*Flasback*
Ali'den;
Mutfaktaki işlerimi bitirmiş telefonla uğraşıyordum. Instagramın kesfetinde gezinirken minik fotoğrafta tanıdık simalar gördüm.
Bizim Daltonlar..
Benziyorlardı yalan söyleyemeyiz, fotoğrafa tıkladığımda hesabın adına baktım.
76siel?..
Garip bir isimdi, profiline girdiğimde Umutun hesabı olduğunu anladım. Birazcık fotoğrafları incelemeye başladım. Allah'ım bildiğin şuan çocuğu stalklıyordum...
Bir fotoğrafa daha baktığımda telefon elimden kayıp düşüyordu, bişey olmasın diye zar zor tuttuğumda ekrana baktım...
Hasiktir!?
Fotoğrafı beğenmiştim.. beğeniyi geri çekmeye çalıştım ama zaten çoktan bildirim gitmiştir diye vazgeçtim. Instagramdan çıkıp telefonu kapattım umarım görmez diye dua ediyordum..
U: Stalker olmak için biraz daha çalışmalısın
Hadi bakalım aklıma gelen başıma gelmişti.
A: Stalklamıyordum ya öylesine bakıyordum.
U: Diyosun?
A: E-evet ne işim olur seninle bir göz gezdirdim sadece.
U: iyi bu seferlik inanalım bakalım.
Karşıdaki sandalyeyi çekip önüme oturdu, sadece uzun uzun bana bakıyordu.
A: Ne bakıyon ve deli misin?
U: Sana deliyim
A: What dedin gülüm?
U: Gülüm diyen ağzını yirim
A: tövbe Estağfurullah Allah'ım sabır
U: Amin Amin
Şımarık aile çocuğu olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam..
Telefona geri dönüp başka şeylere bakmaya devam ettim. Başka fotoğraflara...
Yanımdaki kişinin stalkını yapıyordum içimden de telefon bir daha düşmesin diye dua ediyordum..
~~~
Bir 10 dakika sonra tuvalete gitmek için kalktım. Gözlerini benden ayırmadan nereye gittiğime bakıyordu...
Tuvaletten elimi yüzümü yıkayıp çıkacaktım, telefonun titremesiyle telefona baktım
MENTOS:
Abi ben çatıda bir kaç masayı unuttum onları alabilir misin?Siz:
Tamam hallederimTuvaletten çıktım, çatının merdivenlerinden çıkıp masaların üstüne baktım. Ama hiçbir şey yoktu. Dalgamı geçiyordu acaba benle.. de.. niye yapsın ki..
Telefonumu çıkarıp Emre'yi arayacağım sırada telefonum elimden alındı. Anlamaz bir şekilde baktığımda karşımda Umut'u gördüm.
Ne oluyor amk!?
A: Napıyorsun be telefonumu ver
U: ilk önce beni dinlemen gerek çünkü bundan sonra ya ikimizde mutlu olucaz ya da birimizin kalbi kırılacak
Aramızdaki boy farkı yüzünden kafasını kaldırıp bana bakması gerekiyordu.
A: Edebiyatı bırak şimdi anlat
U: Kalplerin ruhlara
Bulandığı
Uykuların sabaha kaçtığı
Gecelerin gündüzü
Selamladığı
Ayı'n güneş'e hasret
Olduğu,
Ruhların bütünleştiği
Gözlerin sonsuzluğa
kenetlendiği,
Ay ışığından kaçıpta
Güneşte yanan
Sözlerin havada asılı
Kaldığı
Küçük intiharlar...
A: Ediyat yapma dedim doğru düzgün anlat şunuU: edebiyat yapmadım zaten tanım yaptım.. Aşkın tanımını..
A: Aşkın tanımı?
U: Evet aşkın ya da sadece benim takıntımın..
A: Dur şimdi anladıklarımı toparlamalıyım.. ben buraya geliyorum bir şans eseri sen gelip bana aşktan falan bahsediyorsun peki bunu bana söyleme nedenin...
U: Ali seni seviyorum lanet olası seviyorum
A: Ne..?
U: üzgünüm böyle olacağını biliyordum söylememeliydim.
Yavaşça arkasını dönüp gitmeye yeltendi, bir an da aydınlandım işte..
Kolundan tutup kendime doğru çektim onu.. şaşkın gözleriyle bana bakıyordu. İşte öptüm onu yüzünü ellerimin arasına aldım, karşılık veriyordu. Ayrıldığımız da anlını anlıma yasladım.
A: bende seni seviyorum
*Flasback son*
***
Hayır iki haftadır bu bölümü yazmıyorum..Neyse işte bu da böyle oldu bu yakında final falan olur çok bişey kalmadı.
Neyse
Sizi seviyorum
Öpöpöppööpöpötüm bay gögögööggömdüm say
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY MAFİA| SANİYEFLİX
Fanfictiontakıntılı mafya Kaan ve onun minik kediciği Mert.. +Diğer shiplerಠ◡ಠ Başlangıç: 21/11/2022 Bitiş: 19/04/2023