Episode 3

22 2 0
                                    

—Elijah! Mehndi ki plates le ao please jaldi se!—Nida ne chilla kar kaha.

—A rahi hu! Ab mere per me payye to hai ni ke dasti a jaun—Elijah gusse me boli mehndi ki plates le ke ate hue.

—Had e yaar ye mere kan me jhumke kiu ni guss rahe!—frustated Mahi khud se hi batein kar rahi thi.

—Areee ooo amna teyaar hui ke ni Sohail bhai log agaye hai kab se!—Ada darwase se jhak kar bola.

—Hogayi he teyar sabr rakho un se kaho—mene bola.

—Pagal to ni? Larkon walo se ese bat ni karte.

—Whatever, sabr ka phal mitha hota hai.

—Uff allah ye jhumka hai ya musibaat mera favorite jhumka tha...—or Mahi apni hi jhumke me gumm thi.

Me takrebaan teyar ho chuki thi or baki sab bhi Mahi ko chor ke, us ka jhumka sach me musibat ban gaya tha us ke liye.

Mene apne box se dusre jhumke nikale jo us ke dress k sath matching k the.

—Ye lo na roni shakal banao—mene hanste hue kaha or use diye.

Puri ki puri ankhein khul gayi iski or muje zor se gale laga liya.

—Bass bass, mar na dena muje—mene kaha mazakh me, ye larky boht zor se gale lagti hai.

Mahi bhi has pari. Is ne muje auntion wale scanner se pura niche se upar scan kiya..

—Mashallah yaaaar tu to puri ki puri shehzadi lag rahi hai kisi ryasat ki.

—ye kuch zyada ni tareef hogayi meri, aukat se bahir —mene kehkaha lagate hue kaha.

—Nae yaar sach me mujpe yakeen ni to , sab dekho idar kea Layla shehzadion ki tarah ni lag rahi?—is ne sab ki attention le li. Sab meri taraf dekh rahin thi.

—Are wahh Layla tu to sach me wo Majnu ki Leyla dikh rahi hai—Hoorain ne kaha.

—Bas ab is ke majnu ki kami hai—Nida ne haste hue kaha.

—Astagfirullah—mene muh manaya or sab hans pari.

-Mazakh ke ilawa, aj apni nazar utar lena tum yad se—Elijah ne kaha.

—Tum log na boht exagerate karte ho, dulhan Amna hai me ni.

Meri dark green embroidered bari frock thi golden colour ka kam tha high heels, halke se golden jhumke, straight bal, matha tikka simple green colour ka. Or makeup black or golden ka combination elelashes k sath and pink velvet lipstick. Or hathon me gajre kese bhul sakti thi me, my obsession hai gajre.

—Muje choro tum sab bhi kisi se kam ni lag rahi, lagta hai is shadi k bad kafi settings hone wali hai—mene sharart se kaha.

—Koi handsome larka aye tab na, hamari family me to koi hai hi nahi esa—Elijah ne kaha mayoosi se.

—Allah hum larkon ko kehte hai tharki hai hum larkiyon ko koi esi bat karta sun le na wo to behosh hi hojaye—Ada ne kaha haste hue.

—Hum larkiyon ke andar bhi tharkipan ka kira zaroor hota hai bas hum zahir ni karti mano ya mano—Mahi ne add kiya or sab ne us ki bat pe agree kiya.

—Chalo ab tharakpan ko choro or Amna ko lene chalte hai ni to aunty ne watt lagadeni humari.

—Han, han chalo.

Hum sab couzins kamre se bahir ayi, Amna ke kamre ayi wo itni hasee lag rahi thi Mashallah boht roop tha abhi se hi or zeda roop isliye tha ke wo dil se khush thi or wo khushi us ke chehre pe jhalak rahi thi.

Hum sab ne chadar pakri ek ek taraf se, Amna chadar k beech movie wala hamari film bana raha tha bahir ate hue. Or saari awam dulhan ki taraf dekh rahi thi or hume obviously.

Teri meri kahaniWhere stories live. Discover now