Hoseok:
Eljött Jin születésnapja, Nam teljesen be van zsongva. Mióta megvolt az első randi még émelyítőbben csöpögősebbek az együtt töltött idő alatt, vagy talán csak féltékeny vagyok. Boldog vagyok hogy ők ketten egymásra találtak és reménykedem hogy ma nekem is sikerül eltűntetnem újra a távolságot köztem és a cicafiú között.
Eljött az este és én már felöltözve dobolok a lábammal a falnak dőlve.
-Nam még idén el fogsz készülni vagy majd a következő szülinapra vagyunk csak hivatalosak?- mordulok rá miután már fél órája egy nyavajás haj tinccsel szarakodik.- Szerintem pont le fogja szarni milyen a hajad, biztos vagyok benne hogy lesz az még ennél sokkal kuszább is ma.-kacsintok rá mire ő zavartan beletúr a hajába.
-Rendben induljunk.
Némán hálát adva lököm el magam a faltól és utána sétálva lépek ki a szobájából. A szórakozó helyre érve már nagy a tömeg, mindenhol miniruhás lányok és dögös pasik táncoltak vagy éppen flörtöltek egymással. Hmm nehéz lesz minden figyelmem a cicafiúra koncentrálnom.
Nam a pulthoz lépett és megkérdezte hogy hol az előre lefoglalt asztalunk, egy ott dolgozó lány oda is vezetett minket majd egy csábos mosollyal elsétált a csípőjét ringatva, de párszor még vissza pillantott. Talán ha valami rosszul sül el akkor ő lehetne a B-terv. Ahogy ezen gondolkozom érzem hogy Nam bökdösni kezd.
-Mi bajod Nam? -nézek rá, majd merev tekintetét követve megpillantom Jint és mellette ott van Yoongi és Tae a barátnőjével.
-Tyűű ez igen Nam irigyellek, Jin nagyon dögös ma ebbe az áttetsző ingbe.-bólogatok elismerően, de a tekintettem már nem Jint fürkészi. Sokkal inkább a mellette puffogó cicafiút akin egy éjfekete inget viselt, bár nem áttetsző mint Jinnek de még így is tisztán látszott karcsú alakja.
Kapálózva intettem nekik amit észre is vettek és a tömegen átpréselve magukat leültek az asztalhoz mellénk, Jin természetesen Nam mellé, ahogy leült egy szájra puszival köszöntötték egymást amit mi csak ujjongva fogadtunk. Tae és Jennie is nagyon össze bújtak, ezért kihívóan Yoongira kacsintottam és fél nyújtom a kezem, hogy jöjjön közelebb. Csak horkantva rácsap a kezemre.
-Srácok valaki jön táncolni? Nem bírom már ezt a sok nyalás falást, olyan magányos vagyok. Yoongi nem akar az ölembe ülni.- néztem szomorúan az említettre, de ő rám se nézett.
Valamiért felidegesített, jobban tetszett mikor pirongva hagyta hogy a falhoz préseljem.
-Hát jó... akkor én megyek, unalmas banda.- morogtam és bevetődtem a táncoló tömegbe.
Ahogy a zene lassan a mozgatni kezdte a testem már nem voltam mérges, boldognak éreztem magam. Imádom ezt csinálni és elég jól is megy nekem. Ezt két csaj is észrevette és közre fogva engem, az egyik nekem háttal szorosan hozzam préseli a falatnyi miniruhába bújtatott testét a másik a hátam mögött áll és úgy ölel magához. Beismerem élvezem a helyzetet, talán hagynom kéne a fenébe ezt a szarságot Yoongival. A gondolataimból egy ismerős hang zökkentett ki, Tae visítozva viharzik el mellettünk. A szememmel követem a mozgását ahogy odaszalad két fiúhoz és az egyiket felkapva megforgatja a levegőben. Az arcomon elterül a megdöbbenés- Mi a fene?!-
Lehámozom magamról a két csajt, most valahogy már nem érdekelnek. Sokkal jobban foglalkoztat a két új jövevény akik már az asztalunknál mutatkoznak be az ott ülőknek. Én is odasétálok az asztalhoz.
-Hello -állok meg a két fiú mellett- Hoseok vagyok.
-Oh Hoseok, ő itt a gyerekkori barátaim Jimin és Jungkook.- mutatott a két fiúra Tae.
YOU ARE READING
💜Az ellentétek vonzzák egymást!💜 [Bts Bl FF. ] ✅
Fanfiction💜💜💜💜💜💜💜 Vajon igaz a mondás, hogy az ellentétek vonzzák egymást? Hamarosan kiderül. Történetünk középpontjában két teljesen ellentétes személyiségű fiatal felnőtt férfi áll, Hoseok és Yoongi nem is különbözhetne jobban egymástól. Hoseok egy s...