Alarmlar alarmlar ve daha çok alarmlar Ahh.. hayatımızın yarısı onun sesini duymakla geçmiştir.
Her sabah yaptığım gibi alarmı tekrar kapatmak için elimi komidinin üstüne attım, fakat orada telefonu bulamadım. Gözlerimi açmadan aramaya devam ediyordum çünkü şuan hiç öyle bir niyetim yoktu. Elimi bir kere daha ileri attığım sırada boşluğa gelip yataktan düştüm.
Amanın anı ya!
Bu sefer gözlerimi açmak zorunda kaldığım için yerden de kalkıp tuvalete yönelmiştim.
Tuvaletten çıktığımda dolaptan bana bol gelen yeşil sweetimi ve üstüme tam olan ayrılmadığım siyah kotumu aldım.
Anahtarımla telefonunu cebime attıktan sonra evden çıktım, pizzacıya giderken yol üstündeki markete uğradım. Dolaptan aldığım hazır sandviçle kasaya geldim.
M: Sevda teyze veresiyeye yaz valla ay başında maaşı alınca vericem ya
S.T: Yok valla oğul ben de bu ay zor durumdayım
M: Tamam Sevda teyz-
K: Bir tane Marlboro* arkadaşınkini de buradan geçebilirsiniz.
Tanıdık gelen sesle kafamı çevirdim, lan bizim patron değil mi bu?!
Öylece bakıyordum sadece, kolumda hissettiğim sıcaklıkla yürümeye başladım. Dışarı çıktığımızda hala bana doğru uzattığı poşete mal gibi bakıyordum (bu kadar da aşık olduğunuzu belli etmeseniz mi aşkom?)
K: Alsana ne bakıyorsun
M: Ş-şey gerek yoktu teşekkür ederim
Elindeki poşeti alıp yürümeye başladık sanırım o da dükkana gidiyordu.
Amk sen zenginsin arabayla gitsene
Dükkana varana kadar konuşmamıştık, ben hemen içeri Alilerin yanına gitmiştim.
A: Mert hasta mısın kıpkırmızı olmuşsun
M: yok be soğuktandır.
E: Hava 20° ama sen bilirsin
Ah Emre ah bı pot kırmasan olmaz sanki..
Telefonumun titremesiyle elimi cebime attım.
Kedicikmert2411
Bir mesaj gönderdi.Kedicikmert2411:
Naber kedicikSiz
Sen kimsin beKedicikmert2411:
Minik bir hayran kedicikSiz
Ne diyorsun lan
Kedicik diyip durma
banaKedicikmert2411:
Ama öylesin kedicikSiz
Sinir etme beni
Siktir git ya
Manyak mıdır nedirKedicikmert2411:
Sana manyağım benSiz
Kimsin oğlum sen?Kedicikmert2411:
Bilmiyorum ama bildiğim bişey var
'dibindeyim ama bil bakalım neredeyim??'Telefonu kapatıp, işe geri döndüm, nelerle uğraşıyoruz Allah'ın işine bak ya..
***
İşleri bitirip saat geldiği için çıkmaya hazırlanıyordum. Montumu askılıktan alıp, Ali'yle Emre'nin yanına gittim. Yarın cumartesiydi, iş yoktu. Benim de aklıma ultra mega süper müper nükleer mükleer bir fikir geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY MAFİA| SANİYEFLİX
Fanfictiontakıntılı mafya Kaan ve onun minik kediciği Mert.. +Diğer shiplerಠ◡ಠ Başlangıç: 21/11/2022 Bitiş: 19/04/2023