كيان فضلت زعلانه علي اللي حصل وايان راح الشركه متعصب واعد يشتغل ويطلع عصبيته في الشله لحد ما جات الساعه وحدي وقام خد مفتاح عربيه والايفون بتاعه ونزل ركب عربيته وراح الكليه كانت كيان فاكره انه مش ها ياجي ولكن جهه وباين عليه الزعل والعصبيه .
ايان . اركبي.
كيان . ركبت وهي ساكته وراح اخد دانه من الكليه وساق العربيه علي البيت.
دانه بستغراب. هو في مالكم .
كيان بهدوء . اياان انا ..
قاطعها ايان بعصبيه انت تخرسي خالص لحد ما اروحك ولسانك مش يخاطب لساني فاهمه وساق بعصبيه .
دانه بصدمه واستغراب من تحوله . بس سكتت لحد ما روحو .
كريمه بدهشه. هوو في اي مالكم .
ايان بهدوء. مفيش يا طنط انا ها امشي بقا وبعد ما مشي افتكر دانه .
دانه بهدوء. نعم ؟!.
ايان بهدوء. ابعتيلي يوسف علي الساعه اتنين علي اما اكون غيرت هدومي وكده .
كريمه بدهشه. تعاله كل معانا يا ايان .
ايان ببتسامه. لا شكرا يا طنط ومشي.
زينه بستغراب . هو في اي يا دانه .
دانه بدهشه. واللهي يا ماما ما اعرف انا وايان اتكلمنا وكان مبسوط واتكلمنا عن حياه ومعا ذالك كان مبسوط لحد ما نزل لمحاضره بتاعتي وكيان وهو كانه معا بعض بقا وبعد كده مش عرفت .
كيان بزعل. نزلت من العربيه واعدنا نهزر وجبلي السلسله دي هديه كا اعتذر منه وانا رفضت بس هو قالي مش باخد رائي وهزرنا وقولت ليه ها اروح اشرب قهوتي في الكافيه وكده علي اما ياجي معاد.محاضرتي ومشيت وكده وبعد شويه كنت قاعدي اشرب قهوتي لقيت تلت شباب اعدو يضايقو فيه وكده واتشالكت معاهم واحد منهم كان عايز بحط ايدو علي كتفي بعتها وضربته بالقلم الواد كان ها يضربني لوله ان ايان رجع يديني الفون وضربهم بس ايدو اتعورت بسبيي وبعد شويه لقيت حسام صاحب عمر يا زينه انت عارفه ان هو زميلي وكده دخل يسئل انا كنت فين بقالي فطره وسلم عليه ايان اضايق وقالو مش تسلم عليها وكده وحسام قالو انت مالك وحاول يمسك ايدي وبردو ايان يبعدو لحد ما ايان ضربه وكانه ها يتشاكله سوا بس انا زعقت لي ايان وقولت مش ينفع كده عيب يا ايان وقولت ليه يعتذر كان ها يتجنن بس اعتذر ومشي بعصبيه ودفع حق اي حاجه اتسكر بعد ما اداهم الكارت بتاعه والكليه كلها انصدمت انه هو جهه يتخانق عشاني وكده وانا بعد ما مشي زعقت لحسام جدا وقالتلو انت مجنون يا حسام اسكنت بسلم عليك دي احترام مني ودي مش من حقكك اصلا وزعقت ليه وقولتله انا ماشيه ومشيت يا زينه وفضلت مضايقه من اللي حصل بس معا ذالك ركزت عشان معتش حاجه علي الامتحانات .
أنت تقرأ
حبها المستحيل🥺💗.
Romansaتدور الروايه عن شاب عايش في حي شعبي وبنت غنيه بتواجه ابوها وقسوته عليها هي واخوها وفجاه كل حاجه بتتغير لما تقابل بطلنا وتبدأ تشوف الدنيا بشكل جديد بطلنا ها يواجهه مشاكل كتير بسببها ولكن هل ها يكمل والاه القدر ليه رائي تاني.