عدي وقت علي اعتراف سليم لملك واعتراف ايان لي كيان وعدي الامتحان وفاضل يوم النتيجه هل يا تاره دانه ها تنجح هل يا تاره ملك ها تنجح وبكده تتجوز سليم وهل كيان كذالك وطبعا لارا عايزهم ينجحه عشان اخواتها وعشان كلهم يفرحه ويتجوزه اللي بيحبوهم ها نعرف دلوقتي .....ملك بخوف وتوتر. سليم انا خايفه اوووي النتيجه اعلانه انهاا ها تظهر اهووو .
سليم بحنان. يا حبيبتي مش تخافي صدقيني خير مش انت حليني كويس.
كيان بتوتر. حلينا كويس بس توتر رهيب يا سليم بجد .
دانه وهي بتحضن مريم بخوف. انا خايفه اوووي يا طنط مريم .
زينه بحب . مش تخافي يا حبيبه ماما انا عارفه انك قد اي تحدي ..
احمد بحب لدانه ولملك ولكيان. اولا بعيد.عن اي حاجه انا فخور بيكم وفرحان جدا مجهودكم انا ها اجيب ليكم النتيجه ها ابعت اجيبها بس انا فخور بيكم بي اي قرار.
الكل بحب بص ليه وابتسم .
الياس بستغراب. دانه في اي مالك قلقانه جامد كده لي انت ديما بتتطلعي من الاوائل مالك في اي وبعدين انت كمان يا ملك كذالك وانت يا كيان في اي مالك انتم اقوي من كده والاه اي ياا مالك ما تقول حاجه انت ولارا.
لارا ببتسامه. النجاح دي بنسبي ليهم تحدي يا الياس يعني كل واحدي ها تفوز باللي بتحبه بعد النجاح .
الياس بحب. بس انا فوزت بيها خلاص ومش مهم انا استناها العمر كله وبعدين احنا لسه قدامنا سنه .
دانه بتوتر وهي بتبص ليهم وشاور احمد بي انها تقول ليه كل حاجه. بوص يا الياس انا .ا.انا.
الياس بستغراب..اي يا دانه في اي.
دانه بتوتر. انا ضميت السنتنين معا بعض عشان خاطرك يا الياس وبابا احمد والكل شجعوني واللي كانت بتذاكر ليه خالتو مريم وبابا هو اللي قالي اخد الخطوه دي يا الياس ومش خلاني اقولك .
الياس بصدمه. انت ضميتي السنتين عشاني ؟!.
دانه بتوتر. اممم .
الياس بصدمه.انت ازي تتغطي نفسك اووي كده يا دانه انا اه مستعجل عشان بحبك بس انا مكنتش عايزه تتغطي نفسك اوووي كده صدقيني كنت ها استني.
دانه ببتسامه وتوتر. صدقني يهون اي تعب عشان يا الياس بس انا خايفه اوووي خايفه تعبي يروح علي الفاضي.
الياس بهدوء.. ربنا يجيب اللي فيه الخير بس بجد زعلان منك علي الخطوه دي مش قرارك لوحدك.علي فكره .
دانه بدموع..انا خايفه اوووي يا الياس .
الياس قلبه وجعه اول مره يشوفه بتعيط فا هي ديما بتحب الهزار والضحك وكل دي بسببه.
أنت تقرأ
حبها المستحيل🥺💗.
Любовные романыتدور الروايه عن شاب عايش في حي شعبي وبنت غنيه بتواجه ابوها وقسوته عليها هي واخوها وفجاه كل حاجه بتتغير لما تقابل بطلنا وتبدأ تشوف الدنيا بشكل جديد بطلنا ها يواجهه مشاكل كتير بسببها ولكن هل ها يكمل والاه القدر ليه رائي تاني.