حبها المستحيل😓💔.
البارت 1.انا ملك بنت غنيه ،ابويه راجل اعمال كبير بس دايما كان من اكتر الناس الي بتيجي عليه كان دايما بيجرحني بالكلام عشان ماما هربت، سبتني وانا لسه صغيرة من الطريقة الي كان بيعامل ماما بيها عندي اخوية الياس حنين عليه عن بابا كتير هو اكبر مني بس بيصعب عليه من معامله بابا ليه لحد ما جه اليوم الي قررت فيه اخرج من السجن الي كنت عايشه فيه تعالوا احكي ليكم قصتي .
ملك . ازيك يا الياس عامل اي في المذاكرة ،الشغل .
الياس. واللهي يا لوكا تمام وبذاكر اهو عايز اتخرج بقا ،اشتغل ،يبقي ليه مستقبل كده ،اخرج من السجن الي انا فيه دا .
ملك. قصدك اي انت ناوي تسبني يا الياس.
الياس. لا يا ملك بس عايز اخدك ونبعد من هنا .
ملك. وهنسيب بابا ..الياس. ايوه لازم نبعد انتِ شوفتي منه حنيه والآه حب انت ختي اي يعني غير الضرب والاهانه لا عندك صحاب تخافي عليهم ولا عندنا اهل نروح ليهم ملناش غير بعض يا ملك هناك ها يبقي لينا صحاب ونتعرف علي ناس ونحس اننا عايشين بس ...
ملك. بس اي .
الياس. مش ها اقدر اجيب ليكي ڨيلا ولا عربيه يا ملك ولا ها نعيش في فندق ولا في شقه كبيره وحلوه مش ها اقدر اجيب دا في الاول بس واللهي يا ملك ها اشتغل عشان اعيشك في احسن حته بس مش ها اعرف في الاول ومش عارفه انت ها توافقِ والآه لا .
ملك. اشششش انت عبيط يا الياس من أمتي انا بيفرق معايه دا كلة ،بعدين ياعم اكيد مش ها يبقي اوحش من السجن اللي احنا فيه مش كده.
الياس. في حاجه كمان .
ملك. اييي يا سيدي .
الياس. مش ها اقدر اجيب ليكي اكل من ماك ونروح اماكن غالية هناكل اكل زي الناس الي هناك واوعدك ممكن اجيب ليكي اكل من ماك او اي حته كويسه لو قدرت فهمتيني .
ملك. هتجبلي شوكولاتة يعني والآه هتبقي مهزق ومش هتجبلي.
الياس. دي الحاجة الوحيدة الي اقدر اجيبها ليكي غالية.
ملك.انا معاك يا الياس معاك علي المر قبل الحلو بس في حاجه.
الياس. شو.
ملك. الجامعه انتَ نسيت انِ في طب ،انت اهو ها تتخرج اما انا لسه فاضل ليه سنه هنعمل اي.
الياس. عندي واحد صحبي هيتصرف هتذاكري في البيت ،تروحي الجامعة في الامتحانات وهادخلك بطريقتي .
ملك. وها اذاكر ازي يا أخويه حد قالك اني اقليدس ها اذاكر من غير شرح.
الياس. هاتنيل اشرح ليكي انا يا غبيه .
ملك. انا دكتورة اسنان وأنت مهندس يا الياس ها تذاكر ليه ازي ولا انت عايز تسقطني .
الياس. علي فكره انا مهندس وبعدين انا كونت شاطر وانتِ عارفه يعني هدرس ليكي واذاكر ليكي انت لي محسساني اني ها اضيع مستقبلك وهو طايع اصلا ومحسساني انك بتفهمي.
أنت تقرأ
حبها المستحيل🥺💗.
Romanceتدور الروايه عن شاب عايش في حي شعبي وبنت غنيه بتواجه ابوها وقسوته عليها هي واخوها وفجاه كل حاجه بتتغير لما تقابل بطلنا وتبدأ تشوف الدنيا بشكل جديد بطلنا ها يواجهه مشاكل كتير بسببها ولكن هل ها يكمل والاه القدر ليه رائي تاني.