البارت23

96 4 0
                                    

سليم بوجع . اهههه يا ملك مش قادر .

ملك بدموع. طب اهدييي ما انا مش ها اقدر اديك مهدئ لان دي بردو نوع من انواع الادمان .

سليم بوجع اكبر. مش قادر انا تعبان اعاااااااا.

ملك بالهفه ودموع. طب اهدي عشان خاطري انا ها اكلم مراد .

بترن علي مراد كول.

مراد كان نايم ورد علي المكالمة .

مراد. ايه يا ملك في ايي .

ملك بعياط. الحقنييي سليم ها يتجنن من الوجع ونسيت اديلو الدواا اعمل ايي .

مراد بخضه . دخلييي اي اوضه بسرعه واقفلي عليه .

ملك بخضه. ينهار ازرق انا وهو في اوضه اصلا .

مراد بخضه اكبر. سليم ممكن يتهور يا ملك شوفي مكان يدخل فيه قبل ما يفقد صوابه .

ملك بالهفه. سليم ادخل الحمام واقفل ها تلاقي الدوا جوه .

سليم جري زي المجنون علي الحمام ومراد كلم ملك قال تقفل الباب بسرعه وملك قفلت عليه الباب وسليم اعد يخبط علي الباب بجنون ملككك مش قادر يا ملككك ارجوكي افتحيييي الباااااااب ملككككك ابو ايدك انا تعبان..

ملك كانت بتعيط عليه ولهفه .

مراد بهدوء. ملك ارمي ليه الدوا من الباب من تحت وهي عملت كده وقاعدت علي السرير بتعب وهنا خاد سليم الدوا خفف عنه شويه ولكن بعد ربع ساعه ضاع مفعول الدوا ومراد ما ذال معا ملك في الكول.

مراد بهدوء وتحذير. اوعييي تفتحييي الباب اللي بعد ساعتين يا ملك اوعييي  واوعي يكون في الاه حاده جمبه او اي حاجه فاهمه انا مش عايز استعمل معا المهدئ لانه ها يقعد فطره وغير ان المهدئ نوع من انواع الادمان لما يبقي علي الطبيعه وفايق ممكن يخف بسرعه هو لزم يفضل تلت تيام في الحمام اوعي اوعي تفتحي الباب .

ملك بالهفه.انت عايزيني اسيبوه كده تلت تيام يا مراد دييي من اول ساعه ها يتجننن من الوجع .

مراد بعصبية وتحزير. لو فتحتي الباب عليه دلوقتي ها يضربك وياخد اي مخدر او ممكن ينتحر او اي حاجه مجنونه فاهمه اوعييي يا ملك انت لو فتحتي الباب ها تبقي بتأذي .

ملك بدموع وقله حيله . طيب يااا مراد اديلو الدوا ازي والاكل وكده.

مراد بهدوء . زي ما اديتي الدوا بس اوعي لا تتدخلي شوكه او معلقه او حتيي حاجه حديد زي صنيه او طبق حتي دخلي الاكل في فويل والمعالق كذالك والدوا تحطي جمب الاكل وكمان المايه في كبايه بلاستيك .

ملك بهدوء. حاضر يا مراد انا واللهي مش عارفه اشكرك ازييي علي اللي انت عملتو معايه دي  .

مراد بهدوء. ها نتكلم في الموضوع ديي لما سليم يخف اما بنسبي تشكريني ازي فا انا مش عايز شكر دي واجبي يا ملك لو احتجتي اي حاجه رني عليه.

حبها المستحيل🥺💗.حيث تعيش القصص. اكتشف الآن