N/A- Acest capitol este pentru Bia , că i-am promis de o săptămână că îl fac 🥲 Acest cap v-a avea două părți din două perspective .
Gelozia lui Hanma
Pt 1Din perspectiva lui Bia~~
-Mereu am dreptate (spun mândră de mine)
Y/n- Cu ce ai avut dreptate?
-Ți-am zis că Baji te place , ați și dormit împreună!! (😏)
Y/n- (😐) Pentru a o face pe maicăsa să ne creadă , atâta tot.
-Las că știu mai bine.------
Mai târziu y/n a zis că primise un mesaj de la mama lui Baji în care o ruga să vină și să stea 4 zile la ei. Ceva legat de un verișor de-a lui Baji , dar nu am prea înțeles. De-acum, voi sta singură patru zile.....Mă întreb dacă Hanma ar vrea să vină să îmi țină de urât , măcar acum dacă când e y/n nu are voie.
Acum ar fi cazul să merg la școală, că dacă mă prinde y/n cu o absență voi dormi pe preș(🥲) Am mers cu Hanma , că tot era prin zonă, iar apoi ne-am despărțit. Pe hol se auzea doar gălăgia din clasa mea , zici că se omorau între ei , dar nu ar fi surprinzător. Intru înăuntru, iar de tavan atârna profu de mate .
-Ce drq faceți!!!
?-Îl sacrificăm! (spune mândru)
??-Ni te alături , nu?
-Probabil, dacă nu eram șefa clasei , dar știți ce vă așteaptă, nu?(și îmi ridic o sprânceană)
????-(înghițind în sec) Credeam că vei fi cu noi.....
?-Știți ceva ? Suntem mai mulți , să o doborâm!!!
Ceilalți-DA!!!
-Vă aștept.Nu mai mișca nici unul , au încremenit . Dar eu , fiind fată educată , fac primul pas . De acolo , din pumni și șuturi nu i-am mai scos. Când a venit doamna în clasă erau sfinți , puțin amețiți , dar erau încă vi.
D.d-Ce copii cuminți am (spune fericită) Am un anunț care sigur vă v-a bucura.
?-Se mărește bursa?
??-Avem liber?
???-Ne putem bate? Nu că nu o făceam....(Spune mai încet)
D.d-Vreți să o pun pe Bia pe voi?
Toți--Nuu!!
D.d-Așa credeam și eu. Deci , de azi până joi sunt 4 zile , că se pune și ziua de azi , iar noi vom merge la liceul de lângă noi să stăm.Toți începură să aclame , și desigur că șo. Voi vedea însfârșit cum e acolo. Ne-am strâns lucrurile și țopăind, mai mult băieții, am mers la liceu.
După puțin timp , că nu era așa departe , am ajuns , și trebuie să spun că:-E IMENS!!!
D.d-Haideți că nu e așa mare, acum, pe unde oi fi pus harta aia?(și se cotrobăie prin geantă)
-Da mă , nu e mare.....Câțiva se râdeau , dar cât era diriga cu noi nu le puteam face nimic. Și ajungem într-o clasă , de la etajul 4. Acolo era a 10 a , ce noroc pe noi...(😐)
Intrăm frumos , și văd că Hanma este în clasa asta . Liniștea se lăsă când noi pășim înăuntru, se pare că știu cine sunt șefii lor. Ne așezăm e mult spus , doamna lor ne-a ales locurile , deci eu stau cu Koko.D.d-Dragi copii , în aceste 4 zile veți avea de realizat un proiect cu colegul de bancă...
K-Psst...
-Ce ?
K- Îți dau 200.000 de yen dacă îl faci pentru amândoi.
-S-a facu---
D.d-Nici în ruptul capului !! Kokonoi Hajime, dacă nu vei participa , și tu și ea veți avea nota 1 !! Și dă banii aia încoa , sunt confiscații!!! (Spune nervoasă diriga noastră)
K-Firar....Se duce și îi pune banii pe catedră .
Apoi se sună , iar când voia să se întoarcă să își i-a banii ,atât doamna cât și banii dispărură.K-Hoața!!
-Nu e hoață (spun enervată ) mâine îi vei primi înapoi, vrea doar să te sperie.
K-(vine la mine) Da bine.(🙄)Și cum te numești?
-Bianca.
K-Atunci bună Bianco , eu sunt Koko!
-Mda....Și unde facem proiectul?
K-La mine , și am multe idei , deci---Ne-am stabilit despre ce am vrea să facem proiectul , acum trebuia doar să sperăm că aceasta este și tema.
-------
Următoarea zi trebuia să aflăm despre ce e proiectul, dar , s-a întâmplat ceva inimaginabil....
D.b-Îmi pare rău să vă anunț , dar diriginta voastră a plecat în Dubai și nu știm dacă se mai întoarce. Deci am rămas eu să vă zic despre ce e proiectul ----
K-(se uită cu o față de , ți-am zis eu, la mine , ceea ce mă enerva)
-Mai taci...(îi șoptesc)
D.b-----este despre natură și imaginație , spor la lucru!
K-Minunat , merge ce am discutat ieri.
-Da , și putem pune și---Și am tot vorbit despre ce putem să mai facem . Acum trebuia să merge la el și să ne apucăm de lucru. Și normal că m-am dus , doar nu stăteam acasă , dar mă simțeam urmărită, ciudat....
-----
În prima zi ne-am apucat de mecanisme , ceea ce a durat o zi întreagă, având în vedere că m-am întors acasă la 00:00.
A doua zi , la fel de lungă, am făcut obiectele de decor , plus câteva lucruri scrise pe acolo . Cu Hanma nu am mai apucat să vb , dar sigur nu s-a supărat, și sigur e și el ocupat cu Toman și proiectul.
A treia zi , am pus totul în funcțiune , dar ceva nu mersese bine. Deci am luat să verificăm de la zero. Spre seară totul mergea bine , iar acum trebuia să ducem proiectul la mine , că el l-ar fi uitat.
L-am așezat pe masă , cu o pătură pe el , iar Koko era gata să plece , când în ușă apare Hanma țipând:
H-Deci așa faci? Mă înșeli cu ăsta?
-(muțisem ) Esti ok?
H-Trei zile la rând ai stat doar cu el, și mai veneai și târziu. Explică!!
K-Bă omule(spune extrem de confuz) În primul rând, am avut un proiect , iar în al doilea , îs gay....Liniștea se lăsă între noi , și încă una jenantă pentru Hanma.
H-A.....
-Cum naibi să crezi că te înșel?
H-Nu mi-ai mai scris și nici la Toman nu ai mai venit....deci....am presupus...(se uită trist într-o parte , în acest timp koko trecea strada , sperând să nu creadă la fel inupi al lui)Mă enervasem că mă acuzase de așa ceva , dar totuși îmi era milă. Atunci i-au un scaun , să pot fi la același nivel ca el , și îl sărut dulce pe buze. Ne desprindem după ce nevoia de oxigen era una mare , iar un zâmbet îi apare pe față. Apoi îi fut o palmă din fundul grădinii de îi las urmă.
-Asta pentru că ai crezut că te înșel!!
H-Scuze...(Spune frecânduși mâna de locul care i se înroșea.A rămas la mine și am mai vorbit , glumit , era să îi mai scap una , dar m-am oprit la timp , și am aflat că el habar n-avea de proiect, că cică dormise toată ora.
------
La oră~~
D.b-Ce înseamnă asta?
K-Acesta , dragă profesore , este un copac în care cresc banii.
-Și se potrivește temei (😁)
D.b- Și sunt bani reali?
K-Da doar nu de jucărie .
D.b-Atunci 10!! Foarte frumos copii!!Și o mulțime de aplauze ne conduc la locurile noastre.
-------
De acum ne întoarcem la școala noastră . Trist , dar măcar aici nu ne pierdem. După ce y/n s-a întors i-am povestit tot. A râs mult , și desigur că nu i-am spus de sărut .
Dar normal că a aflat🥲
CITEȘTI
•♤Singura șansă ♤• ¿>Tokyo revengers x y/n <¿
FanfictionTransportată din lumea sa reala în cea 2D , YN ajunge să fie căutată de vânători de recompense. Împreună cu prietena sa , Bia , trebuie să scape de ei , dar prietenii lor au de suferit prea mult. ---- +Cap speciale