Visele devin realitate, într-un fel sau altul....
Ora 20:55 ~
Eram în salon cu Bia uitându-ne la Furios și iute 5. Normal că nu am luat în serios ce mi-a zis Baji , adică să fim realiști, cine ar băga o fată într-un gang???? Bia se uită concentrată la film până la publicitate .
B-y/n.....
-Ă
B-Mergi cu mine până la magazin??
-E aproape 21:00.....Nus deschise magazinele.
B-Ba normal că-s deschise ! Hai să ne grăbim că imediat începe filmul!!(spune agitată și serioasa, dar ceva mă făcea să cred că plănuiește ceva necurat)Ma duc și mă schimb, în 2 minute am fost gata ,iar ea la fel. Ieșim pe ușă, iar ea o închide , dar nici bine nu ne întoarcem că îi vedem pe Mitsuya și pe Baji cum stăteau pe motociclete. Cum de nu i-am auzit?
M-Bună Bia și y/n! (ne face semn din mână)
-.......(Mă uit urât la Bia , iar ea doar își abținea râsul și zâmbea)
Ba-Haide.(Îmi spune , dar eu nici nu voiam să mă clintesc)
B-Hai y/n (spune zâmbind malefic pe sub mustăți) băieții te-au așteptat și tu ce faci?
-(expir tristă ) Bine....(scoțând limba la ea cât nu erau ei atenți)Baji mi-a făcut semn să merg cu el ,și , pentru că nu prea aveam în cotro, mă duc. Mă pun în spatele motocicletei și încerc să stau dreaptă fără să îl ating.
Ba-Nu ai mai mers ca pasager pe o motocicletă , nu?
-Nu , de ce....?(îl întreb încet, între timp Mitsuya râzând de situație și Bia acompaniândul)
Ba- Simplu , la cum stai tu o să cazi.(și îmi ia mâinile pentru a le înconjura în jurul abdomenului său , ceea ce m-a făcut să fiu mai aprope de el , dar nici chiar lipită)Obrajii îmi erau ca niște vulcani care au erupt atunci , pe moment , fără fum, doar acea lavă de un roșu puternic. Eram cât pe ce să mă topesc acolo, iar Bia , văzând situația , îmi face cu ochiul cu un rânjet triumfător.
Mitsuya pufni amuzat uitându-se ba la mine ba la Baji zâmbind , iar cu Bia își făcea semne .-*Ăsta e complota !!*( doar asta era în capul meu)
Atunci Bia pleacă fugind ca nu cumva să piardă filmul . Cei doi pornesc motocicletele, da eu nu am mai fost până atunci pe una , iar cum lor le plăcea viteza , a trebuit să mă strâng mai aprope de Baji , de frică să nu cad. Inima îmi bătea extrem de tare .
Aerul rece al serii trecea pe lângă mine . Încetul cu încetul începuse să îmi placă cum se simțea , dar tot nu îi puteam da drumul . Nu mai eram așa roșie , doar puțin roz în obraji . La ce bine stăteam puteam să dorm acolo, dar normal că nu voi dormi. După puțin timp apar niște curbe amețitoare , care pe mine , că ei erau foarte bine , m-au amețit, bine că dupaia a fost drum drept.
Ajunși la destinație , mă dau jos de pe motocicletă cât de repede pot, dar mare greșeală, amețeala încă se simțea . Atunci eram gata să cad , noroc de Baji că m-a prins. Erau o groază de motocicliști pe lângă noi , regret că am venit. Pe fața mea se putea vedea doar îngrijorare. Mitsuya , observândumă , dă să mă liniștească , dar nu apucă că Baji i-o ia înainte.
Ba-Nu îți fă griji , n-ai ce să pățești.(Spune încurajator , dar degeaba )
Cei de acolo încep a merge într-un alt loc , iar noi , noi pentru că mau luat cu ei, am mers în fața tuturor pentru ai conduce, probabil. Iar voiam să dispar . Simțeam toate privirile spre mine , care mai de care mai curioase.
Ajungem într-un loc de întâlnire , care era clar de delincvenți, și ne așezăm pe unde apucăm . Era bine dacă puteam să mă pun în spate , dar m-au tras Mitsuya și Baji să stau în față.Pe primul rând erau căpitanii diviziilor și vice căpitanii. Lângă mine se puse Chifuyu , asta fusese o ușurare , iar apoi urma Mitsuya și ceilalți . Mikey , care era în fața noastră , începe a vorbi , da mai mult rage .
