N/a- Acest capitol este pentru aria_5495 Scz că te-am lăsat să aștepți atât🥲😅
~Y/n & Wakasa~
Era o zi normală în Brahman, dar și una specială. Toată lumea era entuziasmată pentru că trebuia să sosească un nou membru. Iar eu eram și mai entuziasmată căci eu eram noul membru!! Senju m-a învățat tot ce știa mai bun pentru ai convinge pe ceilalți să mă accepte.. Personal nu îi cunosc , nu i-am întâlnit până acum pe aceștia, dar sper că ne vom înțelege.Se- Haide y/n !! Abia aștept să îi cunoști pe ceilalți !!
-Acum !!Și mergem spre locul de întâlnire al celor din Brahman. Toți purtau acele uniforme foarte faine și cu glugile trase pe cap , abia aștept să primesc și eu uniforma de membru !!! Înaintăm cu pași lenți și dominanți , mai mult Senju căci eu una radiam de bucurie !! În fața noastră erau trei băieți/bărbați , sper să nu fie chiar bătrâni. Unul era mare și negru , cu fața înfricoșătoare, altul , care părea și el bătrân , fuma liniștit, cu fața în pământ . Avea părul dat pe spate , cu gel , cel mai probabil, și pot să jur că are 30 de ani la cum arată . În capul meu era *Aoloo!! Numa boșorogi pe aici. De ce se uită ăla mare și negru așa urât la mine? * ,dar pe fața mea nu se observa nici un gând dăsta. Dar mai era unul , care , sincer , părea tânăr după aspect , dar ochii săi somnoroși te făceau să intri într-o transă din care cu greu mai scăpai.
Părul său era ciudat , în două culori , galben și mov , dar în același timp drăguț. În gură ținea un ....pai? Nu știu ce este , dar voi zice că e un pai mai ciudat de fel.Ochii săi îmi măsurau fiecare pas și îmi examinau fiecare mișcare . Avea un aer de superioritate foarte pătrunzător , care îți dădea fiori pe șirea spinarii , dar în același timp te liniștea.
Odată ajunse în fața tuturor Senju făcu liniște printr-o mișcare de mână.
Mă dădusem în spatele ei , încercând să nu bag în seamă toți ochii curioși, mai ales pe cei ce mă priveau de la spate de sus.Se- După cum v-am zis , avem un nou membru!! Unul cu potențial ca și voi.
Și totuși , aceasta este la un nivel mai înalt ca unii din voi. Am decis , împreună cu căpitanii celorlalte divizii, să fie vicecăpitanul primei divizii , alături de Wakasa!! Și să nu vă mai țin în suspans , aceasta este
Y/n n/f (numele de familie)!!!!Urale peste urale au început să se adune. Cu toții păreau fericiții, dar nu înțelegeam de ce . Până la urmă sunt un om ca toți, dar în momentul de față nu prea părea așa .
Toată gălăgia se stinse după un sfert de oră. Aproape toți plecase , doar câte unu doi mai vedeai pe ici pe colo.
Rămăsesem să văd împrejurimile, iar pentru că eram nouă cineva trebuia să îmi arate, deci Senju l-a pus pe Wakasa să vină cu mine. Fiind căpitanul primei divizii, avea un fel de autoritate ce mă făcea să îi port respect.Cât timp îmi prezenta locurile am mai și vorbit. Sâmbetele, Senju ne mai chema la suc pe toți 4 , adică pe fumător (nu îi știu numele🥲) , pe cel mare și negru (nici pe al lui nu-l știu ) , pe Wakasa și pe mine. Am ajuns să ne cunoaștem foarte bine . Se pare că fumătorul era fratele mai mare al lui Senju , și cică mai avea un frate care semăna cât de cât cu ea.
Au trecut două luni de când sunt în Brahman. M-am apropiat de Wakasa extrem de mult. Suntem și la aceiași școală, doar că în clase diferite.
În seara asta părinții mei pleacă la niște rude , iar eu am zis că rămân acasă. Dar planurile s-au schimbat când primesc un mesaj de la Wakasa.
Acesta mă întreabă dacă pot veni la el , că ai lui au plecat . V-a venii și Senju cu fratele ei și ar vrea să fiu și eu , să jucăm ceva. I-am spus că voi venii , iar el m-a rugat să mă grăbesc . Ciudat mesaj , dar sigur nu e de rău.Am ajuns în 20 de minute la el , bine că știam adresa . Bat la ușă, iar dinăuntru se aude un:
W- Intră !!
Intru , mă descalț, că sunt educată și merg în sufragerie. Momentan Senju nu ajunsese , deci eram eu și Wakasa.
Îl salut și mă pun pe canapea în liniște. La un moment dat îl aud:W- Y/n , vino în poala mea. ( vorbele lui erau mai mult poruncitoare , iar fața lui era seriosă , adică somnoroasă , ca de obicei , și totuși mă atrăgea nespus de tare)
Nu știam ce să fac . Vorbea serios? Adică.....De ce? Continua să se uite insistent la mine, așa că , până la urmă m-am dus. Voiam să mă pun cu spatele , dar :
W- Cu fața la mine. (Spune calm)
Era extrem de ciudat , dar nu te puteai opune vocii sale. Mă întorc la el , acesta prinzândumă cu o mână de talie , iar cu cealaltă îmi ridică bărbia la nivelul său. Se uită câteva secunde la buzele mele , apoi, privindu-mă în ochi ,îmi spune cu o voce seducătoare.
W- Mereu m-am gândit ce gust au buzele tale....
-Cum....? (spun încet și surprinsă )Dar imediat își lipi buzele de ale mele , nelăsândumă să mai pun vreo întrebare, și începând să îmi exploreze fiecare locușor. După câteva minute a trebuit să ne despărțim din sărut , oxigenul făcânduși apariția între noi. Eram roșie în obraji și extrem de emoționată. În acest timp Wakasa mă studia atent.
W-Se vede că și tu voiai. (Îmi spune cu o voce EXTREM de atrăgătoare)
-.....Ba nu.....(îi răspund încet)
W-Atunci de ce ești așa roșie ? Sau de ce nu te-ai împotrivit? (Mă întreabă cu o sprânceană ridicată și cu un zâmbet gingaș pe buze)
-....
W-Foarte rușinoasă...(Spune gânditor , dar și foarte flămând)Dă să mă sărute iar, dar îl împing cu o mână.
-Poate vin Senju și fratele ei!! (Îi spun și mai roșie)
W-(dândumi mâna la o parte ) Mai avem timp pentru o tură...Iar apoi iar se lipește de mine. Nu voi minți , sărută bine , dar rușinea era și mai mare.
După ce își liniștise pofta apăru și Senju cu fracsu. Până târziu ne jucasem "Nu te supăra frate" , dar a fost cu supărări , căci Senju sări pe fracsu să îl bată. Pe parcurs Wakasa mai făcu și niște glume care atunci nu erau bine venite ,pentru mine, dar nu am comentat. După o săptămână Wakasa m-a întrebat dacă vreau să fiu iubita lui ,asta după zile în care m-a făcut să mă îndrăgostesc și mai tare de el , iar eu normal că am spus că vreau.
-------
N/a- Nu pot să cred că imediat e hallowen-ul, iar eu încă nu m-am gândit la nimic 🥲 Sper să reușesc să născocesc ceva bun ..... Voi încerca să postez și în timpul școlii , dar nu promit că voi putea în fiecare zi.
PS- Nus rasistă , dar chiar nu știam cum să îi spun ăluia , având în vedere că nu îi știu numele.
Bye👋🏻
CITEȘTI
•♤Singura șansă ♤• ¿>Tokyo revengers x y/n <¿
FanfictionTransportată din lumea sa reala în cea 2D , YN ajunge să fie căutată de vânători de recompense. Împreună cu prietena sa , Bia , trebuie să scape de ei , dar prietenii lor au de suferit prea mult. ---- +Cap speciale