Cap 10

54 6 24
                                    

~Datoria~

De dimineață,  pe la 8:00 , mă trezesc cu mesaje de la Baji.

~~~~~

● Y/N!!
● Rspppp!!!
● Rspppp!!!

Ce este?○

● Mi-ai rămas datoare de aseară , mai ști , da?

Da. De ce?○

● Acum am nevoie de acel favor. Ne întâlnim în centru , pa!!

Pa....?○

~~~~~

-*Ce o vrea?*

Mă ridic din pat și mă duc în bucătărie. Acolo Bia mânca liniștită , în timp ce Kazutora spăla vasele....

-Ce faceți??(întreb uitându-mă de la Bia la Kazutora ,care părea să aibă o lesă....??!)
B-Stau și eu cu prietenul meu !!(spune cu o față de îngeraș)

Kazutora doar se uită la mine cu o față ce cerea ajutor , apoi se întoarse să termine de spălat vasele.

-Da de ce are lesă?
B-Am pus un pariu , cine pierdea trebuia să fie  sclavul celuilalt o zi.
-Și despre ce pariu e vorba?
B-Kazutora a zis că Hanma nu poate intra într-o casă fără a se apleca , iar eu l-am contrazis.
-Și poate?
B-(pufnește amuzată) Normal,  când intră în liceul în care înveți tu nu se apleacă,  iar , potrivit doamnei diriginte , școala/liceul e a doua noastră casă . În concluzie , și-a luat țeacă.(Spune mândră)
K-Mai mult e o închisoare!! (Spune plângându-se după ce a terminat cu vasele.)
B-Oricum , azi e sclavul meu !!
-Super, cred...(😅)
B-Da tu de ce te-ai trezit așa de devreme? E sâmbătă!!
-Te-aș putea întreba același lucru , dar nu o voi face. M-au trezit niște mesaje de la Baji.
B-Oooooo , ce mesaje?(spune cu o față perversă)
-Să ne vedem în centru , atâta tot.(spun dând din umeri , de parcă nu ar conta așa mult pentru mine această , hmmmm, întâlnire,  să zic așa)
B- Sună sus.
-Pentru mine nu.

Și așa i-au o gofră și merg să mă schimb. Ies peste câteva minute din cameră și mă pornesc spre centru.
Afară cerul începea să se înnoreze , dar sigur nu v-a ploua , sper....Merg cât merg până dau peste o pisică. Și ce  pisică dacă nu chiar Peke J? Este așa de drăguț . Mă opresc să mă uit la el , oare Baji se v-a supăra dacă il voi "împrumuta"? Probabil că nici nu v-a observa . Mă aplec să îl i-au în brațe , iar acesta vine instant la mine . Este extrem de pufos!!(💞) Atunci îmi d-au seama , trebuia să mă văd cu Baji , deci nu mai aveam timp să il i-au pe Peke J și să îl duc acasă.....Ce păcat.

-Scuze Peke J , dar nu te pot lua la mine . Probabil de asta m-a chemat Baji , să îl ajut să te găsească!

Și pornesc iar la drum. Ajung în centru cu tot cu Peke J. Baji Probabil aștepta de ceva timp , oare s-a supărat? Mă vede și vine spre mine .

Ba- Nu am timp să îți explic tot , dar îți voi zice cât pot.
-Bună și ție...(îi spun încet )
Ba- Trebuie să te dai drept iubita mea...
-(rămân mască)
Ba-Pentru că i-am zis lu maica-mea că am o iubită,  iar ea vrea să o cunoască. Am mai și pariat , dacă o mint fac cinste cu noodles , dar dacă nu o mint face ea.
-.....Și.....De ce nu îi spui adevărul?
Ba- Este mai complicat....Mă ajuți , da?
-Da ...sigur. *De ce nu o zis mai din timp de asta? Trebuia să îmi pregătesc discursul , dar , dacă am grijă , voi spune ce trebuie , și nu o prostie*

•♤Singura șansă ♤• ¿>Tokyo revengers x y/n <¿Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum