Yoongi:
Mikor megéreztem a füst szagát azonnal ideges lettem. Tae a szomszédom folyton dohányzik az erkélyen de legtöbbször szól hogy csukjam be az ablakot. Most mégis befelé szivárog ez a büdös szar a nyitott ablakomon.
-A francba már Tae..-pattantam fel az agyamról magam mellé téve a könyvem -mondtam hogy ne fújd a kurva füstöt az én ablakom..-ahogy kinyitottam az ajtót és kiléptem rajta, a személy akit megpillantottam nem az volt mint akire számítottam. Lefagytam, ő meg mi a francot keres itt?
-Hello Mr. Felügyelő úr. - mondta egy csábos mosollyal miközben végig nézett rajtam.
Bassza meg... Feleszméltem hogy egy kinyúlt póló van rajtam és egy rövidnadrág. A póló nyaka az egyik vállamról le van csúszva még a rövidnadrág alig a comb középig takarja vékony fehér lábaim. Ahogy próbáltam magamon elrendezni a pólót édes kuncogást hallatott , amit miatt oda kaptam a tekintetem - Ez most komolyan kiröhög?!- De mikor rá pillantottam cseppet sem tűnt úgy mint aki gúnyosan néz rám. A tekintete sokkal inkább tűnt olyannak mint egy ragadozóé aki kiszúrta a védtelen prédáját, az ajkára harapott és a két erkélyt elválasztó alacsony korlátnak dőlt szemeit le sem véve rólam.
-Te meg mit bámulsz? -förmedtem rá.
- Hát...khm - kezdte vigyorogva.- ha most azt mondom hogy kedvemre való a látvány -végig futtatta a szemeit rajtam.-akkor nagyon ki fogsz borulni?
Meg sem tudtam mukkanni, éreztem hogy az arcom elönti a forróság..-mi a fene...elpirultam?- ahogy ez tudatosult bennem szó nélkül beviharoztam a szobába, becsukva az ajtót neki dőltem a falnak és zihálva próbáltam lenyugodni. Észre se vettem hogy Jin engem figyel.
-Minden rendbe? - lépett oda hozzám az arcom kémlelve.
Az ajtó felé pillantottam majd lesütöttem a szemem, Jin kilesett az ablakon ahol Hoseok még mindig ott állt a korlátnak dőlve figyelte az ajtót vigyorogva. Jin intett neki, ő pedig vissza biccentett vigyorogva.
- Mi történt Yoongi, megint össze vitatkoztatok? -fürkészte az arcom.Percekig nem tudtam megszólalni, közben Jin egyre aggódóbb arcal próbálta magára vonni a figyelmem. Végül mikor felnéztem rá kérdőn felvonta a vállait.
-Ez....ez...ez - dadogtam- mi a fenét keres itt?
-Biztosan ő Tae szobatársa, tudod mondta pár napja, hogy jelezte neki a kolesz.
-A fenébe... Jinnek igaza van, tényleg mondta. De miért pont ez a barom?!- idegesen tördeltem a kezem.
Hoseok:
Még percekig bámultam az ajtót, majd mikor leégett a cigarettám vigyorogva besétáltam a szobába, mert hallottam hogy csörög a telefonom.
-Szerbusz Nam, drága baratom. Miben lehetek szolgálatodra? - szóltam bele a készülékbe.
-Haver, miért nem voltál ma órán, már lógsz?- érdeklődött .
-Most költöztem be a koleszbe, semmi kedvem nem volt bemenni. Bár nem sajnálom hogy nem mentem mert akkor lemaradtam volna egy nagyon szexi látványról.- kuncogtam az erkély felé sandítva.
-Várj csak, mi? Már a koleszben vagy? Hányas szoba? Odamegyek és mesélned kell!- kurjantott bele a vonalbe.
Elmondtam neki, hogy hol talál. Pár perc múlva erőteljes kopogást hallottam , tudtam hogy ő az így odakiáltottam neki hogy nyitva van. Ahogy besétált az ágyamra huppanva fürkészte azt arcom
-Ember -huppantam le mellé- el se hinnéd kik a szomszédaim.- elvigyorodtam mert újra eszembe jutott Yoongi látványa.
-Kibököd végre vagy menjek át és nézzem meg én magam? - csattant fel türelmetlenül.
-Mondanám hogy menj át de megkíméllek az orrvérzéstől ha Jin nyit neked ajtót.- kacsintok rá, mire az arca zavart és vörös lesz.
-Te... láttad Jin hyungot, khm- krákogot zavartan- izé és úgy gondolod szexi volt?- a szeme riadt volt.
YOU ARE READING
💜Az ellentétek vonzzák egymást!💜 [Bts Bl FF. ] ✅
Fanfiction💜💜💜💜💜💜💜 Vajon igaz a mondás, hogy az ellentétek vonzzák egymást? Hamarosan kiderül. Történetünk középpontjában két teljesen ellentétes személyiségű fiatal felnőtt férfi áll, Hoseok és Yoongi nem is különbözhetne jobban egymástól. Hoseok egy s...