تاني يوم كان افتتاح الشركه وكل واحد راكب عربيه بمبالغ غير متوقعه وكانت فكره سليم كان عايز يوهم الشركات بأنهم مش ناس عاديه وقد نجح في ذالك بسبب مساعده الياس ومالك مالك كلم صديقه وطلب منه ب استعاره سياراته والياس كلم الصحافه والاعلام .الياس كان راكب عربيه فراري وكانت بجواره حبيبته ومعشوقه دانه وكانت بالون الابيض كان يرتدي بدله بالون الاسود والنظاره وكان في قمه اناقه ودانه كانت لابسه فستان زهري وجزمه بيضاء بكعب وشعرها الطويل علي كتفها .
مالك كان راكب عربيه لمبرچيني بالون الاسود وكان يرتدي بدله بالون الاسود وبجواره لارا وترتدي فستان بالون البينك وجزمه بيضاء وشعرها علي كتفها .
سليم كان راكب عربيه لمبورچيني بالون الاحمر ويرتدي بدله بالون الكحلي وبجواره ملك وترتدي فستات بالون الازرق وشعرها الطويل علي كتفها .
نزل الجميع بكل اناقه وثقه .
وقامه بفتح الشركه وتم اعلان الاخبار بفتتاح شركه ASM لسيارات.
وتم الافتتاح بنجاح وبحب كبير منهم والناس الي في الشركه من الحاره والامهات بتتدعي لمالك ولسليم والياس عشان ولادهم ها يشتغله.
سليم. من انهارده ها نشتغل كلنا وها يبقي في اوقات راحه كل يوم في معاد معين الحضور لشركه من الساعه 8الصبح والشركه ها تقفل تمنيه بليل اتمني محدش يتأخر عشان انا قي الشغل معنديش يا اما ارحميني .
ملك. سليم سليم.
سليم. اي يابنتي .
ملك. انت لي عملت الافتتاح بليل مش بالنهار.
سليم. عشان احنا مميزين احنا غير اي حد.
دانه. لي دخلتني بعربياات غاليه كده.
سليم ببتسامه. عشان يعرفه اننا مش فقرا وان احنا زيهم ويمكن اغني وكده عشان لما يلاقو كده ها ياجو لينا ويشتغله معانا.مالك. بقولك اي انت متأكد انك عايز تعمل كده.
سليم. متأكد ونص انشررر في السوق كله ان سليم باشااا الي فات الشركه دييي غنييي جدااا لدرجه فوق الخيال وان العربيات الي ها يتعاقد معا ها يكتسح السوق .مالك. لي بتعمل كده ؟!.
ملك ببتسامه . هو عايز السوق كله يتعاقد معا عشان ساعاتها ها يقدر يخليهم كلهم في صفه ولزم يعرفه انه اغني منهم عشان مش يدس في الرجلين هو عايز بكل بساطه في خلال سنه الشركه دي تبقي اعلي واحدي فيهم هو بيعلبها بذكاء ومش ها يضحك عليهم خالص هو بس عايزيهم معاا وهو الي يشغلهم مش هما الي يشغله وان شركه كده ها تكبر في وقت غير طبيعي لان هو ها يبقي الكل في الكل براغم انه افقر واحد فيهم صح ياسليم.سليم ببتسامه وانبهار من انها قدر تفهم دماغه.
سليم. صح يا ملك انا ها امشي بقا .
ملك. انا جايه معاك.
سليم. لا مش ها ينفع .
ملك. بقولك جايه معاك ومش باخد رائيك علي فكره .
سليم. يا ملك مش ها ينفع صدقينيي.
ملك. واللهي لو رايح فين انا معاك اصلا زهقانه .
سليم. طب ها تستنيني تحت مش ها تتطلعي معايه واحنا في المكان دي .
ملك. تمام خد.عربيه الياس الچيب وخدها ومشييي ملك بشك انت رايح فين وبخوف واشمعنا الطريق دي .