-*La ce mic e normal că trebuie să se facă auzit* (Atunci , fără să vreau, pufnesc amuzată , dar singurii care m-au auzit au fost Mitsuya , Chifuyu , Baji , Peh-yan și Draken cu Mikey care doar m-au văzut nu și auzit. Dar nu s-au oprit să îmi atragă atenția, spre ușurarea mea)
După puțin timp Mikey anunță că vor avea un nou membru. Știam că nus eu deci stăteam chill.
Ma-Incepând de azi , Y/N va fi un membru din Toman!! (Privirile erau ațintite spre mine , iar eu eram încremenită )
-*Nus eu , mai sunt multe Y/N în lume ,sigur e un băiat care s-a certat cu părinții lui și i-au pus numele ăsta .* (spun cu privirea atințită spre nicăieri)
Mă omule , da ăștia se uitau insistent la mine .Mă uit în stâng, în dreapta , în spate , da nimeni nu mișca.
-......am.....(spun timidă fără să stiu ce ar trebui să fac)
C- Ști că vorbește de tine , nu?
-(😶) *bag picioru* Și ce ar trebui să fac??
C-Să mergi în față.Mikey încă se uita insistent la mine , off. Mă duc spre el încordată , iar un zâmbet îi apare pe față .
Ma-Ea este Y/N !
Ceilalți- Dar e fată!! N-are ce căuta aici!! (Și câțiva huiduie)
Ma-(le aruncă o privire de groază) Eu sunt cel ce va hotărâ dacă o fată are ce căuta aici sau nu ! Înțeles?(le spune cu o față de zici că avea dark impuls)
Ceilalți-Da domnule!!-----
Câțiva plecase , ceilalți rămăseseră să facă nu știu ce. După ce Mikey ma prezentat și celorlalți mi-a spus că fac parte din Divizia lui Baji. Mi s-a atras atenția că de ce am râs la vorbele lui , dar nici unul nu părea supărat , mai puțin 3 din ei. Aceștia sunt Angry , care zici că voia să mă i-a la bătaie, Pah-chin și Peh-yan.
-Da când am acceptat să fac parte din Toman?(Îl întreb pe Mikey puțin intrigată , dar nu reușeam căci lângă mine erau prea mulți băieți )
Ma-Păi i-ai zis lui Baji că ai vrea să fi într-un gang , deci ți-am îndeplinit dorința(😁) Plus, aș fi venit eu sau alt cineva , dar mereu fugeai de noi(🥲)
D-Suntem atât de înfricoșător?(întreabă rănit)
-Nu...?
S-Asta e o întrebare?(întreabă Smiley)
-(🥲) Nu...?
Ma- (Mă prinde de umeri și începe să mă zgâlție) NU MAI RASPUNDE CU ÎNTREBĂRI !!!
-Bine! (Spun încă zgâlțâită)Ceilalți încep să râdă , iar Draken îl ia pe Mikey de lângă mine , care părea bosumflat și că îi pare rău , dar greu de crezut. Ei s-au mai împrăștiat să mai vorbească , iar eu stăteam pe scări uitându-mă la cer. Era aproape 00:00 . Mă împrietenisem cu ei , dar tot îmi era rușine .
-------
Eram acasă în sfârșit. Ceasul era 02:00. Două ore în care a trebuit să vorbes cu ei.
B- Cum a fost?(întreabă căscând)
-M-am plictisit de am murit , am ajuns în Toman fără să accept măcar , mâine trebuie să mi se ia masurile, iar tu ești o trădătoare .(spun ultimul cuvânt uitându-mă urât la ea)Ai de dat niște explicații.
B-Știam că v-a veni momentul ăsta și m-am pregătit, vin imediat.Se duce până la ea în cameră și se întoarce cu un pergament de 2 m.
B-Deci....Nu voi vorbii până nu voi avea un avocat.( UnU ) PS: V-am făcut poze (și începe a râde)
Și așa începe un război cu perne.
------
CITEȘTI
•♤Singura șansă ♤• ¿>Tokyo revengers x y/n <¿
Hayran KurguTransportată din lumea sa reala în cea 2D , YN ajunge să fie căutată de vânători de recompense. Împreună cu prietena sa , Bia , trebuie să scape de ei , dar prietenii lor au de suferit prea mult. ---- +Cap speciale