Ciemna Bryza.. Sory... Lamparcie Kocię, zaczął nowe życie. Miał wspaniałe rodzeństwo, matkę i odziwo ojca. Lamparcie Kocię był prawie identyczny do ojca.. Jedną z różnic, były oczy. Lamparcie Kocię miał jedno oko niebieskie, a drugie, bursztynowe. Jego rodzeństwo - Małe Kocię, Skrzydle Kocię i Paprociowe Kocię - byli zupełnie inni. WYGLĄD RODZEŃSTWA -Paprociowe Kocię była szylkretowa, ale pręgowana. Małe Kocię był prawie jak Paprociowe Kocię, ale był o wiele ciemniejszy. Skrzydle Kocię był rudym kotkiem, oraz miał trochę dłuższy pysk od reszty rodzeństwa. Lamparcie Kocię był jasnym, cętkowanym kotkiem, który miał największe uszy i pazury z rodziny. (Ale oczywiście miał mniejsze od matki i ojca, ale jakby dorósł, miałby większe od rodziców.)
Po mianowaniu Lamparciego Kocięta i jego rodzeństwa na uczniów, stała się tragedia. Ojciec kociąt, partner matki Lamparciej Łapy (Lamparciego Kocięta), zginął przez chorobę.. To.. Nie był zielony kaszel, ani inna groźna choroba która dziesiętkuje klany w różnych porach.. Ta choroba nie ma nazwy.. Pochodzi od szczurów mieszkających na śmietniku u Dwunożnych. (Słowa Żółtego Kła z książki pt. ((Wojownicy)) Cisza przed burzą rozdział 8) Po tragedii, matka Lamparciej Łapy nie odzywała się do nikogo. Nie okazywała wsparcia w trudnych chwilach jej kociąt, a jeśli któreś (z jej kociąt) odważyło się do niej zwrócić, dostawała histerii i atakowała wszystkich.
Po kilku księżycach, i ona zginęła. Sama się zabiła. Skoczyła z wąwozu. (K-rw- sam-bójs-w- w Wojownikach xDDDD) Lamparcia Łapa nie miał nikogo oprócz nienawidzącego rodzeństwa.
- Ciekawe czego ten MiĘśNiAk się dzisiaj nauczy i kogo skopie! - Miałknęła Paprociowa Łapa. - Pewnie samego siebie - Dopowiedział Mała Łapa. - Spokój! - Krzyknęła z wielkiego głazu przywódczyni klanu -- Płynąca Gwiazda. - Mów dalej Pokrzywdzona Gwiazdo. - Mruknęła. Pokrzywdzona Gwiazda, jest przywódcą Klanu Cienia. Jest jeszcze na zgromadzeniu Ciernista Gwiazda, która jest przywódczynią Klanu Pioruna. A! Bym zapomniała o Szybkiej Gwieździe! Jest to przywódca Klanu Wiatru.
PŁYNĄCA GWIAZDA - KLAN RZEKI
SZYBKA GWIAZDA - KLAN WIATRU
CIERNISTA GWIAZDA - KLAN PIORUNA
POKRZYWDZONA GWIAZDA - KLAN CIENIAPodziękowania dla Kate Cary
Dla Denise - to najbliższe piosence, co mogłam znaleźćErin Hunter - Wojownicy, Cisza przed burzą. Przetłumaczone ✓ (z książki przetłumaczone) :}
CZYTASZ
~Prawdziwa Miłość~
FantasyCzy zawsze mażyłeś/mażyłaś żeby wstąpić w świat klanów kotów? To jest twoja okazja! Głównym bohaterem jest Ciemna Bryza i jest najlepszym przyjacielem swojego przywódcy - Królewskiej Gwiazdy - i jest w Klanie Rzeki.. Żyje normalnie jak każdy kot w l...