البارت20

104 4 0
                                    

يستيقظ الجميع علي صوت ملك والكل يستيقظ وهو في طريقه اللي غرفه سليم .

في الغرفه .
احمد. اي يااا ملك في اي .
زينه ..في حاجه والاه اي .
ملك بدموع. ايوه سليم سليم باين عليه جسمه ازرق اززي شوفي .

زينه بقلق علي ابنها الوحيد.. ايوه تصدقي هو خاد الدوا او حقنه المخدرات دي .
ملك بنفس القلق..لاا مخدش العلاج اصلا.

الكل دخل الاوضه بقلق

الكل. هو في اي سليم مالو.

زينه  بعصبية.هو مين اللي كان مفروض يدي لسليم الدوا امبارح .

ملك بتوتر هي ودانه وكيان ولاارا. كيان ردت وقالت انا يا زينه .

البنات استغربت وكانت ملك ها تتكلم بس كيان ادت اشاره بعدم الكلام .

زينه ضربتها بالقلم. دي عشان بعد كده تنتبهي لي اللي في ايدك لان انت بقيتي مهمله في كل حاجه يا كيان واولهم دراستك مش بس علاج سليم انت فكراني مش ها اعرف انا مش ضربتك عشان سليم بس انت ازيي تجيبي درجات زي الزفت في الامتحان الاخير وناجحه بالعافيه ومش تقولي وكملت بعصبيه ملك اديه الدوا وخمس دقايق والاقي الكل عندي في اوضتي.

ولكن كان في شخص تاني يتألم من الوجع في البلكونه المجاوره للڤيلا ايان .

بقلقل. ضربتها ايوه ضربتها تلاقيها زعلانه دلوقتي وبعد  كلم نفسه في اي ياعم وانت مالك انت متعصب ليه كده وكمل بستغراب انا حاسس ان القلم دي انا اللي اخذته مش هي حاسس بوجع غريب في قلبي لي وبعدم تفكير لبس قميص اسود وبنطلون اسود والكتشي ابيض ولبس السماعه وحط البرفيوم بتاعو والساعه ومفتاح عربيته ونزل جري علي ڤيلا الشامي .

اما في ڤيلا الشامي كيان كانت زعلانه لان اول مره زينه تتضربها .

ملك. انت لي عملتي كده يا كيان .

كيان بتتسامه.عشان كنتي ها تزعلي لو زعقت ليكي وعشان فيكي اللي يكفي بلد يا ملك انا حاسه بيكي اكيد زعلانه عشان سليم وعشان كده مش كلتي امبارح صح .

ملك ببتسامه حزينه. كيان اول واخر مره تحطي نفسك مكاني وبعدين طنط زينه اكيد مش ضربتك عشان سليم علي فكره هي قالت انك عشان بقيتي مهمله في دراستك لي بقيتي مهمله في دراستك .

كيان ببتسامه حزينه. عارفه انا كنت اكتر حد حاسس بيكي عارفه احساس الخوف علي شخص بتحبي وممكن يروح منك اما بقا بنسبي لدراستي فا كده كده دي اخر سنه واعتقد دي حاجه تخصني لا زينه ليها فيها ولا اي حد يلا نقوم عشان نشوف زينه عايزه اي.

اللي كان سامع كلامهم كان .دانه ولارا وكانه زعلانين فا براغم انهم مش بقالهم كتير سوا ولكن كلهم اخوات بنسبي ليهم وزعل حد فيهم يبقي زعلهم .

ونزله كلهم لزينه اللي كانت زعلانه انها ضربت كيان بس في نفس الوقت لزم تفوق براغم انها عارفه السبب ولكن لزم تفوق لنفسها بقا..

حبها المستحيل🥺💗.حيث تعيش القصص. اكتشف الآن