Hoseok:
Aznap mikor összevesztem az apámmal még Yoongi is belém taposott egyet. Az édes anyám elvesztése hatalmas trauma volt az életemben. Mindennél jobban szerettem hiszen csak ő értette meg az álmaim mert ő maga is táncos volt.
Miután Yoongi rám csapta az ajtót nem volt kérdés hogy aznap is elmegyek inni, és nem is keveset. El akartam nyomni a bűntudatot ami ismét a felszínre tört bennem, talán ha azonnal hazamegyek aznap.. talán akkor máshogy alakult volna az életem.A bárba érve egy ismerős alakot pillantottam meg, JK már a szokásos helyükön ült. Nos igen eléggé egymásra találtunk a nyomorunkban.
-Mi a helyzet kölyök?- ültem le mellé.
-Miért van az, hogy mikor azok ketten együtt vannak akkor én egy ilyen vénember társaságában döntöm magamba a piákat?- néz rám felém emelve a poharát.
- Azok ketten? Ezt hogy érted? Yoongi a koleszbe van, pár perce taposott bele a lelkembe.-hajtottam le a fejem.
- Akkor bizony nincs egyedül mert Jimin még nem írt hogy hazaért a randiról.
-Oh.
A tudat hogy ott volt vele a szobában ismét hideg vízként ért. Biztosan most is éppen..áh nem akarok belegondolni. Kikértem egy italt és húzóra benyakaltam.
A történtek óta már eltelt pár nap, Nam a kérésem ellenére minden nap felhív és ha nem veszem fel akkor egész este csörget ezért inkább igyekszem minél hamarabb válaszolni neki.
-Még mindig élek. -vettem a telefont a fülemhez.
-Ne szórakozz velem, ez nem vicces. -mondta halkan- Tudod mennyire parázik mindenki miattad? Én tudom hogy nincs hova menned. Hol vagy most? Gyere a koleszba, tudod hogy nincs szobatársam.
-Nam, nyugi nem a híd alatt alszom. Egy baratom kisegített.
Az igazság az hogy a bujkálással töltött idő alatt megismertem egy nőt. Idősebb nálam de elég jól megértjük egymást. Egy tánciskolát vezet és egy részeg bulizás során keveredtünk össze, azt mondta bejött neki ahogy táncolok. Azóta neki dolgozom és vele élek...és nos...vele is töltöm az éjszakáim. Jó valakivel ébredni még akkor is ha mind a ketten tudjuk hogy ez csak barátság extrákkal, de így legalább nincs félreértés közöttünk. Még mindig sokszor eszembe jut az a nap mikor "rátámadtam" Yoongira... még mindig bánt a dolog.
Miután letettem a telefont vissza dőltem a puha ágyba.
-Megvolt a kötelező le jelentkezés ?- bújt közelebb hozzám Jessi. -Lassan lehet beszélned kellene legalább vele mielőtt elutazunk, látszik hogy nagyon jó barátod.
-Tudom. -kezdtem el játszani a hajával. -De most inkább veled pihengetek. - húztam közelebb magamhoz.
Egy kihívó mosollyal az arcán az ölembe ült velem szembe és csókolni kezdett dús ajkaival.
Yoongi:
Még mindig nem tudtam bocsánatot kérni tőle, és ez az egész egyre jobban emészt engem. Ezt Jimin is észreveszi, többször szóvá is tette már az elmúlt pár napban. De nem akarom neki elmondani mi történt köztem és Hoseok között, sem azt ahogy ő viselkedett sem azt ahogy én.
-Yoongi megint elbambultál, figyelsz te rám?- zökkentett ki apró kezeivel előttem hadonászva.
-Jaj , ne haragudj.- fogtam meg törékeny kezét.- csak lefoglalnak a vizsgák.- hazudtam magamra erőltetve egy mosolyt.
-Rendben.- mondta az arcom fürkészve- Képzeld Kookie mostanában hanyagol engem, és azt mondja hogy jó barátságba lett Hoseokkel. Mindig mondom neki hogy fussunk össze csapatostul de mindig azt mondja, hogy Hoseok mostanában nagyon elfoglalt mert dolgozik valahol.
YOU ARE READING
💜Az ellentétek vonzzák egymást!💜 [Bts Bl FF. ] ✅
Fanfiction💜💜💜💜💜💜💜 Vajon igaz a mondás, hogy az ellentétek vonzzák egymást? Hamarosan kiderül. Történetünk középpontjában két teljesen ellentétes személyiségű fiatal felnőtt férfi áll, Hoseok és Yoongi nem is különbözhetne jobban egymástól. Hoseok egy s...