Hoseok:
Az óra után összepakoltuk a holmimk és indultunk az öltözőbe zuhanyozni.
-Szóval, Jimin pasija a kis cica fiúd? -szakitotta meg a csendet Jessi.
-Jaaa.. -nevettem fel kínosan.
-Nem vagytok éppen egy kategória.. -folytatta.
Kissé meglepett a kijelentése de én is így gondolom. Jimin egy édes és helyes jó fiú... lényegében a szöges ellentétem.
-Ne értsd félre amit mondtam te butus -fogta meg két keze közé az arcom- te tipikus top vagy nos ő pedig egyértelműen bottom, lehet a cicafiúd is inkább top. Na nem kínozlak a témával.- mondta és mosolyogva elengedte az arcom- Gyere menjünk , éhen halok.
Örültem, hogy lezártuk ezt a témát, sajnos én magam is belegondoltam már abba hogy mi van akkor ha ő is maximálisan top beállítottságú.
Yoongi:
Mióta tudom hogy Hoseok abba a suliba tanár segéd ahol Jimin táncol minden nap elmegyek elé, kicsit rosszul érzem magam hiszen Jimin annyira örül neki. Oh ha tudná, hogy nem csak miatta megyek oda, biztosan csalódott lenne persze teljesen jogosan. Most is itt állok az iskola előtt és reménykedem benne, hogy talán majd ma tudok beszélni Hoseokkal. Már nem a suli előtt állok, a portás mivel minden nap látott megengedte hogy bent várjam meg Jimint.
Ahogy a terem előtt üldögéltem unalmamban elővettem a telefonom és meglepetésemre egy videó fogadott, amit Jimin tanára tett fel.
Kedveli: 123 személy.
honey.jessi @ hobi.jung Micsoda beleélés, hmm szexi ;)<3
Igen egy ideje követem mivel Jimin szerint Hoseok és ő..nos hogy több van közöttük mint munka kapcsolat. Ezt a feltöltött képeik nem erősítik meg teljes mértékben ugyan de azért elég nagy a gyanú rá. És hogy ez engem miért zavar mikor kapcsolatban állok a világ leg édesebb srácával? Ezt én magam sem tudom. De ahogy ezt a kis videót nézem akaratlanul is elkalandozva az ajkamba harapok. Valóban nagyon szexi a mozgása, és látszik a szemében a szenvedély. Ahogy ezen gondolkodtam és sokadszor is végig néztem a videót meghallottam a csengetést. Az ajtó kinyílt és egy csapat zilált fiatal lépet ki rajta, köztük volt Jimin is. Aki ahogy meglátott egyből odarohant hozzám.
-Oh hát te már itt vagy? Még nem zuhanyoztam, de nagyon sietek, jó? - mondta izgatottan.
Bevallom a válla fölött időnként belestem a terembe és láttam hogy ő még bent van és az a nő cirógatja az arcát.
-Itt vársz meg vagy inkább kint? -hallottam meg párom hangját.
-Itt megvárlak, jó? -erőltettem mosolyt az arcomra.
- Oh várj mégsem, gyere be akarlak mutatni pár barátomnak.- megragadta a kezem és húzni kezdett maga után, még vetettem egy pillantást a két teremben maradt személyre majd követtem Jimint.
YOU ARE READING
💜Az ellentétek vonzzák egymást!💜 [Bts Bl FF. ] ✅
Fanfiction💜💜💜💜💜💜💜 Vajon igaz a mondás, hogy az ellentétek vonzzák egymást? Hamarosan kiderül. Történetünk középpontjában két teljesen ellentétes személyiségű fiatal felnőtt férfi áll, Hoseok és Yoongi nem is különbözhetne jobban egymástól. Hoseok egy s...