Cap 12 (Hallowen)

66 3 2
                                    

~Hallowen-ul posedat~

A venit și hallowen-ul , iar noi ne-am pregătit cu ceva timp înainte,  mai exact , ieri . Azi v-a  fi  probabil cea mai interesantă zi de până acum , dar ca să înțelegeți voi da timpul puțin mai în urmă....

*Cu o zi înainte*

Stăteam pe canapea , normal că pe tik tok , când Bia dă buzna în încăpere , mai ceva ca Rușii.

B-Y/n!! Cum ai putut?!?! (Spune indignată)
-La ce te referi? (Las telefonul și mă întorc cu totul spre ea)
B-Maine e hallowen-ul!! Iar eu am uitat complet!! (se plânge)
-Așa și?
B-...Te bat (spune încet,  apoi vine fugind și sare pe mine , începând să mă zgâlțâie) Mâncațiaș!! Eu trebuia să fac un dovleac sau mai mulți pentru hallowen , și ghici ce , nu am făcut!! Trebuia să îmi fac rost de un costum și să merg să primesc bomboane , dar încă nu am făcut rost de acel costum!!
-Poți ...să....nu....mă....mai....zgâlții???...(întreb amețită)
B-A da .  (și îmi dă drumul)
-Dacă vrei mergem acum să facem cumpărături. (dau din umeri aranjând haina de pe mine)
B-Așa e!! ( și sare din pat ) Haide!! (Și mă ia de mână , trăgândumă după ea)
-Stai că încă am papucii de casă!! (Încerc să mă opun)
B-N-avem timp să ne oprim!! Mergi așa!!

Și am fugit până la magazinul din colț , dar din păcate era închis , deci a trebuit să mergem fix la mall. Cum treceam noi pe lângă oameni aud un copil și apoi o aud pe maicăsa.

?-Mami , uite!! Fata aceea merge cu papucii de casă prin mall!!
??-Uite de asta trebuie să înveți .

Voiam să mă întorc să îi zic vreo două, dar Bia continua să mă tragă după ea. După mult mers am ajuns la un magazin din mall , fix pentru hallowen. Decorurile erau deja puse , iar angajații costumați.

Intrăm înăuntru și mergem direct la raionul cu decorațiuni.  Era tot ce voiai acolo . De nu știu unde , Bia a scos o hârtie și a început să o citească.

B-Te duci să iei un cărucior ? (spune cu ochii în acea hârtie)
-Da , sigur.

Și merg să îl iau. Dar acolo , spre ghinionul meu, mă întâlnesc cu Nahoya și Souya. *Perfect* îmi spun în minte . Merg la ei și dau să i-au căruciorul , dar Nahoya mă oprește.

N- În primul rând , nu ne-ai salutat. Așa ai fost educată? În al doilea rând , noi l-am văzut primul.
-Atunci de ce nu l-ați luat?
N-Să vedem ce faci.
-Aha , atunci luați-l voi. ( și dau să îl iau pe următorul , dar iar se bagă)
N-Și pe ăla l-am văzut.
-Dacă stăm să ne gândim le-ați văzut pe toate, nu?
N-Cam da.
-Da tu cum drq le-ai văzut dacă ai ochii închiși??!?! (Mă răstesc la el)
N-Am eu ochii închiși da nus chior orb
S-Las  că am văzut destul și pentru el.
-Da futuvă-n gură , dădețivă să iau un cărucior!!
N-Cinci lei.
-Serios...?(😐)
N-Da.

Atunci expir zgomotos și le dau câte 5 lei. Mulțumiți , pleacă , dar se opresc la intrare , întorcându-se la mine.

S-Faini papuci!
-Mersi.. (spun încet)

Mă întoarsem la Bia , că o lăsasem să aștepte destul, iar ea era plină cu chestiile de pe rafturi. Câteva le ținea pe cap și în gură , mai că era să pice.
Mă duc repede , ca nu cumva să le scape , și o ajut să le pună.

B-Mă da greu ai mai venit (spune dezamăgită)
-Măcar m-am întors.
B-Mda....Păi să mergem să ne luăm și costume.
-Ok , dar , o întrebare...(spun încet)
B-Hm?
-Ce faci cu toate astea?
B-Decorez casa și poate sperii vecinii.
-Aha....Și cu sângele?
B-.....Eu nu te întreb ce faci cu aerul , deci nici tu nu mă întrebi ce fac cu sângele. (Și pleacă înainte)

•♤Singura șansă ♤• ¿>Tokyo revengers x y/n <¿Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum