9. NİCOLA HİÇBİR YERE GİTMİYOR

476 11 25
                                    

~Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın bebeklerim! Unutmayın siz varlığınızı hissettirdikçe biz, serpilip büyürüz. ❤️‍🔥

  Bu arada eğer aksilik çıkmazsa artık her pazartesi saat 21'de yeni bölümler gelecek. 💅

Son olarak buraya kurguyu seveceğini düşündüğünüz arkadaşlarınızı etiketleyin birlikte okuyalım, yorumlarda sohbet edelim. 💅❤️‍🔥

-
BÖLÜM 9
“NİCOLA HİÇBİR YERE GİTMİYOR”

Hayat bazen insanın nerede olduğunu, kiminle olduğunu sorgulatmadan ilerletir insanı. Şuurlu ya da şuursuzcadır bu ilerleyiş ama insan o an gerçekten içindedir hayatın. Korkuları, öfkeleri, sevgileri, nefretleri o anın içinde can bulur. Kendine bir alan açar. O alanda var oldukça yaşam devam eder.

Nicola ve Harry ise tam olarak o anın içindeydiler. Şuurlu veya şuursuz ama mutlaka içinde. Nicola ıslak saçları ensesinde nem hissi uyandırdığı için elinin tersiyle geriye atıp başını tavana dikti.

Düşündü. Altı ay önce büyük defilede ortaya çıkan bir haber yüzünden şu an kollarında olduğu adamdan kilometrelerce geriye itilmişti. Dudaklarını aralayıp Harry'nin duymayacağından emin bir şekilde konuştu.

“Harry, ben hayatımda hiç uyuşturucu madde kullanmadım.”

İçine derin bir nefes çekti. Bakışlarını yanında uyuyan Harry'e çevirdi. Onun bu hâlini gerçekten seviyordu. Her şeye rağmen herkese rağmen seviyordu ve bunu inkar edemiyordu.

“O gün o kırmız elbiseyi giymeyi ne kadar çok istemiştim bir bilseydin...”

Bu sefer bedeninin yarısını çevirdi ve kolunu başının altına yasladı. Bu sefer gözlerinin gördüğü ilk yer Harry'nin çenesi ve boynu oldu. Orayı öpme arzusuyla doldu taştı ama kendine hakim olup içine derin bir nefes çekti ardından uzandığı yerden kalkıp kendi odasına adımladı.

Odaya girdiğinde kendi yatağına uzanıp direkt olarak uykuya daldı çünkü daha sabah olmasına üç dört saat vardı.

Harry, sabah çalan alarma uzanıp onu kapattığında gözü yan tarafındaki boşluğa takıldı. Dün gece Nicola yanına gelip uzanmıştı. Bir ara uyanır gibi olmuş ve Nicola'nın fısıltılı bir şekilde altı ay önce düzenlenen defiledeki kırmızı elbiseden bahsettiğini duymuştu. O elbise Nicola için özenle seçilmiş ve Harry her detayına kadar Nicola'nın içine sinmesi için çok çaba sarf etmişti.

O günler aklına gelince yüzünde buruk bir tebessüm oldu ve yatağından kalkıp doğruca elini yüzünü yıkadı. Aynada gördüğü yüz geçen haftalara göre daha dinlenmişti. Bunun başlıca nedeni Nicola'ydı.

Onun yanına yaklaşamasa da onun hakkında hep bilgi edinmeye çalışır olmuştu ama şimdi Nicola evinde hatta dün gece kollarındaydı.

Harry'de farkındaydı aralarındaki çekimin ama asla bunun ne anlama geldiğini çözemiyordu. Başını sağa sola sallayıp aynadaki yansımasına karşı “Nicola'dan düşüncelerini uzaklaştır,” dedi sert bir sesle başka birini uyarıyormuş gibi devam etti.

“Onu çok üzdün. Dün gece kollarındayken bile kırgınlığıyla konuştu.”

Suyu tekrar açıp yüzüne ılık suyu çarptı. O kırmız elbise... Şimdi sadece Nicola'nın içinde değil Harry'nin de içinde kalmıştı.

Bu hisle indi aşağıya ve kahvaltıyı hazırlamaya başladı. Nicola da hemen ardından gelip hiçbir şey demeden ona yardım ettiğinde Harry şaşırmıştı buna rağmen ses çıkarmadan işlerini hallettiler. Masayı kurduklarında ilk konuşan Nicola olmuştu.

YASAK DOKUNUŞ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin