Ek hafta guzar gaya tha or us doraan ek ehm faisla kiya gaya: Humari shadi.
Humari maa baap ne mil kar ye faisla kiya ke jitni jaldi hum dono ki shadi hojaye utna behtar hai, un ka kehna hai ke agar meri ruksati hojayegi to hume koi bhi insan nuqsan ni pohncha sakta.
Aunty uncle ne to dair ni lagayi han kehne me, balke uno ne kaha ke humare next week final papers hai to final exams ke bad humary shadi shuru hojayegi.
Baba ne jahez ki bat ki to uncle ne sakhti se mana kiya k hume koi jahez ni chaiye par zahir si bat hai koi walden apni beti ko khali hath to nahi ruqsat karte na.
Jab Haider ko pata chala to is bar us ne koi reaction nahi diya na khushi dikhati na gussa or nahi koi or emotion.
Or ye cheezen muje kafi confused kardeti hai.¿Akhir chal kea raha hai in ke dimagh or dil me?
¿Or mere dil me kea hai un ke liye?
¿Muje kiyun itni parwa hai? Kahin mera dil to ni agaya...
Lagta hai search karna parega Google que agar kisi pe dil ajaye to uske síntoms kea hote hai.
—Aslamuleikummm! —kisi ne zor se awaz di. Mene piche dekha to Amna thi.
Wo baghti hui mere pas ayi or muje gale laga liya.
—Tune to dara diya hume itna, ese koi karta hai kea?
—Ap sab to ese kehrahe ho jese mene khud kidnappers se kaha k muje kidnap karlo—mene mazakhiya andaaz me kaha or el hans pari.
—Par yar hum sab itna pareshan hogaye the na.
—Ao betho.
Hum dono sofa pe beth gayi.
—Muje bataya ke ye sab Haider ki mashuka ne karwaya. Koi is har taq poch sakta muje yakeen nahi araha.
—Ayesha humesha se hi esi hai use koi cheez na mile to wo use hi nuqsaan pochane ki koshish karti. Or zahir si bat hai wo kuch bhi karegi badla lene ke liye.
—Ye boht dangerous orat hai, isse tum log bach me hi raho , or acha kiya uncle aunty ne jo ruqsati karwa rahe, jitni jaldi tum apne ghar Haider ke las chali jaogy utni mehfooz raho gi—Amna ne samjhaya muje.
—Baat to theak hai.
—¿Tum or Haider theak ho apas me?
—Pata ni yaar im so confused matlab boht ajeeb hai kabhi itne caring or phir kabhi ese behave karte jese use koi parwa hi nahi meri.
Amna has pari.
—¿Is me hasne wali kon si bat hai?.
—Kiuke pagal larke ese hi behave karte hai jab une koi pasand a jata hai or tum dono ka to nikah hua hai, or nikkah me boht taqat hoti hai. He started to like you—Amna shararti si muskurahat thi.
—Par wo to is rishte se razi nahi tha, or usne bola ke me agar tuje bachane aya hun to uncle aunty ki wajah se.
—Larkon ka yehi masla k un ki ego ajati hai age, un ke dil me kuch ho bhi to zahir ni karte, wo lafzon se kuch kahe ya na kahe par uski ankhein boht kuch kehti hai, hum sab ne Haider ko dekha k jab tum nahi thi, usne kuch na khaya na piya or din raat lagatar tume dhoonde ki koshish me laga raha or police ki hathon me hota na to abhi tak tum un ke pas hi hoti.
Mene gehri sans li. Muje samjh nahi araha tha kuch bhi.
—Tum fikar na karo, use thora time do dekhna kese wo izhare mohabbat karta—Amna ne haste hue kaha akhri bat.
—Dekhna kar hi na de.
—Par tum muje ye batao tumhare dil me kea hai? —is ke muje pucha.
Mene Amna ko bataya jo mene feel kiya in dino, jo mere khyalat ate the dimagh me or dil me...
—Masla hi solve hogaya yahan to, ¿tume dikhai ni de raha?
—¿Kea?
—Ya Allah! ¿Kea karun me is larki ka? —aman ne upar dkehte hue kaha
—Tume lagata k muje usse ...—me bolte hue karta rahi thi.
—Han wohi jo tum kehne or accept karne se inkar kar rahi ho, Haider ki tarah.
Dil me alag hi feeling arahi thi, wo larka jisse me itni salon na pasand karti thi, jisse meri larai ke ilawa koi or bat ni hui aj mere dil me us ke liye feelings hai...
Zindagi ne to mere sath 180° grade ka revolution ka khel khela hai.
—Accept karna asan nahi hai.
—Itna mushkil bhi nahi hai, pehla step zaroori ni ke larka hi le, larkiyan bhi le sakti hai.
—Tumara matlab hai ke muje use ehsas dilana hai k mere dil me us k liye feelings hai—mene kaha.
—Exactly.
—¿Acha muje chor apna bata koi masla to ni huwa na susral me? —mene pucha usse.
—Baki sab to theak hai par yar in ki jo phoopo hai na wo jabhi ATI hai muje puchti: Koi good new ni? Or is tarah ki batein karti hai ajeeb si, k tum boht patli ho kuch khaya karo take problem nahi... Mere gharwalon ke dimagh me na ho ye bat phopo zaroor gussa ke jayegi.
—Yar muje bara guss aata in pe, matlab pagal to ni hogaya? Dimagh kharab hai in ka, abhi shadi ko time kitna hua hai, ki abhi bache peda karne beth jana. Or tum jesi ho na wesi theak ho, bache hojate hai is me patle hone ka koi lena dena ni. Khud to in se chalne hota ni itne motape se or dusro ko smart dekh ke in se bardash ni hota tabhi dusron ko demotivate karti.
—Han... Par muje dar hai k gahr wale bhi ye bat na karna shuru karde.
—Tu ye bata bhai ko bataya tune k ye sab batein karti phopo?
—Han bataya tha, uno ne to kaha k eso koi bat ni or tum is bat ko apne dimagh me ni sawar kana.
—To phir theak hai agar bhai ko masla ni koi wo theak hai to phir baki jo marzi kahe tuje farak ni parna chaiye, ek kan se sun or dusre se nikal phenk. Or muje puri umeed hai k bhai tume kabhi bhi koi esi bat ni bole ge wo tumse pyar karte hai he.
—Theak keh rahi ho tum, agar hubby sath hai to bakion ko maro goli—Amna ne kaha or hum dono has pari iski bat pe.
Amna thori der bad ghar chali gayi , phir baki awam ayi : Elijah, Nida, Mahi.
Taya abbu or chachu log mithai le kar shadi ki date fix hone pe.
Or larkiyon ne muje gher liya k batao hume ek ek detail kese bachaya Haider ne.—Yaar kitna romantic hoga na ke tumara husband aye or tume bahón me utha kar le ke jaye to Layla ke sath hua hai!—Mahi ne kaha excited ho kar.
—How romantic is Haider bhai—Elijah ne kaha.
—Kash muje bhi mera prince ese hi bachaye—Nida apne hi khyalon me thi.
—Ab thore hi dino me Layla k ghar humne dera lagana—Mahi ne kaha.
—Ajao kis ne roka—mene muskuraye hue kaha.
Meri behen nahi hai na bhai par mere pas ye sab hai na , behno jese larai karti mere sath , behno ki tarah bure bure suggestion deti hai or behno ki tarah hi pyar bhi karti hai.
Ab bas pehle final exams to pass karle hum dono!
YOU ARE READING
Teri meri kahani
General Fiction《Teri meri kahani》 Roman Urdu Novel Give it a chance please Haider or Layla ki kahani, nok jhok hassi mazakh pyar muhabbat ke sath bhari hui. Haider pe sab larkiyan marti hai par Layla chirtii hai usse. Taqdeer ne bhi khela in dono ke sath ek kh...