A szervezès

115 8 1
                                    

Hoseok:

Most hogy tudom ennyire közel van hozzám már szinte borítékolom, hogy meg fogom őt kaparintani magamnak. Egész héten mindig azt figyeltem hátha összefutok vele a folyosón vagy éppen az erkélyen dohányzás közben. Akármikor megláttam ő csak puffogott és morgott rám, olyan mint egy elvadult kiscica.

-Na cica hova sietsz? Nem bántalak, gyere had simogassalak meg. -lépkedtem utána vigyorogva a kolesz lépcsőn, próbált elszaladni de nem hagytam hogy meglógjon. Megragadtam a kezét és magam felé fordítottam, az arca kissé rémült volt de nem sokáig élvezhettem ezt az ártatlan kis nézését mert egy erőteljes ütéssel gyomorszájon vágott a kezében cipelt könyvekkel. Még most sem hagytam menekülni a feje mellet a falnak támasztottam az egyik kezem, emiatt ő szorosan a falhoz simult.

-Áú cicus, ez nem volt szép tőled.- hajolok közelebb a füléhez.- De tudod mit elnézem neked ha dorombolsz nekem egy kicsit .- már olyan közel vagyok hozzá hogy szinte érintem ajkaimmal a fülcimpáját, amit ő is érez mert kissé megrázkódik ahogy a forró leheletem megcirógatja helyes kis fülét. Ő is közelebb hajol a fülemhez.

-Vagy inkább kapsz még egyet de ezúttal a pofádba, te perverz fasz.- sziszegi, és nagyot lök a mellkasomon amitől én pár lépést hátra lépek. Ezt kihasználva elsiet és már csak a csukott ajtóval találom szembe magam.

- Mi a franc Hobi, csak nem akarod feladni ? -hallom meg Nam hangját magam mögött.

-Ez a szó nem szerepel a szótáramban.- nevetem el magam de ez most nem esik túl jól mert még mindig fáj az ütésének nyoma.- Titokban tuti imponál neki hogy ennyire körbe rajongja egy ilyen jó pasi mint én.

-Gyere te zaklató hülye, menjünk órára.-Nam csak hangosan elnevetve magát.

Még az ajtóra koppintok és hangosan "megnyugtatom" a bent kuksoló cicafiút hogy hamarosan újra találkozunk, majd Nam után indulok a lépcsőkön lefelé.

Yoongi:

Mostanában folyton a nyomomban van ez az idióta, folyton zaklat és már szinte gyomorgörcsöm van ha csak ki kell mennem a szobámból. Mindig olyanokat mond nekem hogy én vagyok az ő cicája és hogy doromboljak neki... perverz állat. Most is a könyvtárból jövet elcsípett a kolesz előtt, és megint a fülembe suttogott. Talán ez az egyetlen dolog aminek nehezen tudok ellenállni, az a hangja amikor suttog nekem. Francokat Yoongi ne is gondolj ilyenekre. Rázom meg a fejem.
A telefonom csipogàsa zökkent ki a gondolataimból. A kezembe veszem a készüléket és ledöbbenve veszem észre hogy üzenetet kaptam valakitől, akit nem követek instàn. Mikor megnyitom kicsit elfintorodok.

hobi.jung:
Szia cica, hamarosan itt van Jin születésnapja (Nam mondta nekem) és meg akarja lepni (mivel oda van érte ezért inponàlni akar neki :D), úgyhogy arra gondoltunk hogy szervezunk neki egy kis bulit egy közeli szórakozóhelyen. Segitenél esetleg a szervezésben nekünk?
Várom a válaszod te kis cukor falat.
Puszillak :* ;)

Ahogy elolvastam a sorokat, a homlokomhoz kaptam. A francba, kiment a fejemből Jin hyung szuletesnapja...ez is ennek az idiotanak a hibája.-morogtam magamba. Végig gondoltam és hyung miatt erőt veszek magamon és segítek nekik, mert én is látom hogy nem csak Nam érdeklődik Jin iránt de amilyen bénák még hónapokig nem jönnek össze. Hoseokban nem bízom mert végén meg elcseszi ezt is az a barom.

yoongi.min:
Hm hello...
Segítek de csak Jin hyung kedvéért és mert kedvelem Namjoont és úgy gondolom, hogy szép pár lennének.

hobi.jung:
Te is jól mutatnál például alattam. ;)
De komolyra forditva a szót, valamikor össze kell ülni megbeszélni, de úgy hogy Jin ne tudjon róla.
Ja és Tae is benne van a buliba, szóval nálunk lehet a kupak tanács.
És ha akarsz fekhetsz az agyamon a karjaimban közben :P

💜Az ellentétek vonzzák egymást!💜 [Bts Bl FF. ] ✅Where stories live. Discover now