Kedves olvasók, aki esetleg még nem tudná a Marvel 2023-ban kiad egy Echo című sorozatot, ha jól informálódtam a karakter már szerepelt is a Sólyomszem sorozatban és ezért szeretném elmagyarázni nektek, hogy a történetem kitalálására ez egyáltalán nem volt hatással. Először is az Echo egy kódnév több filmben, sorozatban szerepel katonai titkos küldetések során ezért is ragadt meg bennem. Ezt tudva mivel a Marvelben sok a katonai téma utána néztem és tisztában voltam vele, hogy van egy Echo nevű karakter a Marvel Comicsban, azonban sohasem gondoltam volna, hogy egyszer saját filmet kap. Nem ismerem az eredeti karaktert így az én karakterem hátértörténete, személyisége, külseje teljeséggel eltér tőle, ha esetleg mégis volna valamilyen hasonlóság köztük, (amit nem hiszek) az tényleg csak a véletlennek köszönhető.
- Mi történt? Amali nagyon zaklatottnak tűnt. - lépett be barátja után a szobába a Kapitány.
- Semmi. - vetette oda durván. Nem csak Amali volt zaklatott Bucky ugyan így érzett. Összezavarodott és már nem tudta mit higgyen. Nem hitte, hogy egy ekkora véletlen megtörténhet vele és mégis megtörtént. Marie már nincs és Amali számára egy idegen, aki sosem lesz olyan, mint a régi barátja. - Vagyis... - túrt feszülten hajába - megkérdeztem, hogy ő e Marie.
Steve nem lepődött meg gondolta, hogy valami ilyesmiről lehetett szó. Abban a pillanatban a Kapitány elgondolkodott tényleg helyes volt-e Amalit a bázisra rángatnia felkavarva ezzel Bucky és a lány érzelmeit is.
- Bucky, tudom nem könnyű őt itt látni, de én tényleg úgy hiszem segíthet rajtad, ha olyan valakivel oszthatod meg a gondolataidat, aki átment azokon, amiken te is. Viszont, ha már annyira nehézé válna számodra, Amali talán még örömmel is hagyna itt minket. Neki is megvannak a nehézségei, csak azért jött ide mert segíteni akart neked miközben még ő is segítségre szorul. - a férfi figyelmesen, csendben hallgatta barátját - T'Challa elmesélte, hogy Amali mióta kikerült a Hydra karmai közül Wakandában élt mivel nem bírt szembenézni a ténnyel, hogy a világ, amiben élt már nincs többé. Békésebb volt számára egy ismeretlen országban, mint a sajátjában mégis itt van miattad. T'Challa ezért is vélekedett úgy, mint én miszerint segíthettek egymásnak, azonban egy szó és indul Amaliért.
- Nem akarom, hogy elmenjen, csak... - nem tudta mit mondhatna. Miért nem akarta elengedni? Talán csak azért, mert mindennap látni akarta az arcot, amit olyan régen látott utoljára? Vagy mert ő is segíteni akart Amalin? Nem tudta.
- Az, hogy azon töröd a fejed, hogy ez a lány Marie vagy Amali nem segít. - Steve tisztában volt vele, hogy elindított valamit, amit még visszafordíthatott, de ha nem sikerül hatalmas káosz lehet belőle - Csak mindkettőtöknek nehezebb lesz, ahogy felemlegeted a múltad Amaliban is elő törhetnek a fájó múltja emlékei. Ha azt akarod, hogy maradjon a benne lévő Marie keresése helyett ismerd meg Amalit vagy engedd el mindkettőt. - mielőtt válaszolhatott volna egy erőteljes kopogás zavarta meg őket. Steve nyitott ajtót a másik oldalon Pietro várakozott. A fiú kicsit elgondolkodva állt az ajtó előtt és mikor realizálta, hogy az már nyitva van vigyorogva nézett az ott álló személyre.
- Wanda hallotta, hogy vendégünk van így össze akarja boronálni az itt lévőket egy közös reggelire. Ha nem akartok csatlakozni ő jön vissza értetek szegény Sam már rég reggelizett, de Wanda nem ereszti csak dísznek ül ott.
- Megyünk. - ment ki a szobából Bucky és további szó nélkül haladt az ebédlő felé. A Kapitány és Pietro pedig lassan mögötte haladtak, ami szokatlan volt a fiatalabbiktól. - Hová rohansz szélvész? - kérdezte szarkasztikusan.
- Jól vagy Pietro? Szokatlan tőled ez a tempó. - Steve aggodalmasan figyelte a fiút. Pietro letudta annyival, hogy még nem ébredt fel eléggé a másik két férfi nem faggatta tovább. Azonban egyáltalán nem ez volt az oka annak, hogy a fiúnak nem volt kedve rohangálni. Két beszélgetést is kihallgatott a ma reggel folyamán, viszont mentségére szóljon nem szándékosan tette. Általában nem látszik Pietron, de törődik a barátaival és jelenleg teljesen kétségbe esett. Tudta, hogy semmi köze hozzá és csak figyelmen kívül kéne hagynia alakuljon a dolguk, ahogy alakul. Azonban azt is tudta, hogy Amali és Bucky okkal találkozott évtizedekig tartó távolság után újra és ha ezt a lehetőséget elhalasztják nem lesz számukra új esély. Mikor a nappali ajtajához értek Pietro Amali elé szaladt.
YOU ARE READING
Echo (Bucky ff)
FanfictionAmali egy 1943-ban halottnak nyilvánított katona, akit a Hydra elkapott és megalkották általa az első használható szuperkatonájukat Echo-t. Amalinak sikerült elszökni a Hydra karmai közül és Wakandában talált menedéket. Évekig élt mindentől elzárkóz...