▫ 12 rész

7 0 0
                                    


                            Hae Gi pov.

A kurva életbe!! Annyira elegem van ebből az egész baszott munkahelyből. NEM TUDOM MIT CSINÁLJAK!. 

- Sunbaenim? Mr.Park? - Sunmi hangjára lettem figyelmes meg arra, hogy a kezét előtem lengeti. - Minden rendben van?

- Ja, minden rendben van. Későre jár, látom a többiek haza mentek. Haza kisérlek és én is haza megyek. - mielőtt elmentünk volna összeszedtem a cuccaim, jobban mondva a halom doszárt amit rám pakolt valami szöszi. - Gyere! 

 A reggel Jimin autóját vettem el, tudtam én, hogy jól fog jönni. Rég vezettem...a reggel rohadt nosztalgiám volt. Beinditottam ez autót elindulva. Mindketten csöndben ültünk egymás mellett, számomra kicsit fura mivel eredetileg mellettem benem áll a szája, de most nem Hae Gi vagyok fizikailag.

- Sunbaenim? - ráhümmögtem, hogy folytassa. - Nem szándékozom beleszolni a privát életébe, ahmm...mi a viszonya a növéremmel?

- Tessék? - egy pillanatra elfelejtettem, hogy vezetek majdnem neki mentek egy kicseszett oszlopnak.

- A napokban láttam Hae Git fülig mosolyogva önnel. Először nem jött, hogy elhigyjem, hogy az a nő a nővérem, azonban többször volt vele ebédszünetekben.

- Miss Oh, maga kémked utánnam? - megölöm Jimint.

- Dehogy! - védekezett rázva a kezét. - Csupán véletlenszerüen mindig együtt látom Hae Git sunbae-val.

- Semmi nincs köztünk. Kicsit összebarátkoztunk, ennyi. Amúgy is, miért nem beszél a nővérével erről miss Oh? - megálltam a tömbház előtt szemébe nézve. - Biztosra veszem ő többet tudna mondani.

- Elnézést kérek...köszönöm a fuvart. Jó éjt! - végig néztem ahogy eltávozik a kocsitől, csak aztán indultam el én is. 

 Öregesen felballagtam magamnak. Ép a kulcsokat szedtem volna ki a zsebemből mikor észrevettem az ajtó amúgy nyitva van. A szivem még ekkorát amilyet az előbb életemben nem dobbant.

- Tegyél le te nagy mamlasz! - te jóságos egek! - Ne csak állj ott csezd meg, hanem segíts. - Jimin kétségbeesettem, idegsen Jungkook vállán van.

- Te meg mi a jó frászt keresel itt? - frusztráltan megdörszöltem az arcom.

- Haza viszem Hae Git. Nem egyértelmü, vagy ennyire hülye lennél?

- Jeon én KINYIRLAK BAZDMEG!!! Tegyél le! - mindketten meglepődtünk. Jimin tud ideges lenni...hm. Jungkook megforgatva a szemét letette a földre. 

- Jungkook mennyj innen! -megfogtam a férfi karját. - Beszélünk holnap.

- Dehogy beszélünk holnap. Hae Gi velem jössz! - erőszakosan elkezdte kifelé cibálni. 

- Nem megy sehová! - teljes erőmből a hátam mögé húztam Jimin. -Egy lépést se tegyél közelebb. Semmi jogod nincs igy viselkdni és bánni vele. Tudtommal nem jártok, nem vagytok testvérek, de még ha azok is lennétek akkor is elfogadhatatlan amit művelsz. Utoljára mondom, mennyj innen vagy megkeserülöd, hogy betetted a lábad a küszöbömre. - felhorkantva feladta végül és távozott.

- Idióta baromarc. - puffogott a hátam mögött. - Hogyan rendelkezhet valaki olyan erővel basszús? 

- Úgy, hogy férfi, menstruáció idején a női test gyengébb plusz annyira nem vagy jó a védekezésben. Jungkook azonban profi és tudja a gyenge pontjaim. - daráltam le neki az információt közben besétáltam a szobába, hogy átöltözzek.

▪︎Destined by the Moon▪︎ ⁛Jimin fanfic⁛Where stories live. Discover now