البارت18

108 4 0
                                    

طلع الدكتور بعصبية. انتم ليه مش قولتو انه بيشرب مخدرات .

زينه. في اي يا ابني هو  حصله حاجه.

ملك  بقلق. طب طمني طيب ايه اللي حصل.

الدكتور. كان ها يموت منييي اكتر من مره في العمليه جوه بسبب ان التحليل اتأخرت طبعا وانا فاكر انه كويس لانه ما شاء الله جسمه لا يبان عليه بيشرب او كده ودخلت وانا مطمن بس لما الجهاز كان بيصفر اكتر من كام مرتين بدأت

اشك وبصيت في التحليل انتم ازيي مش قولتو ليه كان ممكن يموت غيررر ان الطلقه جات في بطنه بس الحمد لله مش دخلت في اي عضو من االاعضاء بس حاليا هو محتاج يتعرض علي دكتور متخصص في حوار الادمان دي .

لارا . هو بقا مدمن بجد من حقنه واحدي.

احمد بهدوء. الحقنه اللي كانت عندي اصلا السم الواحد يعادل اتنين سم من الحقنه العاديه احمدو ربنا انها جات علي قد كده.

زينه. الحمد لله ان ابني عايش.

الدكتور. ايوه بس دي محتاج راحه ومش يتحرك كتير عشان الجرح مش يفتح وياريت محدش ينسي ان المخدرات ها تبدأ يشتغل مفعولها وهو ها يفرق اللي نقدر نعمل انن نفضل ندي ليهه منوم لحد مااا الجرح يخف وها يعيش علي المحاليل .

احمد . طب هو يا ابني مش ينفع يروح بيته واحنا نعمل الحاجات ديي لحد ما يخف وكده ونبدأ نعالجه .

الدكتور بأسف. يا يشمهندس احمد دلوقتي ابنك ها يقاوم المنوم عشان الجرعه بتاعته يعني ها تفضل تتدي ليه المخدرات دي بنسبه معينه لحد ما يخف من الجرح .

زينه. ينهار اسود يعني ابني ها يبقي مدمن بجد .

الدكتوره. يا مدام زينه افهمي لو سمحتي ابنك كان ها يموت من الحاجاتين دول الاتنين كان ممكن يموته او بمعني اصح يتعمي او يحصل جلطه دي غير حوار الطلقه دييي واللي ها اقدر اعمله اني اخلي يطلع من المستشفي بكره الصبح ولو حصل ايي مضاعفات ياريت تجيبو تاني هنا بس احب افكركم ابنكم لسه مش خف ولسه في خطر ها يبدأ يطلع من الخطر دييي لما الجرح يخف .

زينه. يعني ابني مش ها يموت يا دكتور.

الدكتور ببتسامه. كل حاجه بأيد ربنا بس اهم حاجه ان الرصاصه طلعت ولما الجرح يلم في خلال شهر او حاجه ها يخلي يفوق وساعتها يبدأ العلاج من الادمان.

احمد. يعني انا ها افضل ادي ليه المخدرات دي بي ايدي يا دكتور .

الدكتور بأسف. ايوه بس خدو الجانب الايجابي بس انا عايز اعرف مين ها يهتم بيه.

مريم. ياا دكتور احنا عندناا اربعه دكاتره في البيت اتنين اسنان وواحدي بشري بس قسم اطفال وواحدي علاج طبيعي هما ها يهتمو بيه.

الدكتور بتتسامه. ما شاء الله تمام دي حاجه حلوه وفي صالحه انا محتاج اقعد معاهم عشان اديهم التعليمات وكل واحد ها ياخد الشهر دي ورديه يعني ها يأسمه اليوم عليهم لمده شهر .

حبها المستحيل🥺💗.حيث تعيش القصص. اكتشف الآن