A fejfájás nem hagyott el egész nap. Hae Gi-nek semmi különös problémája nincs, aminek örülök. Ez a szar csak rám van hatással? Kezdek becsavarodni. Nem elég, hogy maffiozók elől menekülünk, de még valami természetfeletti is cseszeget. Mi hiányzik még a csomagból?
- Jimin nem kell mennünk ha nem vagy jobban. - megráztam a fejem, nem.
- Semmi szükség itthon maradni. Aera nuna is elmondta, hogy a stressz miatt volt. - igyekeztem rávenni, hogy semmi bajom. - Esküszöm édesem! Jól vagyok. - pusziltam meg puha arcát. - Te leszel az első akinek szólok, ha nem érezném jól magam.
- Hahh...rendben. Meggyőztél.
Győzedelmes mosollyal léptem ki a házból. Taehyung a szemben lévő utcában lakik. Nem kell a világ végére mennünk.
- Semmi pánik Gi. Ők csupán új emberek. - simítottam hátára. Nem örül az ismerkedésnek.
- Nem pánikolok, egyszerüen nem szeretek ismerkedni. Az egész bemutatkozás meg barátkozás. Megvagyok ezek nélkül is. - mondta puffogva. Óhajtozva sóhajtozva becsengedtem Taehyunghoz.
- Sziasztok! Gyertek bejebb! - kedvesen beinvitált Aera, a férfi barátnője. Illedelmesen levettük a cipőnket majd mentünk a nő után a nappaliba, ahol két férfi trécselt.
- Jiminshi! - kocka mosollyal üdvözölve én is rámosolyogtam. Az ismeretlen előtt meg meghajoltam, mivel idősebbnek is néz ki tőlem.
- Yoongi? - Gi-re pillantottam majd vissza a férfire, aki úgyanolyan meglepetten figyeli a barátnőmet.
- Kicsi Hae Gi üdv Daeguban! - kicsi Hae Gi? - Gondolom te vagy Park Jimin. - nyújtotta a kezét egy kézfogásra. Kezet fogtam vele annak ellenére is, hogy fura fazonnak néz ki.
Hae Gi pov.
A nappaliba maradtunk. Szépen leültünk és elkezdtek dumálni. Jimin elmondta, hogy Buszánból érkeztünk ide a munkája miatt. Taehyung is elmondta, hogy ő zenész. Pontosabban zenekarban játszik, ami mondjuk elég menő. Ki nem néztem volna belőle. Talán azt, hogy valamiféle sportoló vagy ilyesmi.
- Hae Gi láttam egy jó pár rajzot a bőrödön. Vannak valami jelentései is? - felfigyeltem a nő kérdésére.
- Egy párnak van, legtöbbje, csak egy ötlet volt ami a bőrömre van vetítve. - vontam meg a vállam.
- Én azért nem csinálnék ilyet. Biztos később még bánni fogod őket. - húzta a száját Aera. Összeszorítottam állkapcsom, de semmit nem mondtam. Megigértem Jiminnek, hogy nem fogom magam felbaszni minden apróságon, ami a konverszációk folyamatán elfog hangzani.
- A munkahelyeden nem szólítottak meg, hiszen elég sok van, ahogy látom. Biztos nem könnyű őket eltakarni, főleg ilyen melegekben.- Eonni, a munkahelyemen nem szólítottak meg. Nem takarom őket, hiszen nem azért csináltam, hogy majd eltakarjam. - válaszoltam egy határozott stílusban. - Mintha már ciki lenne számára a helyzett felállt mondván, hozz egy kis piát.
- Szabad kérdeznem hol dolgoztál? - hát én lehidalok! Ezt a kettőt csak a munkahely érdekli?
- Harművészetettel foglalkozom. - a két szeme tágra nyílt meglepődségében. A csöndet barátnője törte meg két üveg whisky-vel a kezében.
- Remélem bírjátok az alkoholt! - mondta egy picsás hangon. - Tae te maradj csak az üdítőnél - kapta ki a férfi kezéből az üres poharat kezébe nyomva azt amelyiket letette. Jiminnel egymásra néztünk.
- Yoongi oppa! - szögdécselt a férfihoz, hogy odaadja az italt. Ez a nő nem szimpatikus. Kitöltött nekem és Jiminnek is egy egy pohárral majd koccintottunk.
- Örülök, hogy minden okés veled Park. - hallottam még Yoongi hangját.
- Ahmm... köszönöm. Gi? - suttogta. - Honnan ismer?
- O segített megtalálni téged és Jungkook-ot. - egy "o" formálva szájával a mellette ülő férfihoz fordult.
Nem élvezem ezt az ismerkedést...Olyan unalmasak. Igen bizony. Jimin is. Kit érdekel, hogy középsulis korodban ellógtál órákról a pasidért?
