend kom ik overeind. Waar ben ik? O, ja. Beelden van gisteren schieten door mn hoofd. Ik zou geen idee hebben van de tijd, als ik mijn dierbare mobieltje niet had. 11.04 . Goh, ik heb lang geslapen. Ik loop zachtes naar beneden. Daar zit mijn nicht al, met thee en koekjes. Ik zucht, net als vroeger. Ik kwam hier altijd als ik me schuldig voelde over mijn zusjes dood. Dan praatten we lang. Dat deden we ook deze keer. Uren hebben we gepraat. Ik heb besloten maandag weer gewoon naar school te gaan. De komende dagen ga ik alleen relaxen. En natuurlijk op date met Richard!!!

Ik kijk op de klok. Half 4. Shit! Ik moet me snel klaarmaken. Snel kijk ik mijn kast door. Aargg... Waarom had ik nou geen leuke kleren meegenomen toen ik wegliep! Blijkbaar hoorde mijn nicht het frustratie-ork geluid uit mijn keel komen, want ze is binnen notime in de logeerkamer. "Wat? Wat is er?" vraagt ze. "Ik heb een date, maar geen kleren! Ik moet het misschien afzeggen!" ze kijkt me bedenkelijk aan "Mmm... Het is te laat om te shoppen maar... Volgensmij heb ik hem nog." zo snel als ze is weggestoven, is ze ook gelijk weer terug. Mét prachtige jurk! Een beetje onzeker begint ze te praten. "Tja, deze had ik op internet besteld, maar de verkeerde maat was aangekomen. Volgensmij is het jouw maat. Maar ik weet niet ald je hem mooi vind..." ik begin te gillen "Eliza hij is prachtig!" wanneer ik hem pas zie ik dat hij me prachtig staat. Het is een simpele paarse jurk met een lint om mijn taille. Hij is niet te speiaal gelukkig. Het is maar een film. Ik ben zo zenuwwachtig! Nu maar wachten tot het tijd is.
-
Heyyy,
Ik ga meer uploaden i promise! Dit boek deed een tijdje raar waardoor ik niet kon schrijven maar nu wel weer
-
Bye cupcakes

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 01, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

VerradenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu