10.

327 27 0
                                    

A szobámban keltem fel egyedül. Nagy volt a csönd, aminek egyszerre örültem, de mégis valamiért elcsüggesztett. Nem tudtam mégis mire számítottam. Buckynak semmi oka nem volt mellettem maradni főleg a történtek után. Óvatosan felültem az ágyban a fejem még hasogatott. Azt hittem már sosem kell ezt átélnem és hogy életem végéig megszabadultam attól a személytől.

- Miért pont Echo? - suttogtam magam elé. Nem értettem mi alapján állították, hogy én vagyok a legjobb annak a személynek a felkutatására.

- Fent vagy? - lépett be Bucky a szobába egy tálcával a kezében - Bíztam benne, hogy visszaérek mielőtt felébredsz. Ne haragudj. - tette le a kezében lévő tárgyat az éjjelire majd az ágy szélére ült - Hoztam enni valamit, ma még csak azt a kávét ittad. - nem tudtam egy szót sem kinyögni a számon, döbbenten figyeltem minden mozdulatát. Úgy gondoltam azért nem volt mellettem mert nem akart velem foglalkozni. Végül is akárhogy törtem a fejem egy ok sem jutott az eszembe, amiért velem kellett volna lennie. Vagyis egy mégis. - Mi az? Talán megijesztett az egyedüllét? - akaratlanul bólintottam, amint rájöttem mit tettem zavartan kaptam tekintetem a kezeimre. - Amali...

- Hol vannak a többiek? - szakítottam félbe.

- A tárgyalóban most gyűjtik össze az adatokat Echoról és az Idomárról. Fury szeretné, ha mi is mesélnénk róluk.

- Mi? Te is ismerted őket?

- Aki valaha a Hydránál volt akkor az hallott róluk egy két dolgot.

- Mennyit tudsz róla? - félve kérdeztem rá, féltem, hogy talán tudott valami olyat, ami a múltamra utalt.

- Nem sokat. Ő volt rajtam kívül a leghatékonyabb Hydra katona. Te mennyit tudsz?

- Menjünk le és mindent elmesélek. - álltam fel az ágyból.

- Előbb egyél. - kapta el a csuklóm.

- Ez az ügy elvette az étvágyam.

Odalent már az egész csapat értekezett az ügyről. Fury a megtalált adatokat a tárgyalóban lévő óriás képernyőre helyezte.

- Pont jókor. - figyelt fel ránk majd folytatta, Buckyval helyet foglaltunk a többek mellett az asztalnál - Az eddigi sejtéseink beigazolódtak, a professzor azért árasztja el a várost robotokkal, hogy megtaláljon valakit. De mivel ezzel a módszerrel nem találta a Hydrához fordult segítségért. Amali jegyzetei alapján a férfi, akivel a jómadarunk találkozott az Idomár.

- Miféle név ez? - kérdezte Pietro szórakozottan.

- Az Idomár egy fantom eddig csak hébe-hóba hallottunk róla sokan kételkedtek még a létezésében is. A mai eset az első, hogy azonosítani tudtuk őt. Barnes tudna mondani néhány információt az Idomárról.

- Tudomásom szerint az Idomár nem egy személy a Hydra megalakulása óta fel-fel bukkan egy, aki úgymond betöri a fenevadakat. Az Idomár, akit láttunk a leghírhedtebb mind közül. Az ő irányítása alatt Echonak több áldozata volt, mint bármikor. - adott gyors talpalót a többieknek.

- Nos igen és itt van Echo. A S.H.I.E.L.D. már évek óta foglalkozik az Echo programmal.

- Mi az az Echo program? - kíváncsiskodott Sam.

- A Hydra évekkel ezelőtt sorra irtotta a befolyásosabbnál befolyásosabb embereket Amerikában. A gyilkosságokat egy szuperkatonával intéztették el, akit a programnak megfelelően csak Echonak neveztek. - magyarázta Fury miközben egy fotó jelent meg az előttünk lévő képernyőn. Mindenki feszülten méregette a képen szereplő maszkos nőt. - Kegyetlen és veszélyes nő volt. Nem tudom, hogy szökése az előnyünkre vagy hátrányunkra válik e. Nekünk kell őt előbb megtalálnunk, ha újra az Idomár karmai közé kerül nincs megállás. A prof azt akarja, hogy egy a Hydra által képzett bérgyilkos kutasson fel neki valakit. Gondolom nem kell mondanom, hogy ezt meg kell akadályoznunk. Amali jegyzetei alapján a Hydra azt hiszi, hogy a nő már nálunk van.

Echo (Bucky ff)Where stories live. Discover now