نبدأ يوم جديد مليئ بالاحداث.
الياس. بصراحه يا دانه انا بحبك ومعجب بيكي .
دانه. ايه دي بسرعه دي .
الياس. اعمل اي بقا حبيتك .
دانه. بس معتقدش ان حتي لو بتحبني تجبلي هديه زي دي وبعدين احنا لا مخطوبين حتي ولا اي حاجه ازي تجبلي حاجه زي دي.
الياس. انا قولت لمالك اخوكي وقولته ان احنا ها نبقي مرتبطين لحد ما ناخد علي بعض ونعمل الخطوبه اي رائيك.
دانه .معنديش مانع انا لسه مش حبيتك واتعلقت بيك يا الياس بس مش امنع ان معجبه بيك .
الياس. وانا كمان تعالي نجرب وانا قولت لسليم عشان مش تبقي بنعمل حاجه غلط .
دانه. تمام تصبح علي خير.
الياس . وانت من اهلو يا قمري.
ابتسمت ونامت
وهو كذالك.تاني يوم الصبح.
ملك. اي دي يا نمس صاحي بدري اول مره .
الياس. عندي ورشه لزم تتفتح وها اوديكي الجامعه انت ودانه .
ملك. ايه الي خلاك تشتري البوكس بتاع امبارح وتكتب الورقه الي عليه دي يا الياس.
الياس. عادي معجب بيها وبحبها وقولت ليها امبارح.ملك. الياس دانه مش بتاعت معجب ومغرم ملك لسه بنت في بدايه حياتها مش واحدي وسخ من الي كونت تعرفهم تمام عشان لو زعلتها بالله ها تشوف وش عمرك ما شوفته ولا ها تبقي اخويه ولا اعرفك فاهم .
الياس. في اي يا ملك هو انت شيفاني وحش اوي كده.
ملك. شيفاك صايع وبتاع بنات وانا وانت عارفين ان علي قد ما انت بتحبني وبتحول تسعدني وطيب وجدع وصاحب صاحبك وراجل يعتمد عليه بس الاشكال الي كونت تعرفها هي مش منهم واتمني ان التغيير الي انا شايفه فيك دي يبقي بجد وانك تبقي اتغيرت بجد مش عشان عجباك وشايفها محترمه وكده.الياس. قفلي يا ملك علي ام الحوار دي.
ملك. لا يا الياس افتكر الي انا قولته ليك.
الياس.تمام نادي ليها وتعالو يلا ونادي لسليم عشان ها اوصله معانا وخلي مالك ينزل الورشه علي اما يوسف ياجي.
وخاد بعضه ونزل .
سليم. هو في ايه يا ملك حصل حاجه والاه اي .
ملك. لا ابدا بس كونت انا وهو بنتكلم في حاجه مهمه بس.
سليم. تمام انا نازل عشان اروح الجامعه .
ملك. الياس بيقول ليك تعاله معانا انت في طريقه .
سليم. تمام .نزل سليم ركب جمب الياس وملك ودانه جمب بعض ورا .
سليم. مالك يا الياس .
الياس. مفيش .
ملك. مفيش يا جماعه يلا يا الياس عشان مش نتأخر لو سمحت .
الياس بعصبيه .تمام وساق بسرعه.
ملك. سوق براحه عشان ما تكونش اخر مره .
الياس مردش عليها سليم هندسه اهي.
سليم. تمام خلي بالك من نفسك .
ومشي شويه بالعربيه وادي طب اهو انزلو انتم الاتنين.
ونزل معاهم .
الياس بهدوء . ملك اوعي حد يعرف انك بنت عثمان باشا ابوس ايدك يا ملك ابوكي لو عرف مش ها يرحمني.
ملك. مش تخافي يا الياس.
الياس. معاكم فلوس.
دانه. ايوه .
ملك. لا.
الياس. متين جنيه اهم دانه ميه وانت ميه يا ملك محدش فيكم يمشي الي اما اجي اخدكم.
سمعو شله بنات.
اي دي يخربيته قمر مش دي الياس المعيد الجديد في هندسه مكانيكا .
البنت الأولي. ايوه دي يابنتي بيقولو عليه كان مقطع السمكه ودلها ايام مكان لسه طالب في الكليه والبنات كلها بتموت فيه.
البنت التانيه . التانيه ايوه مش دي ملك حوريه الجامعه .
البنت التالته. استنييي استني دي واقف معا دانه برنسيسه
الجامعه هو في اي ايه النظام.
أنت تقرأ
حبها المستحيل🥺💗.
Romanceتدور الروايه عن شاب عايش في حي شعبي وبنت غنيه بتواجه ابوها وقسوته عليها هي واخوها وفجاه كل حاجه بتتغير لما تقابل بطلنا وتبدأ تشوف الدنيا بشكل جديد بطلنا ها يواجهه مشاكل كتير بسببها ولكن هل ها يكمل والاه القدر ليه رائي تاني.