---continuarea--->
Lucrurile devin sus (pt 2)
Ajunsesem într-un loc abandonat.O clădire în construcție probabil.
Vorbeau ceva, dar nu îmi puteam da seama despre ce.....Atunci , cum eram eu legată de un stâlp de susținere, mă ridic din șezut să văd dacă pot scăpa cumva , dar degeaba...... Pe cine păcăles? Imediat ce vor pleca mă voi elibera.Se apropie de mine un chel pe părți , cu tatuaj și pirsing. Îmi venea să râd , și greu mă mai abțineam , dar nu lăsam să se vadă asta. Acesta scoate o rozetă din buzunar și și-o pune pe mână, apoi se uită la mine ca un psihopat.
(Shion-S)- Ce față frumoasă , ar fi păcat să o stric ,nu păpușă? (spune ridicându-și o sprânceană și cu un glas batjocoritor)
-Cum ai stricat-o pe a ta? (Spun ridicândumi sprâmceana) Slabe șanse.
S-(îmi ridică bărbia cu două degete până la nivelul feței sale ,*că na , era mai înalt ca mine* acestea ajungând foarte apropiate) Vrei să vedem? (Mă întreabă amuzat)Atunci era momentul meu . Îi dau un cap în gură cât de tare pot. Acesta cade pe spate în fund , cu tot cu sângele care i se scurgea din gură. Impactul a fost unul puternic , de aceea , cu tot cu ajutorul ecoului , îi face pe ceilalți să se întoarcă spre noi.
Un uriaș cu coadă de cal , foarte înspăimântător , se apropie de noi. Îmi aruncă o privire de bou turbat apoi îl i-a pe Shion de jos , să îl bandajeze probabil.Mascarada asta pe care am produs-o a atras atenția multora. Izana cu Kakucho vin spre mine , iar Rindou și Ran rămân să privească de unde erau ei.
I- Îți place să te dai în spectacol ,nu?
-Nu mai mult ca vouă , desigur.(spun enervată , dar păstrând un zâmbet pe chip)
I-Ești simpatică când te enervezi , păcat că faci parte din Toman (spune cu o fățucă de cățeluș plictisit)
-Și de ce m-ai adus aici ?
I- (după câteva clipe de liniște surâde) Ai potențial, dar ai ales echipa greșită. Adevărul e că te-am observat din prima zi în care ai venit în liceu. (Se pune crouch , iar pe mine mă trage în jos să stau în genunchi) Mereu veneai cu Bianca, o fire foarte răzbunătoare , nervoasă și nebună ,..Nu am luat asta în seamă. Apoi aud că o fată bate o echipă de băieți la fotbal, iar la acel eveniment ,(pufnește amuzat) spargi cele cinci plăci în bucățele mici , fără prea mult efort. (Își pune fața în palma dreaptă , susținută de genunchi , uitându-se într-o parte la mine) Este ceva ciudat cu tine (Spune uitându-se plictisit , apoi îi apare un zâmbet pe buze) Dar în același timp fascinant. (Se ridică în picioare , eu trebuind să mă uit de jos la el) Nus eu genul care să dea în fete, mai ales unele drăguțe, dar ei nus ca mine (arată spre ceilalți din tenjiku , iar pe față îi apare un zâmbet batjocoritor ) Așa că am două variante pentru tine (și se pune iar crouch , dar de data asta mai aproape de mine)
Poți să ieși din Toman și să vi în Tenjiku , unde îți v-a fi mai bine, ori,....(se apropie de urechea mea șoptind) îți vei vedea prietena chinuită . (Se ridică mângâindumă pe cap) Tu alegi.Eram înghețată, având capul în pământ. Nu știam ce să fac. Oare cât de puternici să fie? Dacă nu ies din Toman , Bia v-a avea de suferit , iar dacă ies, vor fi bine ....v-a fi bine...
Eram hotărâtă , nu voiam nici în ruptul capului să pățească Bia ceva. Deschid gura să îi dau răspunsul meu......Dar imediat o văd pe Bia cum trece prin geam , ținânduse de o sfoară, și lovindu-l pe Kakucho . Zici că era Tarzan. Dar desigur că nu era singură . După ea a urmat și Mikey care a sărit pe Izana direct.B-DA CINE VĂ CREDEȚI VOI SĂ O RĂPIȚI PE Y/N?!?!? SĂ VEDEȚI CE VĂ FAC ACUM!!
Aceasta începe să îi i-a la pumni pe cei de acolo. Între timp au mai venit , pe scări că funii nu mai aveau, Angry , Smiley , Draken , Baji și Chifuyu. Aceștia au început să împartă pumni la fiecare , dar au mai și primit. Baji a venit să mă dezlege . Era un haos imens , dar se oprește când mai apar trei oameni noi. Pe ușă intră Emma , Shinichiro , și BUNICUL LUI MIKEY!!!
Eram extrem de fericită!!Acesta își rotește ochii prin încăpere , când dă de Mikey și Izana , care erau și singurii care se mai băteau. Atunci , nervos , deși el părea mereu nervos, se duce și îi prinde pe amândoi de ureche.
M-Auu!! Ce nai---tataie?!
I- Ce cauți aici? Auu!!
(Bunicul lor -T) - Deci eu stau acasă ,(BAM una după cap ) crezând că sunteţi cu prietenii la joacă(BAM încă una din fundul grădinii) , iar tu răpești o fată (tras de ureche) și acum vă băteți !?!(spune extrem de nervos)
No stai că vă rezolv eu (le dă drumul) Emma , dă papucul ăla de oțel aici, las că vă învăț eu bunele maniere.Bieții de ei , când au auzit au și zbughito spre casă. Iar bunicul lor fugea după ei . Nu știu cum se face, dar pentru un bătrân era foarte rapid.(🥲)
Toți au început să se retragă , de teamă să nu se întoarcă după ei . Bia și Emma au sărit să mă îmbrățișeze, iar după ele Smiley și Angry , exact , Angry. Chiar părea trist , dar foarte kawaiiiiiii !!!! Baji a venit și m-a mângâiat pe cap zâmbind , iar Chifuyu aștepta să merg eu la el, așa că m-am dus să nu fiu rea.
Când am coborât l-am văzut pe Sanzu cum ne aștepta, iar la picioarele lui câțiva membri din Tenjiku leșinați.
Aparent , Mitsuya a rămas să se trateze , iar cea care la chema pe bunicul Sano fusese Emma. Acum , nu știu dacă i-a prins pe cei doi până în momentul de față, dar sigur o v-a face.
Povestea , legată de cum au ajuns ei să sară prin geam ,i-a venit lui Bia . Deși era clar , chiar m-a surprins. Dar un lucru nu înțeleg.....Izana părea să știe câte ceva de mine și Bia , iar eu nu aveam habar de nimic din astea.....Oare mai sunt oameni care știu ceva legat de noi....?????-------
N/A- Am terminat însfârșit cu acest capitol :D. Vreau să menționez că nu-s bună la dat replici , deci să nu vă luați de mine că nu e fain ce am scris. Și mai vreau să las un singur lucru, care pe mine m-a făcut să zâmbesc!!(😈😂)
CITEȘTI
•♤Singura șansă ♤• ¿>Tokyo revengers x y/n <¿
Hayran KurguTransportată din lumea sa reala în cea 2D , YN ajunge să fie căutată de vânători de recompense. Împreună cu prietena sa , Bia , trebuie să scape de ei , dar prietenii lor au de suferit prea mult. ---- +Cap speciale