Merhaba, kurgunun ismi değişti ve bu hâli kurgu için daha uyumlu diye düşündüm. Siz nasıl buldunuz?
Bu arada oy vermekten veya yorum yapmaktan yana lütfen çekinmeyin. Siz oy verdikçe ve yorumlarınızla oylarınızı destekledikçe bölümler sık sık gelecektir.
-
BÖLÜM 3
BU TİŞÖRTÜ BEN GİYDİRMEK İSTİYORUMHarry, arabanın camını sonuna kadar indirip derin nefesler içine çekti ve Nicola'nın gözlerinin önüne gelen yüzünü yok saymaya çalıştı. Bunu pek başaramasa da eve dönmek yerine arabayı daha hızlı sürüp Sally'nin attığı adresin önünde durdu.
Hiç düşünmeden arabadan inip karanlık sokağa adım atıp pencereden ona bakan sarışın kadınla gözlerini buluşturdu. Sally gerçekten güzel bir kadındı ve birçok erkek için baştan çıkarıcı bir etkisi vardı. O da bunu biliyordu ve buna göre hareket ediyordu.
Kapının önünde durduğunda Sally kapıyı açıp onu hızlıca içeri aldı ve salona geçtiler. Harry salona geçtiğinde Sally'nin önceden hazırlık yaptığını anlamıştı. Bu durum onu keyiflendirmişti. Tek kişilik koltuğa oturup masanın üzerindeki viski şişesinden boş bardaklara doldurdu.
Sally, diğer tekli koltuğa oturmak yerine Harry'nin oturduğu koltuğun kol kısmına kalçasını dayayıp Harry'nin doldurduğu diğer bardağı öne doğru eğilerek aldı. Öne eğildiği zaman ince geceliğinin açıkta bıraktığı kısmın genişlemesiyle, Harry'nin gözleri odak noktasını bulmuştu.
Sally'nin beyaz ve dolgulu göğüsleri ışığın altında daha çok dikkat çekerken Sally, Harry'nin gözlerini takip edip oturuşunu çapkın bir tavırla düzeltti.
"Geleceğini düşünmüyordum Harry."
Sally, elindeki bardağı dudaklarına götürüp kısa bir yudum alıp bakışlarını yüzünde gezdiren Harry'e baktı.
"Sütyen takmamışsın."
Sally, Harry'den böyle bir cevap beklemediği için birkaç saniye boyunca şaşkın gözlerini gözlerinden çekmedi.
"Geleceğimi biliyordun Sally."
Sally, dudaklarını diliyle yalayıp "Gelmeni istiyordum," dedi ve Harry elindeki bardağı kafasına diktiğinde koltuktaki oturuşunu dikleştirdi. Sally'i kucağına doğru çekip dudaklarını dudaklarıyla birleştirip ağzındaki viski yudumunu dili yardımıyla Sally'nin ağzının içine itti. Sally, bunu büyük bir istekle kabul edip yuttuğunda Harry bu sefer Sally'nin biraz önce yaptığı gibi diliyle onun dudaklarını yaladı.
Sally bu hisle daha çok Harry'e yanaştığında Harry, tutuşunu sertleştirip yavaş hareketlerle onun boynuna doğru yöneldi. Dudakları Sally'nin boynuna etkili öpücükler bırakırken Sally, Harry'e alan açmak için boynunu geriye doğru eğip parmaklarıyla Harry'nin ensesine baskı uyguluyordu.
Harry, Sally'nin boynundaki öpücüklerin şiddetini arttırıp boynunu emmeye başladığında boşta kalan elini Sally'nin geceliğinin altından geçirip bacaklarını sıktı. Sally, Harry'nin ensesindeki ellerinin baskısını arttırıp başını boynundan çıkartıp dudaklarını dudaklarıyla birleştirdi. Harry, kontrolü Sally'nin eline bıraktığında Sally, Harry'nin üst dudağını dudaklarının arasına alıp şevhet duygusuyla ezmeye başladı. Ardından alt dudağını ezdiğinde Harry, ellerindeki hareketliliği daha da arttırdı.
Parmakları, Sally'nin ince askılı külotunu bulduğunda Sally'i tatmin etmek adına parmaklarını orada biraz oyalanıp iç çamaşırının altını işgal ederek bir kuş tüyü hafifliği dokunuşluğuyla Sally'i okşadı. Sally'nin bu dokunuşla vücudu yay gibi gerilirken farkında olmadan kendini daha çok bastırdı Harry'e ve dudaklarından kaçan inlemelere mani olamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK DOKUNUŞ +18
Teen Fiction"Harry, bunu yapmak zorunda değilim." Harry gülümsedi ve karşısında yarı çıplak oturan kadını arzuyla süzüp "Elbette değilsin ama dün geceki inlemelerin bana bunun için can attığını hissettiriyor Nic," dedi ve birkaç adımda tezgaha oturmuş olan Nico...