بعد اسبوع من الاحداث الكتير اللي حصلت حصل فيها حاجات كتير منها ان سليم كان كل مره في معاد الدوا كان بيزعق من الوجع وملك كانت بتتألم عشانه لحد ما طلع كل السموم اللي في جسمه والامتحانات بدأت ولكن ملك فضلت انه مش يوصلها عشان لسه.مش افضل حاجه وكيان وايان بيكلمها بس مش زي الاول كا عقاب منه ودانه والياس عايشن قصه حبهم بسعاده ومالك ولارا متفاهمين جدا بحبهم لبعض والشركه بتاعتهم بتكبرر جدااا في وقت قصير والحياه مستقره تقريباا بين العيله والشباب.
ملك بيتسامه. انا جيت يا بشررررررر نورت البيت😹.
مريم بضحك. في اي يابت المجنونه عمله ازعاج ليه 😹😹😹.
زينه بضحك. شكلها حله كويس في الامتحان مش كده يا لوكا 😹.
ملك ببتسامه وفرحه. اه ومعنديش ولا غلطه الحمد لله بس انا روحت وزمان دانه معا الياس دلوقتي وكيان معاا ايان براغم حتي وهما مش بيتكلمه بيوصلها😹.
كريمه بضحك. واللهي الواد دي طيب بس بنتي اللي مفتريه وقويه 😹.
زينه بضحك. زي امها ما انت طلعتي عين كرم يا شيخه .
دخل عليهم دانه وكيان وايان والياس .
الياس بضحك. اهدي يا مجنونه ها تقعي.
دانه. اكلونيييييييي انا حليت كويسسس اوي في الامتحانين اللي كانو عندي وغمزت لي احمد ومريم .
(علي اساس امتحانات السنه الاخيره بردو).
احمد بضحك. طب كويس اوي بالمناسبه دي بقااا اناااا ها اخدكم كلكم انهارده ونروح اسكندريه اي رائيكم😹😹😹.
كيان بفرحه. انا موافقه ياااا ابو حميد 😹👍🏻.
احمد بضحك. وهو بيشدها من ودانها مفيش احترام اي ابو حيمد دي يابه..
كيان بضحك. بدلعك ياعم الله .
احمد خدها في حضنه طب اطلعي يالله حضري هدومك وايان انسحب من سكات وهي خدت بالها بس زينه واحمد سكته عشان يشوفه ها تعمل اي فا زينه غمزت لي كيان فا هي فهمت .
كيان ببتسامه. طب يااا شباب ها اقول لي ايان ياجي معانا تمام.
ملك بضحك. شكلها غمزت يا شباب😹👍🏻.
دانه. اومال 😹👍🏻.
لارا بضحك. واللهي ها تقعي علي دماغك وانا هو وانت اهو😹👍🏻.
كيان ببتسامه. دي انتم عيال رخمه كل واحدي تركز في اللي ليها يا جزمه منك ليها اروح لي ايان بقا سلام .
احمد ضحك وبص لي زينه وقال لي كريمه هو كرم لسه مش جهه من السفريه ديي يا كريمه..
كريمه ببتسامه. زمانه جاي😹.
كيان وهي بره الڨيلا بتاني علي ايان .
ايان بيبص ليها بهدوء .نعم يا كيان في حاجه.
أنت تقرأ
حبها المستحيل🥺💗.
Roman d'amourتدور الروايه عن شاب عايش في حي شعبي وبنت غنيه بتواجه ابوها وقسوته عليها هي واخوها وفجاه كل حاجه بتتغير لما تقابل بطلنا وتبدأ تشوف الدنيا بشكل جديد بطلنا ها يواجهه مشاكل كتير بسببها ولكن هل ها يكمل والاه القدر ليه رائي تاني.