▪︎ 3 rész

21 0 0
                                    

A rohadék...

- Most félnem kénne mr. Park? - biccentettem oldalra a fejem egy magabiztos mosollyal az arcomon. - Omo! - emeltem kezem szám elé. - Talán kezet emel egy nőre? - eljátszottam a túl drámai meglepődésemet, de tényleges meglepődésemre, orra alatt kuncogott.

- Végén még belém szeretne. - hajolt kurva közel az arcomhoz.

- Esküszöm behúzzok egyet, ha nem tolod el az idzatt pofádat az arcomból.

- Értem sunbaenim. - köszörülte meg torkát.

_________________

- Nem gondoltam volna, hogy eddig bírni fogod. - jelentettem ki őszinte véleményem róla. 2 órája megállás nélkül egy csepp víz nélkül nyomtuk az edzést.

- Meghalok... - mondta kapkodva a levegőt a földön. 

- Na, gyere dráma király! - Az első napodhoz képest, lenyűgöztél. De ne szállj el magadtól! - vágtam hozzá egy palack vizet, amit ügyesen elkapott.

- Köszönöm miss. - mint aki a Szahara közepéből menekült volna, úgy kortyolta le a fél literes palackot egy cseppet sem hagyva az alján.

- Ch! Engedd el ezt a túlságosan formális megnevezést. - Nuna vagy sunbaenim, ne hívj miss-nek semmi kép.

- Nuna? Hány éves vagy? - kérdezte meglepődve.

- 25, miért? - pimasz mosolyt csipeszelt ajkaira.

- Oppa. Hívj csak oppa-nak. - két szemem a halottaktól kimeredt.

- Oppa?! Te? Hogy? Ugye nem egy vagy két hónappal vagy idősebb te sunyi?! -léptem elé lenézve sötét barna szemeibe.

- Hahh... - Felállt majd zsebre dugva kezét rámnézett. - Három...három évvel vagyok idősebb. 

- Aigoo~ azért ne tedd majd a nagymenő mert idősebb vagy, mert levelem a csírád egy minutum alatt.

- Igen, igen miss Violent. - most csúfolódik? -A! - emelte fel mutató ujját. - Viszlát holnap! - elvette a táskáját, felvette a felsőjét, elhagyva a helységet.

Hah! Micsoda beképzet zoknyifejű majom. Azt hiszi mert van pénze és kinézete megtehet mindent.

Hazafelé menet megálltam az egyik boltnál valami kaját venni. Levettem a polcról ami kell a kaszához mentem.

- Whoa, nuna szép vagy! - bökött oldalba egy tíz éves körüli kisfiú.

- Omo! Elnézést, remélem nem fájt. - ép érkeztem volna ránézni a nőre, viszont... - Minho, kérj bocsánatot a hölgytől. - felismertem az birtokló hangját.

- Bocsánat nuna~ - megcsóváltam a fejem, elengedve a dolgot.

Gyorsan kifizettem mindent. Nem ismert fel...ez jó Gi! Örülnöm kénne... A tömbház előtt a mindennapi dolog folyt. Érthetőbben, az apám segg részegen, tinik bedrogozva és egy pár strici. Szépen kikerülve őket, felmentem. Kulcsra záratam az ajtót, hirtelen düh szikrázott át testemen. A szobámba sietve kirántottam mindent a szekrényból. Az aján ott lapult az orvosság. Reszketve bevettem kettőt majd a szekrény ajtajának döntöttem hátam. Bassza meg!! Vettem egy mély levegőt.  Mi a fasz volt ez?  Kivittem zsebemből a telefont tárcsázva Jungkook számát.

- Vedd fel a kurva életbe Jeon!! - becsörgött, azonban foglaltot jelentett. 

A fejem szörnyen elkezdett nyilalni. Két kézzel fogtam fájó testrészemhez. Térdemre hajtva homlokom jajgattam minte egy kivert kutya. 

                            Jimin pov.

- Mr. Park a model vállalkozó csoport kérte, hogy ön is jelen legyen a holnapi fotózáson. - rábólíntottam tovább foglalkozva a papír munkával. - Oh, és még valami mielőtt elfelejtem. A nővérem azt üzente holnap helyett ma mennyjen edzésre. Kérem ne sérüljön le. Idegesnek hallatszott a hangja. - meghajolt és az irodába hagyott banbán.

- Csak nem rajtam akarja levezetni a dühét? Na azt már nem aranyom. - felhorkantva felhívtam az edzőt. - Haló? Elnézést, ha zavarok sunbae, de Hae Gi számát kiment a fejemből elkérni tőle, nem küldené el üzenetbe? Köszönöm sunbae. Az a boszorkány...

