Lamparcia Łapa był na treningu ze swoim mentorem Szybkim Uchem. Mentor ten, dostał swoje imię w skutek szybkiego reagowania na różne dźwięki. Lamparcia Łapa nie umiał tego jeszcze, ponieważ jeszcze tego nie uczyli się z mentorem. Teraz uczyli się walki..
- Co? Nie masz już siły? No dawaj! Zachihotał(pisać nie umiem xD) mentor. Jednak Lamparcia Łapa nic nie odpowiedział. Słyszał jakieś ogromne kroki z głębi lasu. Zastrzygł uchem na znak, że coś idzie w ich kierunku. Mentor i Lamparcia Łapa wysunęli pazury i czekali w ciszy.. Nie było nic słychać, tylko coraz bardziej słyszalne odgłosy wielkich łap.
Wkońcu z hukiem wyskoczył z zarośli pies.
- Pies?! Jak to! One są tylko u dwunożnych! Syknął Szybkie Ucho. Po chwili pies naskoczył na mentora, dawając szansę małemu uciec, lecz on został.. Patrzył się z bólem na to, co ten pies robi, i po chwili wycelował mu z pazurami ostrymi jak brzytwa prosto w oko. Pies jęczał z bólu,lecz nie poddał się. Odepchnął kotka i zajął się większym. Zagryzł go na śmierć ale kotek nie odpuszczał.. Znalazł w sobie moc Ciemnej Bryzy... Naskoczył na psa i zaczął najmocniej jak umiał wbijał mu swoje pazury. Na koniec, całej krwawej bitwy, kot wbił swoje pazury i zęby mocno w kark przeciwnika. Pies był wykończony, lecz jeszcze żył. Kotek zabrał nie żywego i zaniósł do klanu.- Bitwa jak ta, co przeżył Lamparcia Łapa, nie mogą się powtórzyć! - Krzyknęła przywódczyni. - Byłeś dzielny.. Zostaniesz u mnie tej nocy. Potrzebujesz matczynego ciepła i troski. - Miałknęła do Lamparciej Łapy.
Czy okaże się że prawdziwą matką Lamparciej Łapy jest sama przywódzyni Klanu Rzeki, Płynąca Gwiazda? Miże tak, może nie, zobaczysz wkrótce!!
CZYTASZ
~Prawdziwa Miłość~
FantasiaCzy zawsze mażyłeś/mażyłaś żeby wstąpić w świat klanów kotów? To jest twoja okazja! Głównym bohaterem jest Ciemna Bryza i jest najlepszym przyjacielem swojego przywódcy - Królewskiej Gwiazdy - i jest w Klanie Rzeki.. Żyje normalnie jak każdy kot w l...