~Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın bebeklerim! Unutmayın siz varlığınızı hissettirdikçe biz, serpilip büyürüz. ❤️🔥
-
BÖLÜM 8
"UYU NİC."Bazen acı, yaşanmaz. İnsan alır onu saklar bir yerlere gömer, gömdüğü yerden de bir daha hiç çıkmasın diye yıllarca üzerinde tepinir onu içinde yok eder. Belki de yok ettiğine inanır.
Nicola, zihninden akan acının içinde yer edinmemesi için onun üzerinde tepinirken bacaklarını üzerindeki adamın beline doladı. Bu hareketiyle eteğin kapattığı kısımlar da tamamen açılırken Owen'in arsız elleri Nicola'nın bacaklarını okşuyordu.
Nicola'yı uzandığı yerden hafifçe kaldırıp elbisesinin fermuarını açıp bir çırpıda çıkardığında Nicola da onun tişörtünü çıkarmıştı. Owen tekrar Nicola'nın üzerine eğildiğinde bu sefer gözleri tamamen boş kalan üst vücudundaydı. Dili minik darbelerle göbek deliğinin etrafında küçük halklar oluşturmaya başladığında Nicola dudaklarından kaçan inlemeye mâni olamamıştı. Birkaç inleme daha peşinden geldiğinde Nicola tekrar bedenini aşağı yukarı Owen'in bedenine sürttü. Bu onun dilinde daha fazlasını istiyorum demekti.
Owen, bunu anlar anlamaz dil darbelerini daha çok arttırıp göbek deliğinden göğsüne kadar çıktı. Tekrar göğüs ucunu dillediğinde Nicola başını geriye doğru atıp Owen'in çıplak sırtına ayak topuklarıyla baskı yaptı. Owen, sert dil hareketleriyle Nicola'nın göğüslerini kızartırken dudakları boynuna uzandı ve orayı emmeye başladı. Nicola parmaklarıyla ince bir çizgi çeker gibi Owen'in göğsünde gezdirirken Owen bu sefer de Nicola'nın kulak memesini dişlemiş, kulak arkasına sert dil darbeleri bırakmıştı.
Owen, Nicola'yı her şeyden çok arzuluyordu bu yüzden de onun her yerinde ona ait izler kalması için biraz daha sert davranıyordu ve bu da Nicola'nın hoşuna gidiyordu.
Owen, ellerini Nicola'nın göğsünden ayrıp Nicola'nın bacaklarına getirdi ve Nicola'nın bacaklarını koltuğun iki yanında sabitledi. Gözleri direkt olarak onun ıslanmaya başlamış olan iç çamaşırındaydı.
Parmakları ince külotunu bir çırpıda soyduğunda dudakları Nicola'nın iç bacak kısmındaydı. Yavaş yavaş dil darbeleriyle Nicola'nın kadınlığının zevkten sızlamasına sebep olurken dudakları tam klortistinin üzerinde konakladı. O andan sonra her şey çok hızlı gerçekleşti.
Owen kendi üzerindeki iç çamaşırı attıp erekte olmuş olan penisini Nicola'nın kadınlığına yerleştirdi. İkisi de zamandan uzaklaşmış, sadece hissettikleri zevke odaklanmışlardı. Nicola, zevkle inlerken arabada olabildiğince Owen'e yer açıyordu. Owen o kadar hızlı girip çıkıyordu ki Nicola'nın içine Nicola dudaklarını araladığında "Owen," dedi kesik kesik.
"İçime boşalmanı istemiyorum."
Owen, onu duysa da o an bunu düşenecek hâlde değildi ama Nicola bu konuda ısrarcı davranıyordu.
Ellerini uzatıp onu ensesinden tuttuğunda Owen terlemeye başlamış alnını kaldırıp siyah gözlerini Nicola'nın gözlerine dikti. Nicola tekrar "İçime boşalma," dedi itiraz kabul etmeyen bir sesle. Owen, bundan hoşnut olmayan bir bakış eşliğinde hırslı nefesini dışarı üfleyip Nicola'nın kadınlığından çıkıp arabanın ön kısmına uzandı. Torpidodan kondom alırken olabildiğince hızlı davranıyor bir yandan da söyleniyordu.
Bu Nicola'nın dudaklarından bir kıkırtının kaçmasına sebep olurken Nicola uzandığı yerden hafifçe doğrulup Owen'in penisine baktı. O kadar kalkıktı ki daha çok doğrulup onu elleri arasına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK DOKUNUŞ +18
Teen Fiction"Harry, bunu yapmak zorunda değilim." Harry gülümsedi ve karşısında yarı çıplak oturan kadını arzuyla süzüp "Elbette değilsin ama dün geceki inlemelerin bana bunun için can attığını hissettiriyor Nic," dedi ve birkaç adımda tezgaha oturmuş olan Nico...