- Hae Gi nagyon csendes vagy. Mesélj magadról! - lenyeltem a számban lévő italt, de mielőtt megszólalhattam volna más kinyitotta helyettem a száját.
- Biztos szégyenlős szegény! - legyintett egyett a levegőbe. Mi van evvel a nővel? Jimin-re pillantottam. Elvan Yoongi-val... Vettem egy mély levegőt.
Mikor észre vették, hogy röviden válaszolok minden kérdésükre, nem veszek részt a beszélgetésekben, békén hagytak. Olyan nyolc táján elköszöntünk drága szomszédainktól és haza mentünk. Yoongi baloldalon Jimin a jobbon.
- Örülök, hogy életben vagy Park. Ezt nem mondhattam ott. - míg ajtót nyitottam a két férfi a hátam mögött trécselt
- Hálás köszönetem mindenért.
- Gondolom nem akartok az ajtóba ücsörögni.
Mihelyst beléptem a nappaliba az volt az első, hogy levágjam magam a kanépra.
- Antiszociálisabb vagy mint tinédzser korodban kicsi Gi. - borzolta össze a hajam.
- Ne érj hozzám! - le dobtam kezét a fejemről. -És nem szólíts úgy! Miért jöttél Daeguba?
- Nem látogathatom meg csak úgy ni a szülő városom?
- Te nem olyan ember vagy aki ok nélkül jön egy másik városba. - fontam keresztbe a karom. Egy pár másodperc csend után sóhajtott egy nagyot.
- Keresnek. Buszánban mindenhol az emberei vannak. Szólni akartam, hogy nem vagy biztonságban. Holnap visszamegyek a városba. Ennyiért jöttem ide.
- Köszönöm. Ismét adósod vagyok Min Yoongi.
- Megígértem akkor, hogy vigyázok rád mikor tudom, hogy szükséged van rá.
- Jungkook örült volna neked. Hiányoztál neki... - mondtam egy enyhe mosollyal az arcomon.
- Voltam meglátogatni. Sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni a temetésen. Mennem kell... Vigyáz magadra kicsi Gi! Te is Park! Nem akarlak újból egy pincébe zárva látni.
Yoongi távozásával Jimin leült a kanapé végére majd fejét az ölembe hajtotta. Automatikus a selymes hajába túrtam.
- Miért szólított kicsi Hae Gi- nek? - szemei sötétebbek voltak. Selytettem, hogy ezt szóvá fogja tenni. - Miért nem válaszolsz?
- Azért mert 10 év különbség van köztük és mikor először találkoztunk 15 éves voltam. Ő vitt be az örsre lopásért.
- Nekem valami azt súgja érez valamit irántad.
- Az a valami helyesen sugallja. Yoongi-nak tényleg vannak érzései irántam, de akkor sem volt helyes és most sem. Yoongi...obszesszióssá vált velem. Ahmm...Jungkook miatta kellett megölnie valakit, de soha nem tudta meg. Yoongi beteg itt. - emeltem mutató ujjam a fejemhez.
- Whoa...nekem tök normálisnak tűnt.
- Jelenleg annak is mondja magát, de vannak fontosabb dolgok mint Yoongi érzései irantam. Ha megtudják, hogy Daeguba vagyok, ide fognak jönni. Bajban leszünk. El kell menned Jimin...
- Hogy mi?! - hirtelen felkelt az ölemből. - Ez egy hülye vicc, úgye?
- Ha nincs más választás, fogod a bőröndöt és mész messze tőlem. Megértetted?
- Nem fogok szót fogadni valahányszor te parancsot adsz.
Két ujját állam alá helyezte, feljebb emelve evvel a fejem.
- Ha én parancsolok valamit, te megtennéd? - hangjában ott volt a komolyság, de nem tudta elrejteni a pajzánságát.
- Miért? Mit akarsz? - fontam nyaka köré két karom. - Talán~ ezt? - egyik kezem végig súroltam a mellkasán majd a pólóját kezdtem felhúzni.
- Nem is tudom. Ha bejössz velem a hálószobába akkor megmutatom mit akarok. Áll az alku? - lehelte ajkaimra.
- Igen. - hezitálás nélkül megcsókoltam
Szióka! :D köszi, hogy végig olvastad!
BẠN ĐANG ĐỌC
▪︎Destined by the Moon▪︎ ⁛Jimin fanfic⁛
Fanfiction"Igérem a következő életemben jobb leszek és boldogan élünk majd míg megnem halunk...Jiminshi" Az ő szerelmüket szép volt nézni, de mindennek megvan az árra. A Holdra nézve tudtam, hogy mire ment ki a kis játéka. Kegytlen vagy. ❗ 18+ jelenetek, tr...