Meri zindagi me hafte me zeda din to seape hi seape born hote hai or kismat hai agar do din sakoon se guzar jayen.
Ab dekho na, raat ko asignment itni mehnat se banai, dil laga ke banai, par jab kistmat me hi zalalat ho to ¿koi kya kar sakta hai?
Aj akhri din tha dene ke liye assignment...ghar hi bhul ayi. Professor Bashir ne bigho bigho ke beizzati ki.
Kher ab to beizzati ki adat hogayi hai.
Ab bethi hun apni nobiological behno ke pass, apni tareef sunne ke liye
—Yar had hai Layla, ¿kese bhul ayi tum assignment? ¿wo bhi akhri din submit ke? Itna to Bhola bhi ni bewakoof jitni tum ho.
Ye jo lecture diya hai ye meri pyari Heera hai, akalmand, shareef or syani har cheez me or lecture to ye amma ban ke khoob deti hai (par sunnlete hai, bad me kam ajata hai). Bat ye hai ke ye sach me hamara intelligent diamond hai.
— Tum ek kaam karo alarm laga liya karo, mene suba nashta karna hai, mene suba university jana hai, assigment ka lagana to bhulna mat, ek kaam karo ye bhi alarm lagalo que mene alarm bhi lagana hai— pura butha khol has rahi hai ye kamini Hazal.
—Muh band karlo apna acha. Zeda bano mat— ungli utha ke warning di mene—Ab itni bhi bulakhar ni hun me.
—Han, han jesa tum kaho Layla bibi.
—Heera ise kaho chup hojaye, warna mujse bura koi ni.
—Bas kardo, ab agli bar ni karegi ye haina?—Heera meri taraf dekha or confirmation li. Mene sir upar niche kiya bacho ki tarah.
—Aj hamara bad boy ni aya?—Hazal ne pucha.
—Naam mat lo uska shukar hai ni aya.
—Sari larkiyan marti hai Haider pe, ek tum ho jiski us ke sath itni dushmani hai—Hazal ne muje kaha.
—Sare mangla dam se kuden ge to me bhi kud jaun? Had e wese —mene kaha.
—Wo dekho shaytan ka naam liya shaytan hazir— mene apne piche dekha to ji, shaytan piche chal kar araha hai apni full attitude se, na age dekha na piche muh utha ke chalna.
Idiot kahi ka.
—Fazool ka attitude hai is me—mene uski taraf dekhte hue kaha.
—Itna handsome hai attitude to hoga—Hazal ne defend kiya.
—Oyee bat sun, me bhi to kitni haseen hu, tum bhi ho or ye Heera sari larkiyon ko piche chor de, hum me kiyun ni attitude?
—Bat to sahi hai iski—Heera ne kaha.
Mene apne mobile pe time dekha to pata chala ke break to khatam ho gayi.
—Chalo class me, time hogayamene apni cheeze uthate hue kaha or inhon ne bhi yehi kiya or hum apni agli class ki taraf rawana hue.
Class me enter hui, apni jagah pe bethi or mobile dekhna shuru kardiya jab tak teacher ata.
-Yaar ye Haider kitna hot hai na...-piche se larkiyon ki awaz arahi thi.
-Han na, kash meri iske sath setting hojaye.
-Tum log pagal ho, dekha ni wo Ayesha ke sath hai, sirf us ke sath hi ache se rehta hai.
-Kash is ayesha ka pata kat jaye kis tarah.
Mera to dimagh hi kharab hojata hai iska naam sunke hi. Pata ni ye larkiyan kiyun marti hain iske piche itna. Or ayesha ki to bat ji chor do.
Mana ke shakal ka bura nahi hai par kuch personality bhi to matter karti hai na! Isme sirf ego, attitude, selfish...or pata ni kea.
Or shaytan ne usi waqt entry mari jese pata ni kahan ka shehzada aya ho or sari larkiyan chu chap dekh rahi han ankhe phar phar ke or larke muh ni kholte is ke samne itna darte hai isse. Dharpok .
YOU ARE READING
Teri meri kahani
General Fiction《Teri meri kahani》 Roman Urdu Novel Give it a chance please Haider or Layla ki kahani, nok jhok hassi mazakh pyar muhabbat ke sath bhari hui. Haider pe sab larkiyan marti hai par Layla chirtii hai usse. Taqdeer ne bhi khela in dono ke sath ek kh...