Trrrrr (alarm)
¿Me kahan hun?
¿ Me kon hu?Pagal na ban apne bed pe hai or tu Layla hai pagal larki.
Muje lagta me sach me pagal ho gayin hun. Mera dimagh bhi mujse batein kar raha hai.
Ya allah ye bhi zamana ana tha.Fajar ni namaz par kar soyi us ke bad ek ke bad ek khawab araha tha. Jese ke wo sab khawab mera intezar kar rahe the ke ye soye or hum aye.
Uthi shower liya nashta kiya or uni ki taraf rawana hone hi lagi thi ke...
—¡Laylaa apiii!
Piche mur ke dekha to mera chota bhai assigment le ke khara huwa tha... ¿assignment? ....
¡Oh shit yaaaar! Aj phir se bhulne wali thi. Lagta Hazal sach keh rahi thi alarm lagana hi parega.
Baghte hue Ali ke pass gayi.
—Ap aj phir apna homework bhulne wali thi.
—Uff pata ni kea hogeya meri memory ko. Mere peary bhai than you very much ni to aj professor ne class se bahir hi nikaldena tha.
Ali hasne laga zor se. Koi or situation hoti to me ise danti par is ne muje bari musibat se bachaya.
Mene fake smile di phir se thankyou kiya dil se or nikal pari.
Campus pohnchi to dekha Haider or Ayesha bhi bike se utar rahe hai. Pata ni ni kiyun me un ki taraf dekhti rehgayi (aksar me kisi or galaxy me poch jati hun. Or jab me reality me ayi to ehsas hua k Haider bhi muje dekh raha hai heraan)
Kasam se sharam se doob marne ka muqam tha. Soch raha hoga k ye muje ghoor ghoor k kiyun dek rahi hai.
Ufff allah ye kea kardiya mene??
Mene ignore kiya or tez tez chalte class me chali gayi.
Wahan Hazal or Heera bethi hui thi pehle se.
—Yaar mere se ek galti hogayi—mene pareshani me kaha
—Aj ki assignment bhi bhul qyi kea?—Hazal ne haste hue pucha.
—Naae usse bhi kuch bura huwa.
—Kea huwa bata bhi do.
—Jab me a rahi thi na to meri achanak hi nazar pari Haider or Ayesha par or pata ni muje kea huwa me un ki taraf hi dekhti reh gayi.
—To?
—Jab muje hosh ayi to...Pata chala k Haider muje dekh raha tha heraani se or waha me sharam se mar gayi or baghte hue ayi.
Meri doston ke muh dekhne wale the.
—Ab dekhna, muje wo kitna tang kare ga—mene rone wali shakal se kaha.
Or ye zor se hasi or hasti gayin churailon ki tarah.
Pagal to ni ho gayin?
Ye koi hasne wali bat hai?—Chup karo dono yahan me pareshani se mar rahii hun or tum dono haso.
Tab tak piche se muje awazein ayi. Shayd baki awam bhi agayi.
Achanak se mera case jo table pe tha wo kisi ne hath se gitaya niche
Me niche jhuki to muje mere kan ke kareeb awaz ayi:—Muje miss kar thi? Isiliye ghoor ghoor k dekhrahi thi na muje? —us awaaz me shetani bari hui thi.
—Tume miss karti hai meri juti or wese bhi me tume ni thi dekh rahi—mene jaldi me barbaraya.
—Acha g? To phir kise dekh rahi thi? Mere piche jo darkht tha use?
—Han—mene jaldi me bola or wo kehkaha lagar kar has para.
YOU ARE READING
Teri meri kahani
General Fiction《Teri meri kahani》 Roman Urdu Novel Give it a chance please Haider or Layla ki kahani, nok jhok hassi mazakh pyar muhabbat ke sath bhari hui. Haider pe sab larkiyan marti hai par Layla chirtii hai usse. Taqdeer ne bhi khela in dono ke sath ek kh...