سليم. رايح لباشا كبير اوييي وهو عايزيني بس مش قادر احدد هو عايز اي بظبط .
ملك بتوتر . اممم تمام.
سليم بشك . في اي مالك .
ملك . لا لا ابدا وخلاص قربه يوصله لعثمان لقي عربيات وقفه وخرجوهم من العربيه وسلم فكر ان دم رجاله عثمان وجم ياخدو للكمان زي ما قال .
ملك. سليم هووو في اي .
سليم بصوت عالي ما تخفيش انا معاكي .
وخدوهم وبعد تلت ساعات تقريبا بيفتح عين سليم وبجواره ملك نايمه وفي قصر كبير اوي ولكن اللي استغربه انه مش يبان عليه انه قصر في مصر استغرب اوي من انهم مش مقيدين ايديهم ولا حاجه ولقي راجل يبان عليه الشموخ كده والحكمه والعقل .
سليم .ملك ملك فوقي يا ملك فوقي.
ملك. سبينييي انا يا الياس ابوس ايدك عندي جامعه الصبح.
سليم. الله يحرقكك قوميييي .
ملك . وهي بتصحي اي دي مالك احنا فين.
سليم. بنصيف؟!
ملك. بجد مش تقولييي اجيب مايوه ؟!
سليم . ها تجلطينييييي .
ملك . خلاص ياعم مش تزق اعملك اي انت الي بتهزر .
سليم . انت مين ؟!.
الراجل ببتسامه وحزن . مش مهم انا مين المهم انك كونت ناوي تموت روحك لوله اني ادخلت في اخر لحظه.
سليم بستغراب. اموت نفسي ؟!.
الراجل. اممم تموت نفسك اي مستغرب؟!.
سليم .وانت مستفيد اي انك تنقظني ؟!.
الراجل بغموض. بكره تعرف المهم دلوقتي عالله تخرج من هناا لحد ما اشوف صرفه ليك فاهم عالله يا سليم لو كونت انت ذكي فا انا اذكي بكتير انت مش مخطوف واخرك تخرج الجنينه وبس فاهم ولعلمك انا مش غريب منك ؟!.
سليم. انا مش فاهم لي حياتي كانت في خطر؟!.
الراجل بعصبيه. كونت ها تتقل اييي محسسني انك مكنتش عارف انك لو روحت ها تموت انت فاكر انك كونت ها تقدر عليه لوحدك تبقي غبي.
سليم. انت بتزعقلي لييي انا كونت رايح اشوف هو عايز اي مني مش اكتر؟!.
الراجل. بتستغبي والاه فاكرني غبيي ؟!.
سليم بتوتر . هو انا قولت حاجه بستغبي في اي؟!.
الراجل. قسماا بالله يا سليم لو شوفتك خارج من هنا لا اكون موريك مين هوو اناا فاهم .
سليم . لي اول مره يحس انه متهز لان الشخص مش غريب عليه حاسس انه عارفه وشافه قبل كده وفي احساس جوه مخلي مش عارف يتكلم معا غير بأدب .
دخله عليه ست تقدر تقول انها في سن ٥٠من عمرها.
الست. خلاص يا قلب اختك براحه عليه هو مكنش يعرف .
الراجل. بس يا كريمه بس دي كان ها يموت وكانت ملك ها تموت معااا .
كريمه. بس كمان دي ما يمنعش انك انت كمان كونت زيه فا براحه عليه؟!.
الراجل. وعشان كنت زيه مش عايزه يبقي زي وياريت تتطلعي فوق اوضه وهي في اوضه .
أنت تقرأ
حبها المستحيل🥺💗.
Romanceتدور الروايه عن شاب عايش في حي شعبي وبنت غنيه بتواجه ابوها وقسوته عليها هي واخوها وفجاه كل حاجه بتتغير لما تقابل بطلنا وتبدأ تشوف الدنيا بشكل جديد بطلنا ها يواجهه مشاكل كتير بسببها ولكن هل ها يكمل والاه القدر ليه رائي تاني.