1. BABANIN FAHİŞE KIZISIN

3.1K 67 141
                                    

Oy vermekten veya yorum yapmaktan yana lütfen çekinmeyin. Siz oy verdikçe ve yorumlarınızla oylarınızı destekledikçe bölümler sık sık gelecektir.

-

BÖLÜM 1
BABANIN FAHİŞE KIZISIN

"Harry."

Harry yarım saattir yanında oturan kızın sitem dolu bir sesle onunla konuşmaya çalışmasını duymazdan gelmeye devam edip barmane döndü.

"Daha ağır bir kokteyl."

Barmen ona başıyla selam verdiğinde yanında oturan kadın sıkıntılı bir şekilde oflayıp "Hadi ama bu kadarı da fazla!" diyerek sesindeki kızgınlığı ortaya çıkardı. Harry de bunu fark etmiş bir şekilde başını yanındaki kızın olduğu tarafa çevirdiğinde kız, bakışlarına daha sakin bir ifade yerleştirdi.

"Ne istiyorsun Sally?"

Sally, kaşlarını çatmış olan Harry'i sakinleştirmek adına bar tezgahının üzerinde bulunan parmaklarına varla yok arası bir dokunuşta bulundu.

"Ne istediğimi biliyorsun."

Sally'nin istek dolu sesine, gözlerine dolan arzu pırıltıları da eşlik ederken Harry alayla güldü.

"Seni herkesin ortasında becermemi mi istiyorsun?"

Sally, Harry'den böyle açık bir cevap beklese de o anı birkaç saniyeliğine hayal etmek kasıklarının kasılmasına sebep olmuştu. Bunu fırsat bilerek başını Harry'e doğru yaklaştırıp "Etkileyici olurdu," demekle yetindi ve yaramaz parmaklarını tezgahın üzerinden çekip Harry'nin kasıklarına yakın bir yerde durdurdu.

Harry, bu hareketle kasılsa da bunu hiçbir şekilde Sally'e yansıtmamayı başarıp "Şimdi değil Sally," dedi ve kendinden emin bir şekilde bacakları üzerindeki parmakları alıp Sally'nin kucaklarına bıraktı.

Sally, bunu beklemediği için birkaç saniye boyunca parmaklarına baktı ardından Harry'nin tezgahın üzerine indirilmiş olan kokteyle uzanan parmaklarını izledi.

Harry gerçekten her kızın arzu ettiği bir adamdı!

Başını bu düşünceyle sağa sola sallayıp kendi içki bardağına uzandı. Hızlı birkaç yudumda içip "Ben dans etmeye gidiyorum," dedi dinç bir sesle ve Harry'nin ona katılmayacağını bildiğinden duraksamdan mekanın içindeki insanların arasına karıştı.

Harry, başını kısa bir an çevirip arkası ona dönük olarak dans eden kıza baktığında hâlâ neden Sally'le yan yana olduğunu sorguladı çünkü böyle bir şey onluk değildi. Harry kızlarla birlikte olur, onları da kendini de tatmin eder ve sonrasında herkes yoluna bakar. Üstelik bu çevresindeki herkesçe bilinen bir şey olmasına rağmen Sally dün geceden beri onun yanından ayrılmıyordu.

Harry bunun sebebini Sally'den duymuştu aslında ama o sözlerin sadece bir yem olduğunun farkındaydı, buna rağmen kelimelerin gururuna dokunan bir tarafı vardı.

Dün gece yaşanan şeyler ve Sally'nin hayalkırıklığı gibi çıkan sesi zihninin içinde bir gezintiye çıktığında Harry, parmakları arasındaki kokteyli kafasına dikip oturduğu yerden kalktı. Birkaç hızlı adımda Sally'nin yanına vardığında onun korkacağını bile bile kolunu belinden geçirip onu kendine doğru çekti.

Sally arkasındaki kişinin kim olduğunu göremese de Harry'nin kokusunu duymasadığında gerilen bedenini gevşetip kendini ona daha çok yasladı. Harry, gözlerindeki kararlılıkla başını Sally'nin boynuna doğru eğip işaret parmağıyla tenine dokuna dokuna kadının sarı saçlarını geriye doğru çekip "Seni becermemi istiyordun değil mi?" dedi. Soru sormaktan ziyade bildiği bir gerçeğin eminliğiyle.

YASAK DOKUNUŞ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin