ها نرجع بالوقت لوقت ما سليم خد ملك وخرجه .
كيان بفرحه. تيجي نقضي اليوم دي في اليخت وناخد لارا ومالك والياس ودانه.
اياان يبتسامه.تؤتؤ عايزك لوحدنا .
كيان بتوتر. مش ها ينفع لوحدنا المره اللي فااتت وافقت لان كنت فرحانه باليخت لكن مش ها ينفع تاني لوحدنا لحد ما نتجوز .
ايان ببتسامه. خلاص ناخد يوسف معانا وهو ها يقعد يذاكر ويلعب ومش نبقي لوحدنا .
كيان بتفكير . معنديش مانع يالله .
وراحو اليخت وايان كان جايب ليها تورته وعليها عظمه زي بتاعت تومي چيري بس شكل تورته يعني .
كيان بضحك. انت مجنون جايبلي عظمه يااا ايان بس بجد شكلها تحفه .
ايان بضحك. اعمل اي بس ما انت دكتوره علاج طبيعي وبتعلقي وتعملي ضيط والاه مش عارف بقاا اهو اللي جهه في دماغي 🙄😹😹.
كيان بحب. ولا يهمك ما انا بردو بعالج العظم والكسور عشان يعرف يتحرك بس انا مبسوطه اووي ان خلاص نجحت .
ايان ببتسامه. بقولك يا يوسف خد ذاكر جوه هناا ولو حبيت نلعب العب .
يوسف بضحك. ايوه يا شقي .
ايان وكيان بصدمه وضحك. وكمل ايان لا ياعم مش تفهم غلط عايز اقول ليها كلمتين بس كده علي انفراض .
يوسف بضحك. ماشي بس اعمل حساب اني موجود تمام انا سنه وابقا في الجامعه واخوك تعبان عطفياا .
كيان بضحك. انت تعبان عطفينا يا ابو شبر ونص انت ولااااا احنا ها نطلع نصتاد ياض سديت نفسي .
يوسف بضحك. طيب وغمز ليهم.
ايان بضحك. الواد كبر يا كوكي .
كيان بضحك. يالله نلعب بقا تيجي نصتاد ولما نزهق ننزل نلعب برستيشن معاا وكده ونقراء هو بردو بيحب يقراء ونلعب كلنا اي رائيك..
ايان ببتسامه. اليوم بتاعك يا روحي ..
وقدو يوم لطيف واعدو يتصوره وحاجه لطيفه جدا لحد العصر كده.
كيان بضحك.لحد دلوقتي ومش طلعتلي حتي سمكه يا ايان انا وجعانه.
ايان بضحك. الحمد لله اطمنت علي مهنتي كا صياد فاشل قد الدنيا تعالي انا ها اطلب لينا اكل ياا كيان.
كيان بضحك. هو في اكل في اليخت انا ممكن اطبخ ليك .
ايان بصدمه وفرحه. بتعرفي تتطبخي.
كيان بضحك. انا بحب اطبخ جدا من هواياتي علي فكره..
ايان ببتسامه. في كل حاجه ممكن تعوزيها تحت ..
كيان خلاص تعالي نادي للواد يوسف ويالله نتطبخ ..
ايان نزل ليوسف هو وكيان لقو بيذاكر .
أنت تقرأ
حبها المستحيل🥺💗.
Romansaتدور الروايه عن شاب عايش في حي شعبي وبنت غنيه بتواجه ابوها وقسوته عليها هي واخوها وفجاه كل حاجه بتتغير لما تقابل بطلنا وتبدأ تشوف الدنيا بشكل جديد بطلنا ها يواجهه مشاكل كتير بسببها ولكن هل ها يكمل والاه القدر ليه رائي تاني.