 Munka után elmentem arra az átkozott helyre. Hogy nem fél erre egy nő járkálni? Leparkoltam az edző terem előtt, felhívtam a kapott számot és becsörgött.

- Haló? - whoa, de ilyesztő hangja van... - Yaa! Jeon szavamra esküszöm, ha játszadozol velem felnyomom a tetováló géped a seggedbe! - ordította, amitól elhúztam fülemtől a telefont.

- Köszönöm, azonban kihagynám az élményt miss sunbaenim. 

- Park Jimin? - egek ez a nő~ 

- Igen, itt vagyok az edző terem előtt. - válaszoltam röviden.

- Mindjárt ott vagyok, várj ott, ne beszélj senkivel! - mi vagyok én? Kisgyerek?

Így jobban megfigyelve a környéket, puszta. A bámulkodásból a hátam mögötti lépések zökkentettek ki. Egy szürke melegítőbe és sporttopban van...szájában egy szál füstölgő cigeretta. Whoa...

- Daebak oppa! - o-o-ppa? - Vagány verda. - szívott be a cigibe. - Te ebben a göncben akarsz gyakorolni oppa?

- Keresztbe akarsz tenni Jung Hae Gi? - nagyon gyanús ő nekem.

- Itt a kulcs. - dobta hozzám. - Megyek utánnad. - ledobta a cigit rátaposva. 

Halgatva rá, oda mentem az ajtóhoz, azonban nem mentem be. Két fura fazon jött felénk. Az egyiknek volt valami a kezében... A szemem egy pillanatra nem hagyta el a lányt. A két fickó keményen provokáltá, de türte. Amikor az öregebbik a hajába markolt, nem birtam tétlenül nézni.

- Nem tanították meg, hogy egy férfi soha sem emel kezet egy nőre? - Gi döbbent szemekkel nézett. 

- Te ki a faszom vagy úri gyerek?! - markolt galléromba. - Jobban teszed, ha nem véded ezt a ribancot, mert kisemmizlek. - le rántva magamról a büdös dohány szagú kezét hasba rugtam. 

- Oppa! - elkapta a csuklóm szaladásnak indulva. Szaladtunk mint az őrültek. Beértünk a környék népesebb részére. - Aish!! - a fájdalomtól muszály volt vállamra tegyem a kezem. - Azért nagy bajba kevertél engem és magadat is te marha! - nyomott meg. - Ne gyere egy ideig a környék közelébe se, ha nem akarsz balhét. Tudok egy másik helyet. Most vissza megyünk a kocsidért, de egy kettő elhuzunk innen. Megértetted!? 

Az adrenalin maratont fut az ereimben. Beültünk a kocsimba elmenve innen.

- Kik voltak azok? Bajban vagy?

- Semmi közöd hozzá. - válaszolta hidegen. - Jeon! Gáz van. Nálad maradok egy kis ideig. Itt álj meg, gyere. Nem maradhatsz itt egyedül. Nem Jeon.  Majd elmesélem.  - alaposan körülnézve nem e figyeli valaki felszaladtunk gondolom a lakására. - Sietnünk kell. Bepakolok pár cuccot. 

Te jó ég, mibe keveredtem?

- Megakarnak ölni? - tettem fel egy rizigós kérdést.

- Nem tudod mi folyik a sötét oldalon Park Jimin. Ne keverdj bele olyasmibe, amiből később lehetetlen kiszabadulni. Enged le az ablakod! - leengedtem neki az ablakot, csak, hogy mikor ép rágyujtson kivegyem kezéből kidobva az ablakon.

- A dohányzás nem old meg semmit miss. 

- Igazad van, majd a kötél megoldja. 

- Te hülye vagy? Ez nem valami film Hae Gi ! Semmi baj nem lesz. - vittem fel a hangom.

- Ez a valóság Jimin! - annyira felhúzott, hogy rátapostam a fékre.  - Ami a város sötét oldalán van, az igen is megtörténik. Ártatlan embereket ölnek meg. Nőket erőszakolnak és gyerekeket bántalmaznak. Itt nőttem fel! - verte mellyét. - Ne basszál fel jobban, csak mennyj tovább.

Csöndben tovább vezettem. Mit keresek én itt? Belecsöppentem egy olyan világba ahol álmomban sem jártam.













Helló:D köszi, hogy elolvastad! Ha már itt vagy nem bánom ha nyomsz egy ⭐, a véleményedre is kíváncsi vagyok 😁

▪︎Destined by the Moon▪︎ ⁛Jimin fanfic⁛Donde viven las historias. Descúbrelo ahora