Episode 17

13 1 3
                                    

Final exam ko ek din reh gaya tha, itni fikar nahi thi kiuke muje pata tha pass to mene hojana. In dino ghar me police wale aye, gawahi lene kidnapping ke silsile me. Jo kuch muje yad tha mene bata diya.

Or me befikar thi kiuke muje pata hai Allah mere sath kabhi bhi nainsafi nahi karenge, agar police wale na pakar sake kuch kar sake to Allah to hai na or uski pakar se koi ni bach sakta.

Isliye na me khud fikarmand hoti hun na apne ghar walon ko hone deti hun.

Hazal or Heera bhi in dino mere ghar ati rehti thi, hum sab sath me parhai karte the.

Haider ko sirf me uni me hi dekhti thi ya jab police walon ke sath aya tha. Par kuch khas nahi hua.

-Layla beta bas kardo ab parhai a
kar rest karlo -logon ke maa baap to kehte hai parhai karo ni to uthna ni yahan se par mere ammi abu kehte ab chor bhi do.

-Agayi ammi! Bas ye akhri chapter revise kar ke ayi!-me apne bedroom se chillai kiuke ammi ghar ke dusre kone se bula rahi thi.

Kuch time bad me a kar ammi ki god me sar rakh kar let gayi or hamesha ki tarah ammi mere sir pe hath pherte thi jisse muje boht sakoon milta hai.

Muje esa lagta ke mera khzana mere pass hai. Or mere ammi abbu hi mera khazana hai, heere se bhi kimti hai mere liye.

-Ammi...-mene madham awaz me bulaya.

-G.

-Me ap dono ke bagher kese rahun gi? Me to kabhi ap dono se dur rahi ni, or jab me kidnap hui thi mene kis tarah wo din ap logon ke bagher guzare me beyan bhi ni kar sakti.

-Beta jab zindagi imtehan le kar ayi hai na zindagi me to sab kuch sikha jati hai, insan ko lagta hai ke wo nahi kar sake ga par wo karleta hai kiuke Allah khud uske andar sabar dal deta hai.

-Bat to theak hai par muje boht mushkil hogi.

-Hum dono to surkharoo hogaye ke tume ek acha susral or ek acha khawand mil gaya.

-Hmm....

Suba hogayi or dharkan meri tez ho rahi thi second by second. Class me hu. Sab bethe hue the teacher ka wait.

Ayesha gaib thi, badla lene ke chakkar ne is ne apna future bhi barbad kar lena hai.

Me apne mobile le sath lagi hui thi ke Haider aye or akar mere pas wali seat pe beth gaye.

-Tum theak ho?-Ino ne pucha madham awaz me take koi sune na par meri dono nobiological behne sab dekh rahi thi or sun bhi rahi thi ese jese koi dehan se film ni dekh raha hota bas in dono k pop corn nahi the enjoy karne ke liye.

- Theak hun.

-Dard to hota hoga na-wo zakhmon ki bat kar rahe the.

-Age se kafi behtar hun dard hota hai par kable bardash hai, ap theak ho? -mene pucha, achanak se meri in ki bazu par nazar pari to meri ankhein khuli reh gayi. Jab Haider ko pata chala to uno ne wapis dubara sleeve niche kar li.

Par mene hath rakh ke rok kiya.

-¿Ye kya huwa hua hai apko?

-Kuch khas ni fikar na karo.

-Kiya matlab khas ni, khoon tha bandage par, sach sach bataye.

-Fikar karne ki bat ni jab raste me tume lene a rahe the to 2 bike walon ne hume rokne ki koshish ki thi to ye hogaya par theak hun me.

Me heraan or pareshan rehgayi.

-¿Or ap muje ab bata rahe ho? -mene gusse me pucha.

-Tumare isi reaction ki wajah se nahi bataya, tum foran pareshani le leti ho.

-Me pareshan hun ya na hun abhi isse fark ni parta ap ke upar uno ne hamla karwaya or apne kisi ko kuch ni bataya-me sakht lehje me kaha.

-Ab kiyun gussa kar rahi ho ab to me theak hun, dard bhi ni hota.

- Ab isliye kar rahi hun k ap ne kisi ko ni bataya or muje bachane ke chakkar me pata ni ap ne or kea kea kiya hoga, ainda agar ap ne esi koi bhi bat chupai na to phir dekhna ap-mene warning di.

Haider kehkaha laga kar has pare.

-Ok mam koi bat nahi chupaunga-in ki ye bat meri muskurahat bhi nikal di-acha ye batao exam ke kea scene hai?

-Lagta to hai pass hojaungi, ap bataye?-mene dono eyebrows uthaye.

-Umeed pe duniya kayem hai-Haider ne haste hue kaha or me bhi has pari.

-Aslamualeikum -humare teacher ne entry mari.

Haider khara hogaya or jate waqt mere pass se guzra or kaha:

-Best of luck, churail-boht madham awaz me kaha k sirf me sun sakun.

Mere itne kareeb akar kaha ke mere andar to pure jism electric current mehsoss hua.

Ya Allah himmat de ke ab me exam me focus rakhe paun .

Adhe ghante bad hum sab jhashan mana rahe the finally we are azaaad.
Exam majority ka sab acha hi hua.

Hum wo class hai jo party bhi kam hai par pass bhi hojati hai.

-Yaar esa lagta koi boj utar gaya dimagh se-Hazal ne kaha

-Sahi kaha yaar feeling very hola hola-Heera ne kaha akhir me haste hue.

-Ab hoga jhashan, shadi, halla gulla enjoyment.

-Enjoy to tum log karogi-mene kaha ine. Dulhan kaha apni shadi enjoy karti hai.

-Tu fikar na kar tuje bhi hum enjoy karayege.

-¿Kese?

-Wo tu hum pe chor de-Hazal ne shararti smile ke sath kaha.

Mene upar se niche ankhein pheri.

-Kab wo din ayega jab me gaungi: ¡Sajan ji ghar aye dulhan kiu sharmaye! Hoye! Sajan ji ghar aye dulhan kiu sharmaye!-pagal Hazal gana shuru kardiya fast speed pe.

-¡Meri har dhadkan kya bole hai!
¡Sun sun sun sun!-Heera bhi sath mil gayi.

Or mera hassa control ni ho raha tha.

-¡Hoye! -Hazal ka "hoye" was hilarious-¡Saajanji ghar aaye!
¡Saajanji ghar aaye!
¡Dulhan kyon sharmaaye!-Hazal or Heera dono mil kar ga rahi thi or me hassi ja rahi thi.

-Or me pata kea gaunga?-Hassan bhai piche se aye, lagta hai uno ne in ka singing session sun liya.

-¿Kea?-mene pucha.

-Aj mere yaar ki shadi hai! Aj mere yaar ki shadi hai! -Hassan bhai gane ke sath dance bhi kar rahe the or Haider be like: me ni janta ise, ye mera dost nahi hai.

Muje itna maza a raha tha in sab ko dekh ke.






Teri meri kahaniWhere stories live. Discover now