Avionul a aterizat, iar noi am plecat direct spre o locație, știută doar de Stark, unde avem să ne întâlnim cu prietenul lui Stark, cumpărătorul diamantului. Este noaptea târziu sau dimineața foarte devreme - depinde cum vrei să o iei - dar nu mă simt obosit, în ciuda faptului că m-am trezit acum mai bine de 19 ore. Orașul nu e adormit, dar e liniștit. Momentan înaintăm pe un bulevard, pe partea stângă fiind clădiri cu o arhitectură remarcabilă, iar pe partea dreaptă se află marea. În ea se reflectă luna rotundă și plină de mistere, luna la care orice visător își întoarce privirea și căreia îi spune toate secretele sale.
Lăsăm mașina într-o parcare din apropierea portului și pornim pe jos spre locul de întâlnire. Stark ne-a spus între timp că schimbul va avea loc pe un iacht. Cumpărătorul face tranzacția după ce vede diamantul, iar dacă totul este în regulă cu banii va primi piatra. Simplu, nu? Dar multe lucruri ar putea merge rău, cum ar fi să nu ne alegem nici cu banii, nici cu diamantul. Dar aleg să refuz că ceva va merge rău. Dacă totul a mers bine până acum și partea cea mai grea a trecut, atunci restul ar trebui să fie în regulă de asemenea, nu-i așa?
După o plimbare de aproximativ zece minute, ne oprim în fața unui iacht cu numele Oscar scris pe el. Un bărbat la vreo 40 de ani iasă în întâmpinarea noastră. Era îmbrăcat cu un tricou alb, ce era băgat în pantalonii săi, care erau tot albi. Ne face semn să urcăm pe barcă și ia o gură din băutura din paharul pe care îl avea în mână.
- Stark, bine ai venit! Văd că ai adus și echipa cu tine, spune uitându-se neîncrezător spre mine, Scott și Sophie.
- Bună seara ,Archer. Fără ei nu ai fi avut diamantul, bineînțeles că i-am adus cu mine. Acum, destulă vorbărie, să facem schimbul și să terminăm cu povestea asta, spune Stark.
- Ești nerăbdător, Julien. Nu ai de gând să îmi faci cunoștință cu partenerii tăi? Așa ar fi frumos, să ne cunoaștem înainte să facem afaceri, nu crezi? Spune Archer și începe a merge spre noi.
Se oprește în fața lui Scott prrima dată.
- Oscar Archer, se prezintă și îi întinde mâna.
- Scott Winters, răspunde și îi dă mâna.
După trece la mine.
- Adam Snow, îi spun înainte de a avea ocazia de zice ceva și îi întind mâna. Nu răspunde, doar încuviințează din cap și zâmbește vag.
Apoi se întoarce spre Sophie. Îi ia mâna și i-o sărută.
- Oscar Archer, încântat de cunoștiință. Cu cine am plăcerea? O întreabă.
- Sophie St. Clair, spune ea direct.
- Acum că îi cunoști, putem continua? Întreabă Stark, care nu mai prea avea răbdare.
- Fie, dacă sunteți așa de grăbiți. Să văd diamantul!
- Adam, arată-i diamantul, îmi spune Stark.
Bag mâna în buzunarul de la sacou și scot cutia în care se afla acesta. Mă apropii de Archer și deschid încet capacul. Diamantul este expus frumos înăuntru, iar Oscar este mulțumit și impresionat de ceea ce vede. Închid cutia la loc înainte să îi vină vreo idee.
- Acum banii, spun simplu și direct.
Se depărtează de noi și se oprește în fața unei mese. Își pune paharul jos și deschide laptopul ce se afla pe aceasta. Tastează rapid ceva și după îl întoarce cu ecranul spre noi. Stark se duce lângă el și se uită atent la el. După își scoate telefonul și sună pe cineva. Spune doar un singur „Bine", iar după închide.
CITEȘTI
Sacrificiu și prietenie
Ficción GeneralCe se va întâmpla atunci când sunt descoperiți? Ce se va întâmpla dacă planul lor va da greș? Vor scăpa întregi din încurcătura în care au ajuns?