Muje ajeeb si pareshani hogayi thi. Tab tak ammi bhi a gayi table pe.—¿Kea bat hai baba? ¿Mujse koi galti hogayi kea?
—Are nahi bache esi koi bat ni—baba ne itminan se kaha.
—Asal me tumare liye rishta aya hai—ammi ne raz khola. Me to shock me rehgayi. Mene kuch ni kaha.
—Bache me janta hun ke tum kahogi ge ke tumari studys complete nahi hui or janta hu que tum kuch banna chahti ho, or tume koi nahi rokega, rishta boht acha hai.
—Layla, tumare baba ki tabiayt theak nahi rehti, or hum dono chahte ke tum mehfooz hathon me hojao, or ye rishta to jese asmano se aya ho.
Mene baba ki taraf rukh mora.
—¿Baba kea huwa hai ap ko—mene paresahni me kaha.—Bache muje doctor bed rest ke liye bola hai, mera bip tume pata hai k boht high jo jata hai or ab to roz hi hojata hai.
—Tumare baba ko uno ne tension lene se mana kiya hai—ammi muje isharon isharon se agha kar rahi thi ke koi esa jawab na dun jo baba ko pasand na ayen.
Muje samjh nahi a raha tha kese react karun, me shadi nahi karna chahti abhi par baba ko mana kese karun.
Baba ne hamesha muje shehzadion ki tarah pala muje kisi cheez ki kami nahi hone di, muje takleefon se bacha kar rakha, kese kardun me mana?
—Tum apni maa ki bat na suno, tension ko choro tum muje batao yume koi masla hai? Agar hai to batao—baba se araam se pucha bina kisi pressure ke.
—Baba me janti hun ke ap jo faisla karege mere liye behtar hi hoga, muje...manzoor hai.
—Beta are your sure koi pressure nahi hai tum pe.
—Nahi baba, koi masla nahi sirf meri parhai complete hojaye.
—bache uski fikar na karo, us ghar ke rehne wale openminded hai tume rok tok nahi hogi or shadi se pehle tum apni degree le lo gi is bat ki meri garantee hai.
—Baba muje ap par or ammi par khudse se bhi zeda bharosa hai.
Baba ne mere sir pe hath rakha or ammi muskura rahin thi.
Agar mere maa baap khush hai to me bhi khush hun.
Agle din me beitab thi ye khabar sunane ko Hazal or Heera ko, Areeka ko to mene kal hi phone kar ke bataya tha.
Aj barish ho rahi thi boht zeda is liye cab me ayi, wese to mera favorite mosam hai, i love barish.
Class me baght baghti gayi, jab class me ponchi abhi sirf adhi awam thi.
—Breaking news sunau ek? -
—mene kaha.—Allah khair kare—Heera ne kaha upar dekhte hue
—Kea kardiya tum ne ab?-
—Hazal ne mazakh se kaha.—Acha, apne dil ka security belt band lo, tum logon ko shock milne wala hai—mene agah kiya.
—Yar anxiety ki shikar hun bata bhi do, na bataya to pakka muje kuch hojana hai—Heera ne kaha.
—2 din me mera rishta hone wala hai—mene araam se kaha.
3
2
1
—¿Whaaaaat????—dono ek sath chillai me kan ke parde path jane the.
—Kese??
—Kiyun??
—Kab hua ye??
—Kon hai wo??
—Ese achanak kiyun??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teri meri kahani
Genel Kurgu《Teri meri kahani》 Roman Urdu Novel Give it a chance please Haider or Layla ki kahani, nok jhok hassi mazakh pyar muhabbat ke sath bhari hui. Haider pe sab larkiyan marti hai par Layla chirtii hai usse. Taqdeer ne bhi khela in dono ke sath ek kh...