4. SENİ İSTİYORUM

2K 40 19
                                    

Oy vermekten ve yorum yapmaktan yana lütfen çekinmeyin. Siz oy verdikçe ve yorumlarınızla oylarınızı destekledikçe bölümler sık sık gelecektir.

-
BÖLÜM 4

SENİ İSTİYORUM

Harry, gördüğü görüntü karşısında gözlerini kısıp karşısındaki Adam'a baktı. Onun burada olduğuna inanmıyordu üstelik üstü çıplak bir şekilde. Farkında olmadan ellerini yumruk yapıp Adam'a doğru yürüdüğünde Adam, Harry'i yeni fark etmişti.

“Senin burada ne iş var?”

Harry sesini kontrol edemese de sözlerini kontrol etmiş bir şekilde tam Adam'ın karşısında durdu. Adam, onun kahverengi gözlerine sert bir ifadeyle bakıp “Kız arkadaşımı almaya geldim,” dedi. Harry anlamaz bir ifadeyle tek kaşını kaldırıp “Ne?” dediğinde Nicola onların seslerini duymuş ve merdivenleri aşarak tam yanlarında durmuştu.

Harry, gözlerini saniyelik Nicola'nın üzerinde gezdirip Adam'ın ona bir şey yapıp yapmadığını kontrol etti. Nicola, Harry'nin bakışlarında gezinen endişeyi gördüğünde bir şey olmadığını hissettirmek istercesine Harry'e doğru bir adım attı. Şimdi Harry'e daha yakındı.

Harry tekrar bakışlarını Adam ile buluşturup “Nicola senin kız arkadaşın değil,” dedi net bir sesle. Nicola, Harry'nin onun adına konuşmasına sinirlense de Harry gelmeden birkaç dakika önce aynı konuşmayı Adam'a yaptığı için bozuntuya vermedi.

“Onun benden ayrılması için sen mi zorluyorsun?”

Adam'ın sinirli bir şekilde sorduğu soruyla Harry, Nicola'nın da buna benzer bir konuşma yaptığını anlayıp memnuniyetle “Hayır, Nicola zaten doğru kararları verecek biri,” dedi ve tek hamlede Adam'ın yakalarından tutup birkaç adım arkalarında duran duvarla bütünleştirdi sırtını.

“Ve o senden ayrılmak gibi bir karar verdiyse bunu destekler, senin onu rahatsız etmene izin vermem.”

Sesindeki tehdit Nicola'yı harekete geçirirken Nicola sakin bir tavırla “Harry, sorun yok,” dedi ve gözlerini bir an olsun Harry'nin yüzünden ayırmadı amacı Harry'nin delici bakışlarını Adam'ın gözlerinden uzaklaştırmaktı çünkü Adam dün geceki gibi olmasa da bu sabah da bir şeyler otlanıp gelmişti.

“Rahatsız edersem ne olur?”

Adam'ın sesine yansıyan öfke Nicola'yı daha da tedirgin ederken “Harry, Adam'ı bırakır mısın?” dedi ama Harry o an bütün algılarını Adam'a yönletmişti ve birbirlerine biraz sonra ikisinden biri büyük bir yara alacakmış gibi bakıyorlardı. Sonunda Harry, Adam'ın yakalarında bulunan elini kibar bir şekilde çekip hiç de kibar olmayan bir sesle “Bırakırım Nicola ama bu herifi bir daha senin yakınlarında seni rahatsız edecek şekilde görürsem o zaman senin güzel sesin de bir şeyleri değiştiremez,” dedi.

Adam, Harry'e alay eder bir tavırla bakıp “İstediğin zaman istediğin yerde ve sana engel olan bu güzel ses olmadan görüşelim,” dedi ve Harry ona doğru bir atak yapacakken Nicola Harry'nin kolunu tutup yumuşak bir şekilde kendine doğru çekti ve Adam üzerine tişörtünü geçirirken Harry'e sakin olması gerektiğine dair bir bakış attı.

Harry normal şartlarda bu kadar sakin olmamasına rağmen Nicola için gösterdiği sabır için kendisine şaşırdı. Nicola da onun bu tavırlarına şaşırsa da bunu Harry'e yansıtmamaya çalışarak Adam'a döndü.

“Adam, bence artık gitmelisin.”

Adam, onu başıyla onaylayıp “Söylediklerimde dürüsttüm Nicola, dediklerimi düşün. Aramanı bekliyorum,” dedi ve Harry'e ters bir bakış atıp evden çıktı.

YASAK DOKUNUŞ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin